Spring naar bijdragen

zondag 8 juli

tapas

Aanbevolen berichten

Lieve Anjo, het gevoel dat dit forum jouw plek niet meer zo is, is alleen jouw gevoel. Het forum is ook van en voor jou, en dat je op dit moment minder gelegenheid hebt om hier te schrijven doet daar niets aan af.
Schrijf je zorgen, je problemen en je verdriet van je af als je hier bent, we zijn altijd blij je hier te zien. Je hebt het nu moeilijk, het gaat zoals het gaat, heel veels sterkte daarbij. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eeven een reactie in zijn algemeenheid:
als je niet meer elke dag op het forum schrijft vanwege goede, verdrietige of andere redenen, dan raak je de aansluiting met de dagelijkse gebeurtenissen van de forumleden kwijt. Dat is niet meer dan normaal.
Als je daarbij om wat voor reden dan ook niet goed in je vel zit, kan je het gevoel krijgen geen aansluiting meer te hebben.
Ik spreek hier voor mezelf, maar dat gaat voor mij NIET op. Iemand die al langer meedraait en minder inlogt, "ken"ik uiteraard minder en daardoor zal ik wat voorzichtiger op hem/haar reageren omdat ik de achtergronden niet weet.
Die voorzichtige reactie of geen reactie heeft niets te maken met het feit dat ik iemand niet op zijn plaats vind hier. Ik hoop dat niemand het gevoel heeft hier teveel te zijn.
We zijn hier voor elkaar en omdat we een gezamelijk probleem hebben: alcoholisme.
We drinken teveel om allerlei uiteenlopende redenen. Gebeurtenissen vroeger en nu spelen allemaal mee.
Ik gun iedereen de ondersteuning van het forum en ik weet dat veel anderen daar hetzelfde over denken!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal een hele goede middag,

Het zonnetje is hier inmiddels verdwenen en we zijn in de bewolking geraakt.
Jammer het was kort maar krachtig en ik heb er even flink van genoten.

Allereerst de felicitaties;

Sandra, gefeliciteerde met je verjaardag, maak er maar een sapjes feest van.

Marja, kan me voorstellen dat je hartstikke blij bent, gefeliciteerd meid en zet 'm op! 1 week ADB!

Mies, gefeliciteerd met je trouwdag, je proost dan wel niet vandaag, maar koester je gezinnetje met liefde!

Voor allemaal,:present::D:present::):present::D:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Het zonnetje verschuilt zich steeds meer achter de wolken.
Het wasgoed droogt niet echt goed ondanks dat de zon er toch pal opgestaan heeft.
De luchtvochtigheid is kennelijk aan de hoge kant.
Misschien wordt het nog helemaal droog, maar verder moet de wasdroger zijn werk maar doen.
Het is een rustige dag en dat zal het wel blijven.
Veel heb ik nog niet gedaan en zal ik ook niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo; :present:

Gem, dat heb je goed omschreven. Het blijft een gevoel ook al weten we het allemaal wel.
Wij zijn allemaal gevoelige mensen en moeten ook hier mee om leren gaan.
Fijn dat je beter gaat slapen, heerlijk toch!

Miep, dat ontbijt klinkt (kan het bijna ruiken) over heerlijk, vers gebakken brood. En dat terwijl het al middag is. Het lijkt mij voor jou extra moeilijk om ADB te worden/zijn en vervolgens ook je eetprobleem mee aan te moeten pakken. Knap hoor!

Blacky, je deed me vandaag weer lekker lachen. Buiten sluiten, maar goed dat je partner bijtijds op de deur bonkte.

Marieke, betaalde optreden. De éérste na lange tijd móet wel goed gaan, misschien volgen er dan meer.
Krijg je het veel te druk om nog te spelen met die andere mutsen.

Tapas; Kan je helaas je energie even niet teruggeven. Ik heb het vannochtens als een speer opgebruikt. Ben nu dan ook weer even aan het opladen alvorens weer aan mijn stutten te trekken.
Maar het feit dat je er zo gul mee omgegaan bent is tekenend voor je. :)

Anna, wat heerlijk dat hier weer even schrijft. Sopdoeken even aan de kant gegooit?
Het is wel zondag hoor, je moet opladen voor de nieuwe week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrrr, Anna logt steeds uit als ik kom schrijven. Misschien moet ik niet schrijven over soppen voelt ze zich toch verplicht om te gaan ........Wie doet dan ook zo iets op zondag.....

Corinne, altijd wasdag op zondag?........

Vroegertijd was dat toch anders. Maandag wasdag, dinsdag weet ik niet, woensdag gehaktdag enz.
Maar zondag rustdag. Kom ik loop ook al achter, ga nog even de stofzuiger er door heen halen. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!!!!

Allereerst het RAF team gefeliciteerd!!!!:present:
Marja'jouw eerste week zit er ook op, gefeliciteerd!!!:present:
Sandra: hele fijne nuchtere verjaardag!!!!:musicnote:
Gem: gefeliciteerd met 7 uur slaap...;)

Zelf had ik gisteren de verjaardag van mn man, heel druk, heel gezellig, redelijk veel drank, maar gelukkig had ik daar de behoefte niet aan en kon het rustig inschenken zonder bijkomende gedachten!
Dus eindelijk geen kater, the day after!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij

Anna 11 MAANDEN A D B !!!!!!!!!

:present::moon: ~*~ :present::moon: ~*~:present::moon:~*~ :present::moon:~*~:present::moon: ~*~ :present::moon:~ *~ :present::moon:~ *~ :present::moon: ~*~ :present::moon: ~*~:present::moon: ~*~ :present::moon:

Rufus 11 MAANDEN A D B !!!!!!!!!

:present::moon: ~*~ :present::moon: ~*~:present::moon:~*~ :present::moon:~*~:present::moon: ~*~ :present::moon:~ *~ :present::moon:~ *~ :present::moon: ~*~ :present::moon: ~*~:present::moon: ~*~ :present::moon:

Ferry 11 MAANDEN A D B !!!!!!!!!

WAUW!!!!!! En ik wéét dat het volhouden toch moeilijker is dan stoppen. Voor jezelf gaat het nieuwigheidje er af, je motivatie wordt minder (ach, waarom zou ik er niet één nemen) enz. enz. enz.

Super!!!!!!! Jullie zijn fantastische oudgedienden aan het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie,
Gefeliciteerd dat je het gisteren zonder drank hebt gered. Je zal wel trots op jezelf zijn en terecht!!!
Hoe gaat het met je dochter? Ze zal er wel niet bij zijn geweest gisteren, neem aan dat ze het bed moet houden?

Zo meteen komt het zonnetje weer. De wolken uit het westen zijn hier nog niet gekomen gelukkig.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Ik ben ook druk bezig met de was, altijd in het weekend.
Ik hang zoveel mogelijk op, en dan verzamel ik de droogtrommel-dingen van 3 wassen en die gaan in één keer in de droogtrommeld. Jammer is dan dat je niet meteen ook op zondag kan strijken want dan is de stroom ook goedkoop, maar na 23.00 uur strijken of vóór 07.00 uur is me te gortig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Houtje, je bedoelt Marja, die is een week....ik was gisteren 3 maanden alco-vrij....Maar net zo blij en trots als Marja hoor!

En Gem, mn dochter is wel even geweest hoor, ze hoeft niet perse het bed te houden, ze mag alleen totaal niks doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Vroeger had je hier ook doordeweeks goedkope stroom van 11.30 tot 14.30, maar die hebben ze alweer zo'n 15 jaar geleden samen met het privatiseren afgeschaft.
Tussen 23.00 en 7.00 doe ik niets met de was, tenzij ik een was klaar heb staan én toevallig tussen 4.00 en 5.00 wakker wordt én zin heb om die in de wasmachine te proppen. Dat gebeurt dus zelden.
De vaatwasser die zetten we wel om 23.00 uur, die is met een half uur klaar, voordat ik naar bed ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, wat heb je je creatief uitgelaten, leuk!

Charlie, ook nog gefeliciteerd en goed dat je het droog hebt gehouden.

Corinne, je hebt gelijk hoor met die goedkope stroom. Hier is het eigenlijk (bijna) elke dag wasdag. Ik zat alleen maar te neten. Zelf heb ik het hele huis al gezogen, scheelt morgen weer.
Ik moet alle werkzaamheden goed verdelen i.v.m. mijn armen en dan gaat het goed.

Ja het langer droog staan wordt een gewoonte, maar net betrapte ik mezelf er toch wel op dat het water me in de mond liep en het helemaal warm kreeg bij de gedachte alleen al. Dat heb ik nog steeds als ik hier even flink aan de gang ga. Voorheen kon ik dan uitblazen bij een heerlijk.....nou ja dat begrijpen jullie vast wel. En inderdaad komt dan die gedachten even op, ach eentje, ach een dagje,,,,,,,,Grrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van je, maar dat kan ik je niet aandoen. Je weet half niet hoeveel werk ik je hier mee opzadel.
Bovendien moet ik ook met deze momenten leren omgaan toch?
Heb een lekker potje thee gezet en ga zo maar aan het eten beginnen. Andere gedachtes op de voor grond halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne, hopelijk duurt het nog lang, als je begrijpt wat ik bedoel....Hoe langer het kindje blijft `zitten` des te beter he..

Stien, mij mag je er ook wel een paar sturen hoor, mn zoon is zn straatje aan het tegelen, stopt ik ze er wel onder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...