Spring naar bijdragen

zondag 8 juli

tapas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

avond corinne ,
wij hebben lekker gegeten de eerste aardappelen uit eigen tuin , idem wat tomaatjes betreft .
vandaag met mijn partner wezen onkruid wieden bij mijn schoonmoeder hoe heet zo iemand vermits ik niet getrouwd ben ??
vermoedelijk kan mijn schoonvader niet terug naar huis komen hij kan niet meer stappen dus vermoedelijk naar een soort tehuis tja mensen oud worden is iets ;-((
aan de andere jarige hier vandaag adb , huwelijk en noem maar op proficiaat
groetjes blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joran,

Wat mij betreft, is het nog weekend.
Morgenochtend begint de werkweek weer voor mij en voor jou dus.
Een weekje is toch wel te overzien en verder heb je dan kennelijk vakantie.
Hoe gaat het met het stoppen of minderen (wat is je doel eigenlijk)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alweer zin in een songtekst. Twan zijn weerbericht, ik mijn songtekst zullen we maar zeggen. :)
Dit was een van de favoriete nummers van mijn neefje. De tekst is een beetje warrig, en er bestaan ook verschillende versies van, maar een paar dingen vind ik ook wel toepasselijk op mij. Zoeken naar je zielenrust bijvoorbeeld. En alweer een band met verslavingsproblemen...

Red Hot Chili Peppers - Soul To Squeeze

I've got a bad disease
But from my brain is where I bleed.
Insanity it seems
Has got me by my soul to squeeze.

Well all the love from thee
With all the dying trees I scream.
The angels in my dreams (yeah)
Have turned to demons of greed that's mean.

Chorus:
Where I go I just don't know
I got to got to gotta take it slow.
When I find my piece of mind
I'm gonna give you some of my good time.

Today love smiled on me.
It took away my face say please
All that you had to free
You gotta let it be oh yeah.

Chorus

Oh, so polite indeed
Well I got everything I need.
Oh make my days a breeze
And take away my self destruction.

It's bitter baby,
And it's very sweet.
I'm on a rollercoaster,
but I'm on my feet.
Take me to the river,
Let me on your shore.
I'll be coming back baby,
I'll be coming back for more.

Doo doo doo doo dingle zing a dong bone
Ba-di ba-da ba-zumba crunga cong gone bad

I could not forget
But I will not endeavor
Simple pleasures aren't as special
But I wont regret it never.

Chorus

Where I go I just don't know
I might end up somewhere in Mexico.
When I find my piece of mind
I'm gonna keep you for the end of time.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn weekend liep even iets anders af dan gepland. Bij het honden uitlaten zaten een stel honden te klieren dus ik wilde ingrijpen, ik probeerde de andere honden weg te sturen zodat een bange hond door kon lopen, alleen deed ik het niet helemaal goed en heb nu wat gaatjes in mijn been, botsing met een hondengebitje... gewoon stom toeval

Net maar even naar de huisartsenpost geweest, wat een gedoe zeg.. tetanusinjectie gehad en een antibiotica kuur... gelukkig gaan antibiotica en alcohol slecht samen dus deze week zal het nog makkelijker zijn... ;)

mijn eerste hondenbeet hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ooit een keer zwaar gebeten door een kat. Ik moet dan ook alles wat er katachtig uitziet strelen. :wacko: Pff, ik dacht echt dat mijn hand gebroken was! Ik heb pure echinacea op de gaatjes gedruppeld. Da's 90% alcohol of zo. Ging zo ongeveer tegen het plafond, maar heb er niks aan overgehouden. Ook geen gezond verstand, hihi. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook zoiets van.. ach... schoonmaken en verder gaan, maar iedereen in het bos riep dat ik toch echt een tetanus injectie moest halen.. nou ja, kan ik er weer 10 jaar tegen, de vorige injectie was in de reguliere inentingen... was ik 12 ofzo. Kattenbeten moet je echt mee oppassen, die zijn nog erger hoewel ik daar ook nooit iets aan doe hoor, maar mijn kat bijt niet tot bloedens toe, die krabt alleen maar tot bloedens toe... maar ik heb wel eens gehoord dat je zeker als je in je hand wordt gebeten er flinke gewrichtsklachten aan over kan houden, dus Fran, je hebt geluk gehad toen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, ik dacht wel van: Als ik mijn kaken stram voel worden, ga ik wel naar het ziekenhuis. :D
Mijn kat krabt me ook vaak. Soms blijft hij gewoon in mijn vel hangen. Moet je die klauwen er echt uitduwen in de andere richting. Ik geloof dat ik intussen immuun geworden ben tegen ongeveer alles...

Ben als kind trouwens in mijn neus gebeten door een hondje. Ze hadden me nog gewaarschuwd, maar Frannie moest toch met haar gezicht in de buurt van dat mormel komen. Knauw! Ik ging toen met mijn vader naar de kermis, en ik liep dus op de kermis rond met een dot zalf op mijn neus. Het is altijd een littekentje gebleven. Met honden ben ik dus een heel klein beetje voorzichtiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi fran ,
en spinnen kan je dat :-))))
ben na de dood van mijn vader door zijn tervuren gebeten in mijn lip en hals ppff ik was dronken en in de donker sigaretten gaan zoeken en stond op die hond zijn poot , bukte mij om de hond te strelen en hap deed hij ;-((
bloeden dat dit deed en mijn ma wou niet dat ik naar de dokter ging omdat de hond dan vermoedelijk in quarentaine moest was in spanje .
amper een week nadien overleed de hond welke ter sprake blacky noemde , mijn ma heeft er soms nog om gelachten dat mijn bloed de hond zijn dood was ( was niet zo de hond had kanker )
hier thuis is er een nieuw speeltje bij de poesjes om ter hards mij proberen te verleiden :-))
groetjes blacky woef woef :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky,

Soms spin ik wel ja. :D Prrr prrr. Maar kan net zo goed uithalen met mijn klauwen. De kenners weten dat ze op mijn staart moeten letten. Als ik daarmee begin te zwaaien, zwaait er wat, hihi.

Tja, beesten... Ik zou niet zonder kunnen, hoor!

Leuk, hé, kleine poesjes! Ben ik ook dol op. Alleen leer je ze allerlei verkeerde dingen terwijl ze nog klein zijn en hun klauwtjes en tandjes je nog geen pijn doen. Blijven ze wel heel speels hetzelfde doen als ze 7 kilo wegen en klauwen als scheermessen hebben. :wacko:

Fran

Foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mijn hondje met zijn staart begint te zwaaien, en vooral als die steeds harder heen en weer gaat, dan duurt het niet lang meer voor hij in een aanval van pure liefde probeert me een kusje te geven, waarbij hij absoluut niet let op waar hij zijn poten neerzet. Mijn benen zitten dus onder de blauwe plekken en mijn armen onder de krassen van de bovenste (scherpe) nagel. Hij heeft zelfs een keer mijn oorbel uit mijn oor getrokken!
Hondenkenners zullen me meteen komen vertellen dat hij gewoon probeert dominant te zijn, en dat ik dit gedrag onder geen enkele voorwaarde mag toestaan. Weet ik, weet ik, maar toch vind ik de eerste uitleg schattiger. Bovendien, zodra ik hem zijn zin geef en hem aandacht geef gaat hij prompt op zijn rug liggen met zijn voorpoten heel schattig omhoog. Kan ik lekker zijn borst krauwen, en da's genieten als je een hond bent!:D

Sorry dat ik zo snel weg was vanmiddag Stien. Ik kom hier steeds even piepen tussen de bedrijven door, en als er even een computer vrij is. Ik heb even wat van Tapas energie gepikt en het gras gemaaid, en mijn zoon was zo lief de heg te knippen. Verder heb ik 4 wassen gedraaid (ook goedkope stroom) en een berg strijkgoed waar je u tegen zegt. De avond kom ik dus wel door!
Vrijdag is er in het kader van de renovatie ook een nieuwe stoppenkast geplaatst, die wat gevoeliger is dan de oude. Bij het aanzetten van de wasdroger gisteravond sprongen prompt alle stoppen eruit. Nog een keer geprobeerd, met de droger in een ander stopcontact, idem dito. Het ziet er dus naar uit dat er ergens in dat ding kortsluiting zit.:( Zat ik net op te wachten, nadat ik net een nieuwe wasmachine heb gekocht omdat de oude het begeven had. En inderdaad, het droogt niet geweldig buiten.

Fijn dat je uitgebleusd bent Fran, te lang moet dat ook niet duren hè. Tapas, dat been zal wel veel pijn doen denk ik. Goed dat je ook antibiotica hebt, ik weet uit ervaring dat hondenbeten erg gemakkelijk gaan ontsteken.

Charlie, ook nog proficiat met je drie maanden. En verder iedereen die vandaag weer een mijlpaal heeft gehaald of gaat halen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Anna!

Zelf heb ik een klein ras hond, die als ik thuiskom telkens als ik bv ga zitten zowat in me wil kruipen om me te begroeten en me het liefst helemaal aflebbert, haha. Zijn staart zwiept dan alles omver wat in de buurt staat.
Heerlijk, beesten in huis, vinden jullie ook niet?

Taalfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baasjes die op hun honden lijken? Mijn hond heeft het zelfde karakter als ik heb soms, erg zelfstandig (zijn eigen lunch bij elkaar sprokkelen hihi) heel zachtaardig, tja dat ben ik ook wel, wil het liefst met rust gelaten worden en niet opgejaagd worden, is niet te straffen, wel te belonen en gaat elk conflict uit de weg, door die andere hond te negeren of alvast maar heel hard te gaan janken en gillen... dat laatste doe ik gelukkig niet meer .. ;)

dus ja, hond en baas lijken hier op elkaar.

De kat is een heel ander verhaal, die lijkt op haar oude baasje, dat was een kreng en dat is de kat ook, ik kreeg hem mee met begeleidend briefje met omschrijving van de kat: fel goor rotkreng.. ze heet dan ook k*tkatkaatje... Het is nogal een typetje, volgens mij met wat syamezenbloed, als ze haar zin niet krijgt, ik geef haar niet snel genoeg haar brokjes of ik doe de deur niet snel genoeg voor haar open dan tilt ze haar staart op en pfft, 3 druppels tegen de kast.. grmpffff.. of ze hangt ineens met haar poten en tandjes in mijn benen of handen.. ja is echt een lieverdje..

maar onder al die felheid is ze eigenlijk heel zachtaardig... maakt geen ruzie met andere katten op straat, kan heel lief tegen Tapas aanliggen die dat maar niks vind.. het is een maf beestje!

been doet toch wel een beetje pijn en er blijft maar steeds een beetje bloeden, zit nu met een nat verbandje, ziet er stoer uit hihi... had na de ziekenhuisstress best wel zin in een borrel.. maar lekker niet gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind zo'n vieze, grote, natte hondentong echt niks, hoor! Brrrrrrr. Kattenlikjes zijn anders. Rasperig en droog. De kleinste likt in de zomer graag mijn benen en voeten, maar daar word ik ook weer half gek van. Ik heb een keer gehoord dat ze dat voor het zout van je zweet doen of zo.

Foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...