charlie Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hihi, ik zal me inhouden.............haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ja, Charlie, doe dat vooral. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ons poezen zijn wel kroelerig, maar op afstand. Het zijn geen schootzittertjes. Kopjes geven dat doen ze wel graag en dan gaan liggen. De ene doet dat heel onhandig en valt dan om.Geen gezicht.Krabben doen ze niet, bijten ook niet.Gisteren waren ze bezig met achter mekaar aanjagen. Vloog er een paf op mijn man zijn borstkas. Die wist niet wat er gebeurde. Zo'n kat van bij 3,5 kg in volle vaart. Boem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Mijn gezicht laat ik ook niet aflebberen, maar het woord 'nee' komt niet voor in het woordenboek van mijn hond, dus hij blijft het hardnekkig proberen. Als ik thuis kom wil hij ook het liefst in me kruipen, en hij wil ook erg graag op schoot, maar daar past hij niet op. Dat borstkrauwen vinden hond én baasje lekker Fran. En mijn handen en armen likt hij ook graag af. Zijn tong is helemaal niet zo nat hoor, een beetje ruw.Ik heb wel eens gehoord dat een hond gaat lijken op het gezin waar hij bij hoort, vooral als hij daar als pup al gekomen is. Bij onze hond is dat het geval. Hij kwam als drukke pup in een gezin met twee drukke kinderen die heel gek kunnen doen, en is dan ook altijd druk en gek gebleven. En dan een bazinnetje dat bij het laatste rondje 's avonds vaak niet meer recht kon lopen. Ik heb hem dan ook nooit geleerd gekregen aan één kant van de weg te blijven lopen, het liefst zigzagt hij continu heen en weer. Tja, en als rechtgeaarde macho reu dien je je bazin toch te beschermen, met name tegen andere reuen. En bovendien altijd te proberen de leiding te nemen, voor het geval de bazin niet meer goed recht kan lopen.Verder moet alles wat je onderweg tegenkomt uitgebreid besnuffeld worden en alles wat enigszins eetbaar lijkt opgegeten worden. Tenslotte kun je het - als het een vergissing blijkt te zijn - 's nachts altijd nog in de kamer uitspugen.Tapas, ik denk dat een beetje bloeden niet erg is, dan komt eventueel vuil er nog uit. En een nat verband is altijd goed om een ontsteking tegen te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hihi, ik voel me eigenlijk vaak afgewezen door de kat. Wil je al je liefde kwijt aan zo'n beest, heeft mijnheer geen zin. Grrrrrrrrr. Hihi, komt ook huisdierlozen waarschijnlijk bekend voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Leuke verhalen, ik zelf heb geen huisdieren. In elk geval geen hond of kat en nooit gehad.Ik ben er altijd angstig voor geweest, waarom zou ik niet weten.Maar ik ga als het ware een blokje om voor een redelijk grote loslopende hond.Mijn zoon heeft sinds kort een tekkel, daar ben ik niet bang voor. Maar die groeit ook niet zo hoog op.Die kan ik zo een schuifer geven als het mij niet zint. Maar op straat uitlaten durf ik niet, trekt weer andere grote honden.En katten is wel iets minder maar hebben van die enge ogen, zeker in het donker zijn het net lampjes. Als een kat me recht in de ogen blijft aankijken wordt ik er doodzenuwachtig van. Bij hond ook hoor.Bij een mens bij nader inzien eigenlijk ook wel.Ohhhh, wat ben ik erg, al die angsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hihi, Stien. Een tekkel groeit niet zo hoog op. Da's ook wel het understatement van het jaar. Maar een schuiver geven?!!!! De eerste keer dat het licht 's avonds zo raar viel in de ogen van mijn beest, kreeg ik koude rillingen. Het leek de duivel wel of zo. Nu ben ik dat al gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 quote: Originally posted by: FrancescaTotaal niet, Tapas? Als het goed is, is het wel lekker, hoor! hahahaha, ik ben dan nog niet de juiste zoener tegengekomenMijn moeder is ook als de dood voor honden maar niet voor Tapas, ja zegt ze, maar die is niet eng! dat is geen echte hond ... en dat issie ook niet. blaft vrijwel nooit, bijt niet, als er een inbreker zou binnenvallen zou hij gaan bedelen om een koekje.. en mij beschermen?? ja ammehoela..erg he, die laatste waggelende avondwandeling, die mist hij hier ook niet geloof ik! en ik eigenlijk ook niet.. pfff, kom je bekenden