Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ehm, die was voor Anna, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Tja, Anna, bij gebrek aan muggen ging die spin maar emigreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Met acht poten word je wel heel erg bepoteld door zo'n beest, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Het was een keurige spin hoor, met een goed verzorgd beschaafd webje bovenin een hoek van de kamer. Hij stak geen poot naar me uit. Kan ik van die muggen niet zeggen, die blijven me maar lastig vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Aandacht is aandacht, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ik hou niet van bloedzuigers.Ik ga nog even wandelen, krijg hier niet mis te verstane signalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Wandel ze, Anna! En let goed op je schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 avond iedereen , ik heb eigenlijk al een poosje een vraagje waarom staat er soms taalfoutje geschreven of verbetert??ik kan niet taalfoutjes verbeteren want ik zit vol taalfoutjes :-)))nu ja wat wil men eigenlijk wie nooit nederlands leren schrijven heeft , weten jullie dat ik de nederlandse taal wat het schrijven betreft maar pas geleerd heb door mijn stoppen met drinken en door internet ??ik duikel stillekes aan mijn bedje in morgen weer werken dag .groetjes aan iedereen en sweet dreams blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Blacky,Slaap lekker. Er staat typefout of taalfout omdat er dan een fout verbeterd is en er niet aan de tekst zelf wat veranderd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hoi Blacky,Dat schrijven we als we berichten achteraf aanpassen, om te laten weten dat we niet de inhoud aanpasten, maar een foutje. Als je achteraf je berichten helemaal verandert, kan dat tot misverstanden leiden omdat de reacties dan nergens meer op slaan. Meer hoef je er niet achter te zoeken, hoor! En je boodschap komt altijd over, Blacky. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marja Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hoi en Weltrusten, haha,Dierendag vandaag? Leuk Bijna allemaal hebben we huisdieren. Vandaag weinig uitgevoerd, Wimbledon finale gekeken, wel zonde met dit weer, maar ja ik kijk er zo graag naar.Effe alles snel doorgelezen. Sandra van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Anjo Ik ben pas nieuw hier, maar heb gelezen dat je je een beetje buitengesloten voelt, als je de behoefte hebt, gewoon schrijven toch? Je kunt nu wel zien aan de reacties dat we met je meeleven.Zo terug gelezen te hebben is het voor de meeste onder ons wel een positieve dag geweest. Ik heb het idee, dat ik mijn huishouden weer een beetje onder controle krijg. Ik heb mijn huis tussen de bedrijven door helemaal opgeruimd voordat de kinderen thuis kwamen.Ze zitten nu te computeren en tv te kijken, oké wel vakantie maar het wordt nu wel tijd om naar bed te gaan, en ik wil zelf nu ook wel, wel beetje uitgeblust nuDus groetjes voor iedereen en slaap lekker op naar de volgende week ADB!!Doeii! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Marja,welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Morgen vertrekken man en zoonlief voor de vierdaagse van Apeldoorn. Zijn we met vier vrouwen thuis.Eerst gaat mijn man nog wel met mijn dochter naar het ziekenhuis voor de uitslag van het onderzoek.Ze heeft op de onderste rib een uitstulpsel zitten. Een paar weken geleden was dat er opeens. Onze huisarts kon er niets mee en heeft röntgenfoto's laten maken, niets op te zien. Ze is dan doorverwezen naar de poli chirurgie. De chirurg kon er ook niets mee en heeft echo laten maken: niets te zien, dus dan maar een CT scan. Morgen de uitslag dus aanhoren. Misschien dat ze nu weten wat het is. Je ziet het gewoon met het blote oog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 OK Marieke,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ben weer terug, hondje uitgeweest, alles goed gegaan.Blacky, als jij pas zo kort geleden Nederlands hebt leren schrijven dan vind ik eigenlijk dat je het heel goed doet. Oké, er zit wel eens een taalfoutje hier en daar, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik je niet begreep. Mijn compliment hoor! En Corinne en Francesca hebben gelijk, met die opmerking geven we alleen maar aan dat er een taalfout verbeterd is, en niet de inhoud van een bericht.Allemaal nog een fijne avond en alvast welterusten. Ik ga er ook een punt achter zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 grmpff, tandarts bellen, moet ik ook doen, vrijdag brak mijn halve kies af, maar ik ben bang dat ik weer een kroon moet en die vorige heb ik net afbetaald.. stomme uitgeklede verzekeringen.. je betaalt je blauw en krijgt er steeds minder voor.Ik ga ook zo slapen, het zal nog een drukke week worden, verhuizen op het werk en alles zelf doen.. gelukkig is mijn slaapkamer nu zo ongeveer de enige kamer die echt helemaal op orde is, die zal ik nog hard nodig hebben deze week trusten allemaal en tot morgen, dag 18! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 welterusten zij die slapen gaan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Slaap ze Anna, mooie wegdromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Tapas, Welterusten.Charlie, jaag nu niet iedereen de schrik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ik duik ook weer mijn nest in.Morgen allemaal kijken naar de aankomst van de Tour de France!! Ik zal naar jullie zwaaien, hihi. Kijk vooral uit naar een wit diploma met een roze lintje eromheen. Doei!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Heb het aangepast Corinne, je hebt gelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ik ga ook slapen, morgen hele dag oppassen....welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Charlie, Fran,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ik ga maar opslomen en dan naar bed.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden