luciene Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Zo is dat Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Ga je poetisch worden op de 'late' avond?Trouwens wel mooi. De Belg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Ja ik keek naar dat onderschrift van jou en zocht de schrijver op en kwam op citaten.net en daar stonden van die schrijver nog heel veel andere citaten maar ook van anderen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Moppie er komt een PB!! Even shaggie draaien.Gooi ik bijna m'n echte naam Er onder , Wow ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Mooi lucy, Die wettten in de avond, die niemand kan verklaren!!!Klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 "De beste manier om in te slapen is jezelf wijs maken dat het tijd is om op te staan." Groucho Marx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 "Om in te slapen hoeft men alleen maar zijn hersenen te ledigen. En dat is de reden waarom zoveel mensen zo gemakkelijk inslapen." Pol Vanhaverbeke hihi zou dat nou juist de reden zijn dat ik NIET goed kan slapen? Doordat ik juist zoveel hersens heb? Taalfoutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Dat is echt een een jiddiche grap (wel goed) ik ken Groucho:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Zie nog geen pbtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 Hoe later het wordt, hoe poetischeWel goed alles, LIEFS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 "Weinig dingen in het leven zijn inherent goed of slecht: Het is afhankelijk van wanneer ze gebeuren, wie ernaar kijkt en hoe ze gezien worden. Dit besef kan het mogelijk maken om zelfs in de moeilijkste situaties nog hoop te vinden." Paul Wilson Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Loes Pb komt, ik ben steeds mijn cursor kwijt. Je hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Mooi Loes, Paul Wilson: PB komt . Klasse van Paul WilsonLiefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Lucy echt top die Paul Wilson!!! pijltje hangt PB KOMT!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Liefie, we moeten gaan pitten denk ik. De wekker loopt hier zo al weer af . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Er is een PB Loes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Hee psssst,bedtijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Ik heb reeds geantwoord. Joan... ook nog wakker of weer wakker....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Hoi Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Weer wakker, maar ga ook snel mijn bed weer in!Morgen weer vroeg dag!Slaap lekker zo meteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Het is toch wat Joan. Zitten we nog te geiten midden in de nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Slaap lekker. Ik ga nu ook echt want het is wel tijd zou je zo zeggen. Dus Joan en Soothe ik ga nu echt. Tot morgen!!Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden