Spring naar bijdragen

Dinsdag, 17 juli 2007


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo
Ik heb al gemerkt dat sommigen mijn links interesant vonden en leerzaam en anderen er dingen uithaalden die ze klinkklare onzin vonden.
gelukkig maar
want ik hou er niet van als mensen niet hun eigen conclusies trekken als ze informatie lezen.
je kijkt toch allemaal vanuit je eigen belevingwereld en levenservaring.

Ik heb bv de film The Secret gedownload en had al na 10 minuten iets van...jezus wat een commerciele zielenkniijpers...er op uit om de portemonnai van alle zielige onzekere mensen te legen.
Ik heb nog een kwartiertje langer doorgekeken maar had het gevoel dat ik gehersenspoeld werd dus devideo ging uit.
Toch zullen er anderen zijn die er veel baat bij hebben

Ziza ik hoop dat je me nog steeds antwoord wil geven op mijn vraag :
als ik me bij de AA aansluit zal ik dan ook in mijn priveleven er niet drinkende vrienden bij krijgen?
en point taken hoor...ik vond het ook een beetje ver gaan die opmerking want ik voel mezelf na 11 jaar vechten tegen de drank toch echt wel sterker in mijn schoenen staan.
Maar dan lees ik marion haar verhaal en hoor ik dat zei zegt dat er voor haar een duidelijke waarheid in zit.
Ik had de info van het forum van :www.ikenmijnalco.nl

Stien je kan de klok niet terugdraaien dus niet teveel over nadenken maar het realiseren wat er echt is gebeurt in je alcoholperiode is goed...en je bent NU zo goed op weg..je was ziek maar misschien helpt de informatie iemand die nog met een jong kindje zit en haalt dit haar over de drempel.

Fauve...fijn om te horen dat alles goed is ;heart: en je bent ook al vrijwilliger...voelt echt goed he?!

Blacky ik lees jouw ook altijd met veel plezier en soms pijn in mijn hart ;sad:

Anna...ben blij dat jij er iets aan had en voor anderen die dat niet vinden het volgende:
ik wou echt niet betweteren maar er gaat soms een nieuwe wereld voor me open als ik meer en meer info ontdek en dat wil toch met jullie delen..ter discussie zetten...dat is dus gelukt
en wat je verslaving aan het forum betreft...ik heb het gevoel dat het bijna een alcoholverslaving is zonder alcohol maar ik vind het zo leerzaam.
En ik heb dezelfde belemmering als jij wat betreft de AA..die Hogere Macht

Verder wil ik even vertellen dat mijn man en ik alles weer bijgelegd hebben...het waren toch de emoties of was het nou het gemis aan emoties...een beetje van allebei
tja die afkickverschijnselen.

Welterusten allen en welkom Lisa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even iedereen welterusten wensen.
Ik heb vandaag niet gedronken, de tweede dag dus. Ik voel me eigenlijk wel goed. Geen ontwenningsverschijnselen dus. Misschien dat ik niet zo goed slaap maar da's niet erg want ik heb vakantie. Heb de teksten net gelezen in dit draadje.
Gem, nog gefeliciteerd.
Welterusten iedereen.

O ja, ik weet dat de moeilijke momenten nog komen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, Safi,

Ik ga naar bed, ik was al vroeg op vanmorgen en morgen moet ik er ook weer vroeg uit, mijn laatste werkdag.

Tot morgen en slaap lekker.

Ik zal maar eens gaan dromen over Schotland. Ik heb daar ooit een fietstocht rond het Loch Ness gemaakt. Ze hebben Nessie toen drie keer gesignaleerd. Zagen ze mij natuurlijk op mijn fietsje.
Mooi landschap en vriendelijke mensen. Maar, wat kan het daar regenen, 5 minuten buiten en tot op de huid nat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...