tegen en kan je amper uit je woorden komen, dan schaamde ik me rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Nou ja, Tapas, die goede zoeners kom je ook zelden tegen, hoor. Zucht. Smacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hihi Stien, je bent niet de enige hoor. De beste manier om van je angst voor beesten af te komen is er zelf een te nemen. Ik heb nog een bak met guppies over, heb je daar geen interesse in? Ooit overgenomen van een buurmeisje, en nu kom ik er nooit meer vanaf, want die beesten fokken tegen de klippen op. Ze hebben een soort evenwicht in die bak, want ik heb er wel altijd ongeveer even veel, en er zijn ook altijd jonkies.Ik wil ze eigenlijk graag kwijt, want ik heb er een hekel aan die bak steeds schoon te moeten maken. Maar zomaar in de sloot gooien gaat me dan net weer te ver, want andere vissen eten ze op. Tja, dat kan ik dan zelfs een stel visjes van 2 cm niet aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Lekker recept voor guppysoep nodig, Anna?taalfoutje (moest ff de dikke erbij halen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Fran!!!!!:(Zijn trouwens erg goede zoeners volgens mij, die guppen. Ze oefenen de hele dag, en aan de hoeveelheid kroost te zien hebben ze succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hihi, Anna. Je weet dat ik geen vlieg kwaad zou doen. Ik houd van beessies. Al vind ik muggen wel een vreselijke vergissing van de natuur, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Mee eens, die beesten zijn echt echt absoluut alleen maar schadelijk volgens mij. En hoogst irritant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Nou ja, die zijn ook maar gewoon voedsel voor andere beesten. Voor spinnen bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Aardige beesten, en erg nuttig! Ik gun ze iedere mug die ze maar te pakken krijgen. De rest trouwens ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Toen de kinderen jong waren mochten ze een beest uitzoeken, tja meer om ze te leren verzorgen en onderhouden. We hebben dus goudvissen, tamme valkparkieten en konijnen gehad.Maar verzorgen hó maar dat moest ik altijd doen. Daarom mochten ze geen hond of kat.En nu wij allen werken vindt ik het een gedoe, beesten alleen. En met vakantie oppas vinden.Hoewel ik puppies en kittens geweldig vind dus mogelijk zou ik er wel aan kunnen wennen als ik er in mee groei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Heel aardig, vooral als ze in je bad zitten en je dat pas ontdekt als je lekker ligt te dobberen. Komt er zo'n harig ding op je buik te liggen... HUIVER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ik had het over spinnen voor alle duidelijkheid. De kat gaat niet mee in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Tja, je weet maar nooit. Mensen kunnen ook rare wezens zijn. Allen fijne avond verder en voor straks truste, ik ga te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Slaap lekker, Stien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Welterusten Stien. Je hebt wel gelijk, als iedereen werkt en zo'n beest is veel alleen dan kun je er beter niet aan beginnen. Toen we onze hond kregen werkte ik veel minder uren, en nu zijn de kinderen gelukkig overdag regelmatig thuis. Maar ik zou nu geen pup meer nemen, daarvoor ben ik teveel weg.Fran, ik al jaren geen ligbad meer, maar toen ik dat nog wel had heb ik nooit een spin in de badkamer gehad. Ik heb er wel eens maandenlang een op mijn slaapkamer gehad, en die liet ik gewoon zitten, in de hoop dat hij muggen bij me weg hield. Op een dag was hij gewoon verdwenen. Tja, story of my live. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Ik had vroeger een cavia, die vond het heerlijk om in een lauw badje te gaan. Na afloop gezellig in een handdoek gewikkeld op mijn buik op de bank. Heerlijk tam beest was dat. Die zat in een open bak en kwam er niet uit. Als ik kranten op de vloer legde ging ze niet verder dan dat er kranten lagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Hihi, het is wel HEEL ERG met je gesteld als je daar al over treurt, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Welterusten Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden