Gem Geplaatst 7 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Fran,Ik zoek nog wel eens op mijn gemak. Ben gezien het tijdstip niet helemaal fris meer merk ik, ondanks dat ik geen slok gedronken heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 avond fran ,die vrouw zingt prachtig baltimore hoor ik heel graaggroetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Ja, Blacky, prachtige vrouw en zangeres; Baltimore ken ik eigenlijk niet. Maar ik draai haar graag als ik zelf down ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 hoi Fran,ben hier ook even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Ik snap het niet, maar er was net vuurwerk hier. Aankomst rit Tour de France: 9 juliVlaamse feestdag: 11 juliBegin Gentse Feesten: 14 juliBelgische feestdag: 21 juliEinde Gentse Feesten: 23 juliIs 7 juli nu ook al een feestdag? Of gaat het om de massahuwelijken die Blacky vermeldde?Gek, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 't is wel een rustige dag geweest, hier.ik dacht dat er de avond wel wat meer leven zou zijn, maar dat wat tegen.nou ja, als dat betekent dat het met iedereen goed gaat, is dat niet erg.een voorproefje voor de zomervakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Nee, \Fran,Gewoon om de bijzondere dag met allemaal zevens: 07-07-07. sommige mensen vinden dat een geluksdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Mooi ja, Billy Holliday. Ik hou sowieso van blues, past vaak goed bij mijn stemming. Jammer dat je down bent Fran, want dat begrijp ik uit je woorden. Stien, je had gelijk, ik zit vandaag op 11 maanden. Ik had het zelf niet eens in de gaten, te druk met mijn keuken en de rommel. Ik merk ook dat het steeds minder bijzonder wordt, weer een maand erbij. Volgende maand zal wel bijzonder zijn denk ik, want dan ben ik een jaar ADB. Als ik deze maand tenminste vol maak, maar dat was eigenlijk wel de bedoeling.Gisteren had ik alweer een etentje met collega's, en heel even bekroop me toch de gedachte dat ik eigenlijk best wel een glas wijn zou lusten. Ik vond het even jammer, al die mensen die gewoon een paar glaasjes kunnen drinken, en ik die dat eerste glas niet kan riskeren. Voor de eerste keer voelde ik het echt als een ziekte. Dat kwam ook, doordat er heel veel gerookt werd, en daar kreeg ik veel last van. Ik voelde ineens de parallel: ik heb last van rook, want ik heb astma, ik kan geen glas wijn drinken, want ik ben alcoholist.Wat later op de avond waren een paar mensen behoorlijk in de olie, en wilden nog ergens naborrelen (was volgens mij absoluut niet nodig, maar hé, vroeger zou ik de noodzaak daarvan ook wel ingezien hebben) en toen was ik weer heel erg blij dat ik nuchter was. Wat zullen zij vandaag een kater gehad hebben! Ik ben doodmoe maar helder mijn bed in gerold, en vandaag laat en fris weer opgestaan.In mijn bed rollen ga ik zo ook weer doen, ik ben alweer moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Ja zeg, als we zo gaan beginnen... Was vandaag ook Live Earth, met concerten en zo. Al lijkt het me wel bepaald milieuonvriendelijk om op de dag van de aarde vuurwerk af te steken, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Ach ja, Annapanna, ik ben down en ik ben up en ik ben ergens halverwege. Een lift heeft er niks aan. Maar Billie is mooi, heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Anna,Ik mag je toch even feliciteren met je 11 md ADB voordat je gaat slapen.Fran,Ik dacht dat live earth de insteek had om iedereen erop te attenderen wat minder fossiele brandstoffen te gebruiken, minder andere vieze stoffen de lucht in te sturen enz...Ja, dan is vuurwerk afsteken de zaak op zijn kop zetten.Bovendien ben ik zowiezo al niet dol op vuurwerk: het stink en pakt op de adem en vervuilt het milieu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Fran,kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Oké, ik ben weer lomp geloof ik. voor iedereen met een 'feestdag'! Heb er alweer een paar gemist.Ahum: de roos is ook met terugwerkende kracht en toekomstige kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Fran,Wat is er? Is er iets gebeurd of zo, dat je zo depri bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Soms heb ikgewoon verdriet, Corinne. 07.07.07 of niet.En nu duik ik mijn nest in. Slaap lekker!Ben wel wat jaloers, Tapas, ik heb alleen 1 kat. (Nu ja, ik heb er 2, maar er slaapt er slechts 1 bij mij, als hij zin heeft.) Zo'n hondje tegen je rug lljkt me wel wat... Maar dan moet je die ook weer uitlaten. Dus doe mij maar de kat alleen dan.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Fran,Welterusten.Ik wens je een vrolijke droom toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Je bent helemaal niet lomp Frannie, al die grote en kleine feestdagen zijn immers ook niet bij te houden. En bovendien verdient iedereen een die het de afgelopen dag droog gehouden heeft, want dat is toch weer een hele dag. En met name voor degenen die net pas begonnen zijn met de eerste te laten staan, was het een enorme prestatie, want juist die eerste dagen zijn het zwaarst, en daar moet toch iedereen mee beginnen.Daarom voor iedereen een Jullie zijn allemaal geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Anna,Ik ben het met je eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Ja toch, Corinne? Voor jou is het nu toch ook gemakkelijker dan die eerste week?Als ik eraan denk hoe moeilijk ik het die eerste paar weken heb gehad, dan ben ik steeds opnieuw blij dat ik daar niet nog een keer doorheen hoef, mits ik die eerste maar laat staan. Stoppen met drinken verdient heel veel respect vind ik, en dat kunnen we alleen van elkaar krijgen. Want alleen iemand die te lang te veel gedronken heeft weet hoe het is.Nu ga ik echt naar bed, ik zit me gek te gapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Vooral die eerste 4 dagen. Dan liep ik soms tegen de muren op. Maar daarna was het ook niet bepaald makkelijk. Daarna ging het beter en beter en nu gaat het eigenlijk wel goed, zolang ik die eerste maar laat staan, gaat het goed.Ik ga zo ook naar bed.Van zoon of man of van allebei heb ik een nare verkoudheid overgenomen.Ik zit niet te hoesten, maar te blaffen.Hopelijk heb ik het niet zo erg als zij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Welterusten.Ik neem wel een uitje mee voor naast het bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden