Gem Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Goedemorgen,Gisteren maar 1 bijdrage geschreven. Ik was erg moe. Op het moment kan ik me zeer slecht concentreren, ik merk dat ook op het werk. Is het vermoeidheid of nog de nasleep van de alcohol? Ik dacht dat het beter ging, maar heb nu weer een inzinking qua concentratie dan.Voordeel is dat ik amper kan lezen, dus die boeken die ik voor de vakantie heb verzameld blijven liggen.Heb ik er straks lekker veel!NU me opmaken voor een nieuwe werkdag. Ik wens jullie allemaal een goede dag, met plezier en concentratie. Hoop jullie vanavond weer te lezen.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Allemaal een goeie morgen.Gem, Werk ze.Van concentratieverlies heb ik ook de nodige last gehad.Gelukkig had ik nog geen (tijdelijk) werk.Echt lang concentreren is er nu ook nog niet bij, dat merk ik ook op mijn werk.Met 1 uur diep concentreren is het echt gedaan.Voorheenkon ik urenlang in iets opgaan, ook al zat ik in een hectische omgeving.Ik vind het niet zo een ramp, het behoed me voor RSI, zonder dat ik daar een wekker voor moet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Hoi Luciene,Jij en Soothe waren gisteren nog gezellig citaten aan het uitwisselen.Leuk die site citaten.net. Die ga ik vast en zeker een keer bekijken.Maar nu wassen, aankleden en fietsen voor de laatste dag werken.Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Perioden met zon, kleine kans op een bui.Het is nog vrij zonnig, maar er ontstaan steeds meer stapelwolken en enkele groeien uit tot een bui, misschien ook nog met een klap onweer. De middagtemperatuur ligt rond 22 graden. De wind blijft zuidwestelijk, matig en aan de kust en op het IJsselmeer vrij krachtig. Komende nacht kleine kans op mist. Donderdag blijft het droog en er is dan geregeld zon. Het wordt zo'n 23 graden. De wind is zwak tot matig en waait uit uiteenlopende richtingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Goede morgen Gem, Corinne, Miep en Twan en alle anderen die vandaag hier weer zullen komen. Voor diegenen die weer moeten werken: ik hoop dat je het plezierig vindt en voor diegene die thuisblijven: dat je de moed vindt om te doen wat je moet doen (geldt vooral voor mijzelf ).Ik ben al bij de huisarts geweest. Had ik een afspraak om 08:00 uur. Op 10 juli moest ik weer bloed laten prikken ivm te laag werkende schildklier verhoogde waarden ALAT en gammaGT (lever) die toen veel te hoog waren. Schildklier was nu redelijk goed en de waarden voor de lever waren veel lager geworden en eigenlijk nogmaar iets te hoog. ALAT moet minder zijn dan 45 en is nu 47 en was 83. GammaGT moet minder dan 40 zijn en is nu 45 en was 56. Daar was de huisarts zeer tevreden over.Bloeddruk moest nog gemeten en die was toch nog veel te hoog 180/100. Dus voor de betablokker die ik nu heb krijg ik een zwaardere.De uitslag voor de osteoporose was negatief. Dus was niets aan de hand. Waarom ik dan 4 cm gekrompen ben is gewoon zo en weten we dus niet. Maar daar maakte die dokter zich geen zorgen om. Wat een gedoe allemaal. Ik had nooit wat dus dit gezeur allemaal is niets voor mij eigenlijk.Nou dan ga ik me nu weer omkleden in mijn sporttenue en ga naar de sportschool. Tot later dan maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 goeie smorgens, gisteren te druk gehad om te reageren maar het gaat nog steeds goed, de behoefte naar alcohol verdwijnt wel steeds meer merk ik.. niet dat ik de illusie heb dat het weg zal blijven, maar voor het per dag-gevoel is het prima zo! Het nuchter zijn bevalt me te goed om het te willen wagen met 1 of 2 drankjes.Ik zal weer wat energie over dit forum gaan sturen, tja ik kan het ook niet verklaren, heb altijd een tomeloze energie gehad, waardoor ik ook heel vaak over mijn grenzen denderde, vandaar dat ik ben gaan hardlopen en dat lukte me zelfs nog met een gigantische kater.. nu heb ik geen katers meer maar mag ik dus nog een weekje niet hardlopen (dan heb ik 5 weken niet gelopen snif).. vandaar dat de energie zo ongeveer overkookt geloof ik.Gisteren weer talloze malen naar mijn schuurtje gelopen.. ik woon in een huizenblok in een bovenhuis, nou heb ik dus wel een schuurtje direct achter mijn huis maar daarvoor moet ik dus altijd omlopen... ik woon midden in het blok dus gisteravond weer talloze keren heen en weer gependeld en nu is mijn huis bijna rotzooivrij. Nu nog de 2e handswinkel bellen voor de laatste spullen en dan kan ik helemaal orde gaan scheppen...nou ja, dan moet ik nog 2 oude kastjes scoren ergens en 2 laden voor onder mijn bed en dan kan ik echt definitief gaan inrichten.. hehe..maar nu eerst werken!fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Me op iets concentreren, jaja.Het valt me op dat ik moeite moet doen om me te concentreren opdat waar ik mee bezig ben.Berichten lezen, een boek lezen, met iets bezig zijn en weer naar de andere hoek van het huis hollen daar iets zien liggen en mee aan de slag gaan.!Een krantenbericht half lezen omdat het volgende me reeds aanstaart.Het is niet van vandaag dat ik me slecht kan concentreren.Vroeger op school kon ik me niet concentreren op één ding.Mijn gedachten waren altijd ergens anders.Iedere dag weer probeer ik me bewust te worden van mijn probleem door dat wat ik aanpak werkelijk af te maken.Geen drie dingen tegelijk want ik merk dat te veel prikkels in mijn hoofd zorgen voor veel onrust.Sindsdien wordt ik minder afgeleid door mijn omgeving en door niet alles proberen te onthouden maar op te schrijven vind ik rust.Ook een overgevuld boodschappen briefje kan tot paniek leiden.Onmiddellijk begin ik de boodschappen te linken aan winkels zie de vakken voor me waar alles ligt en stippel in gedachten reeds een route uit hoe ik het best kan rijden,probeer alles te onthouden tot ik gek wordt.Maar alle gedrag wat is aangeleerd is ook weer afteleren hoewel verschillende gedragspatronen van vroeger er wel erg diep ingesleten zijn.Komt tijd komt raad..Een fijne dag allemaal.Rudy.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Horizon Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Goedemorgen allemaal op deze prachtige ochtend. Ik ging laat naar bed maar heb goed geslapen. Vandaag de derde dag zonder alcohol.Ik voel me goed. Nog steeds geen ontwenningsverschijnselen. Mijn lijf voelt beter, minder pijntjes her en der. We krijgen straks bezoek en ik ga nu even een broodje in de oven doen. De eerste keer sinds lange tijd dat ik ga ontbijten. (ja wel pas rond tien uur, maar ik heb dan ook vakantie)O ja, ik vond het minder erg om op te staan vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Allemaal een goede morgen.Ik ben gisteren met een ontzettende grote Gremlin naar bed gegaan. Ik kon niet op het forum want mijn man zat achter de computer, maar ik heb wel mijn eerste maand volgemaakt gelukkig.Ik ben net pas wakker, dus snel met de honden uit, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Morgen,Marion gefeliciteerd met 1 maand ADB! :present::present:Je bent niet de enige die vandaag een mijlpaal heeft te vieren.Ik weet het niet zeker maar mogelijk Joann 3 weken ADB enMies nu 1 week? Beide En ook voor diegene die ik niet genoemd heb.Delta fijn dat je van start kan gaan.Dit brengt mij wel op wat gemengde gevoelens want één deze dagen zal ik mijn laatste mailtje ontvangen denk ik van tactus voor mijn defenitieve afsluiting.En morgen sta ik dan 7 maanden droog, ik vind het nogal onwerkelijk allemaal.Lichamelijk ben ik af en toe nog steeds honds moe en vraag me dan af waarvan.Na een paar dagen werken doet mijn hele lichaam zo'n zeer dat ik tijd nodig hebom weer helemaal op krachten te komen. Hopelijk zal dit de komende tijd nog watverbeteren. Het slapen heb ik in het begin ondersteund door een inslaper te nemen enna zo'n 4 maanden had ik deze niet meer nodig. Maar sinds ik weer volop in het werkmee draai en wisselende diensten draai gaat dat niet alle dagen meer goed. Dus eenenkele keer als ik denk nú moet ik slapen anders......neem ik er nog maar een.Wat mij heel goed geholpen heeft is het regelmatig gaan zwemmen, gewoon banen trekken.Ik denk dat hoewel ik nu weer een paar weken niet geweest ben ik dat wel moet gaanblijven doen. Het werkt rustgevend en is goed voor mijn lichaam.Het fietsen gaat mij tien keer beter af als in het begin, moest bij wijze van spreken met defiets aan de hand de brug over. Nu écht niet meer, ga als een speer.IK heb de afgelopen tijd veel geleerd en ik leer nog. Veel dingen die ik altijd relateerdeaan mijn drankgewoonten blijken nu dus gewoon ook grotendeels bij mijzelf te horen.Ik kan nog steeds plat op mijn ...plaat gaan, dingen uit mijn handen laten vallen etc.Soms moet ik die dingen gewoon leren accepteren, andere dingen kan ik mogelijk proberente veranderen.Structuur heeft mij hou vast gegeven. Niet alles behoeft bij mij structuur hoor!Ik heb nog steeds een huishouden van JanSteen. Nee, de zaken die ik als verslavingsgerelateerd, ongezond beleef, daar bedenk ik een structuur voor om gewoontes te lerendoorbreken. Na verloop van tijd is voor het één geen structuur meer nodig maar duikter weer iets anders de kop op. Hoezo verslavings gevoeligheid.In elk geval heb ik reuze steun van jullie allemaal ondervonden en leer nog dagelijks vanjullie ervaringen.Één persoon wil ik toch in het bijzonder bedanken, Rudy. Je hebt mij vooral in het begin, rond de feestdagen enorm de ogen geopend en gesteund. Vaak op cruciale momenten wist je het juisteaan mij te schrijven, hier op het forum alswel in je pb's. Je was en bent een groot voorbeeld voor mij.Hiermee wil ik aangeven hoe belangrijk dit forum is en kan zijn voor een ieder van ons,elkaar steunen en elkaar in z'n waarde laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Stien dat heb je mooi geschreven. Bij mij word het nu ook duidelijk wanneer ik het meeste om alco schreeuw van binnen. Ik heb er van de week een goed gesprek over gehad met mijn psychologe.Het valt me vooral op in mijn relatie, die door alle zorgen natuurlijk niet zo best is. Als ik me erger aan mijn man, omdat hij hele dagen achte de tv zit, of niets zegt, dan heb ik gauw de neiging om het te verdringen. Altijd maar aardig blijven en niet handelen. Ik heb dan gauw van okay wil je het zo, dan krijg je het zo en dan word mijn drang naar alco heel erg. Heerlijk de gevoelens en emoties dempen met alcohol voor jezelf, nergens over hoeven praten, want ik heb mijn vriendje de alcohol toch.Ik moet nu anders proberen om te gaan met mijn emoties. Mijn man is geen prater en vooral niet over hemzelf. Hij gaat gelijk de verdediging in en ziet alles als een aanval. Als ik nu wat tegen hem wil zeggen mag ik niet in de ik vorm tegen hem praten. B.v. ik denk dat je niet van mij houd, maar hou je nog van mij. Dat werpt minder weerstand. Het is moeilijk, want in deze fase van droogstaan kom ik mezelf wel tegen en vooral mijn relatie. Op dit moment voel ik me heel eenzaam in mijn relatie. Het was mijn man , ik en de alocohol, maar zo'n relatie houd sowieso geen stand.Toen hij mij 11 jaar geleden leerde kennen, dronk ik geen alcohol en zo was het ook de eerste 5 jaar van onze relatie. Het is voor hem denk ik ook moeilijk geweest, om in een keer na jaren geconfronteert te worden met een echtgenote, die opeens alcoholist is.Het is een hele lieve gesloten man, maar ik ben op dit moment zijn vertrouwen kwijt, dat merk ik en dat voel ik.Ik ben er nog lang niet en zal nog heel erg moeten vechten, voor mezelf, maar ook voor onze relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Joann, gefeliciteerd, het is woensdag dus je hebt de 3 weken gehaald:present::present:Mies, 1 week, proficiat. Ik heb vannacht voor het eerst gedroomd, dat ik bier had gekocht en dat ik alles op had gedronken. Je word echt wakker met het gevoel, sh!t...gedronken.....Het kwam waarschijnlijk, omdat die Gremlin mee naar bed is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Beste Stien voor mij is deze manier met mensen om gaan betrekkelijk nieuw.Ik ben verbaasd en het ontroerd me als ik een compliment krijg.Vroeger kon ik niet omgaan met het compliment, het applaus.Ik wilde zo graag maar mensen waren onbereikbaar voor mij, omdat ik niet open stond voor het compliment..Ik ontkende het compliment, nee, ik ontkende mijzelf door het compliment te bagatelliseren en te zeggen dat het altijd beter kon.Perfectionist tot in de kist..Door het compliment kwam de emotie dichterbij, een mens kwam dichterbij en dat was levensbedreigend voor mij.Ik kon niet met die emotie omgaan..Stien voor mij is er ook veel verandert in positieve zin.Ik durf nu te laten zien wie ik in werkelijkheid ben en ik val mezelf best wel mee.Stien bedankt....Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Corinne succes morgen bij je sollicitatie:rose:niet verslapen hoor;)Delta ik had gisteren ook bericht van Tactus met dezelfde opdrachten...pffff:oKwam door de eerste vraag, waar ik 3 pagina's in Word heb volgeschreven ,er toch achter dat ik al die tijd dat ik drink last van depressies heb.... niet doordat ik een slechte relatie met mijn vader had...daardoor ging ik wel drinken...maar dat ik in de therapien altijd de fout maakte de schuld in mijn opvoeding te zoeken en niet in mijn alcohol en drugs misbruik.Wat schrik je zeg als je moet schrijven hoeveel je over de jaren hebt gedronken en er eens echt over na moet denken ipv ja ik was altijd dronken...wat een gigantische hoeveelheden in de week en dat 35 jaar lang:wacko::$Ik geloof dat die wetenschap me een enorme steun zal geven om het volhouden droog te blijvenMarion 1 maand:heart:Het zal inderdaad erg moeilijk zijn voor je man dat je midden in de relatie weer zo'n enorme terugval kreeg.En wat moeilijk voor jouw...zo'n binnenveter in huis...want hij heeft natuurlijk wel gedachten en emoties en misschien komen die toch wel weer naar buiten als hij door heeft dat hij je weer kan vertrouwen.Ik wens jullie veel succes..LucienneMijn moeder heeft ook geregeld last van hoge bloed druk en neemt nu al een tijdje elke dag een stukje donkere chocola en sindsdien hoeft ze er geen medicatie meer voor te nemen en is de bloed druk goed.Misschien dat het jouw ook helpt.Rudyover je aangeleerde gedragpatronenyou can cut the branches but you can't change the rootsje kan de takken snoeien maar niet de wortel van de boom.Ik moet nu naar mijn hondemaatjeLateraangepast op typefouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 zo, ben er weer, met gemengde gevoelens, mijn eerste dagje op mijn nieuwe werkplek, (maandag was ik buitenshuis)... ik kon mijn draai niet vinden, toen wilde er nog iemand van mijn werk met me praten omdat ze dacht dat ik gedronken had want ik was zo druk... ik was heel verbaasd want voel(de) me (en dacht dat ik dat ook wel was) vrij rustig en zo waren er nog wat dingetjes..nu voel ik me idd allesbehalve rustig.. dus de nasleep en de terugslag van de verhuizing begint... Voor mij des te meer een reden om niet te drinken om die terugslag een plek te kunnen geven... maar lastig is het wel, het liefst neem ik nu even een periode vrij, en ga maar eens op het rooster kijken of dat kan.. of misschien is het beter om mijn plek juist eerst terug te vinden..affijn, ik flipperdeflapflap dus even alle kanten uit... adem in, adem uit.. voetjes op de grond, rugzak met stenen erin omhangen.. hihi.. afdalen naar moeder aardega maar weer eens boven kijken of ik iets kan opruimen of iets uit elkaar kan halen ofzo.. dat kan me ook weer op de grond zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Lucie, mooi dat je uitslagen allemaal de goede kant opgaan en dat je geen osteoperose hebt. Dat kan een zeer pijnlijk leven veroorzaken.De rugwervels gaan opelkaar zakken en de zenuwen gaan klem zitten.Corinne, succes met solliciteren vandaag.Joann , Mies en Marion allen gefeliciteerd met de prestatie.Delta en Safi, Fijn dat jullie kunnen beginnen met de internet behandeling. Alle anderen ook een groet uit een regenachtig midden Nederland.Zou vanmiddag een fietstocht gaan maken met m,n overbuurvrouw.hebben we nu maar naar vanavond verschoven..We fietsen meestal een rondje van 30 kilometer .Meestal ,s avonds en soms ,s middags.Ga nu maar een tijdje bridgen op het net. Is ook een mooi tijdverdrijf.Is mijn laatste vakantiedag. Morgen weer beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 de roos was bedoeld voor de jubelarissen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Hallo beste mensen,Ik ben thuis van mijn laatste werkdag.Omdat ik mij zo goed had ingespannen, kreeg ik een boek en een fles rode wijn cadeau.Ik dacht meteen: ik drink geen alcoholische dranken, maar ik heb het toch maar aangenomen.Die is lekker voor mijn man.Degenen die een mijlpaal bereikt hebben: PROFICIAT @Miep,Weer een dag werklui over de vloer.@Twan,Goed weerbericht, er is maar 1 bui gevallen.@Luciene,Die schildklierwaarden en de leverwaarden ALAT en Gamma GT hebben te maken met je drank(mis)bruik. Goed dat die zich normaliseren.Hopelijk werkt de nieuwe betablokker.Ik dacht ook altijd dan krimpen met osteoporose te maken had, kennelijk niet dus.@Soothe,Zo hard gewerkt. Voor die kastjes e.d. kun je kijken op Marktplaats.nl.Welke afstanden loop je zoal?@Rudy,@Horizon,Nog steeds welgemoed op de goede weg.@Delta,Genoeg huiswerk gekregen. Geef maar uitgebreid antwoord op de vragen, des te beter kan ze je helpen.@Marion,Gefeliciteerd met je eerste maand. BRAVO Tja, die dromen met drank. Toch altijd prettig om daaruit te ontwaken, dat geeft dan een opgelucht gevoel, van he, het was maar een droom.@Stien,De definitieve afronding van je behandeltraject en morgen 7 maanden droog. Dat wordt fuifen. @Safi, Jij kunt dus ook aan het huiswerk, net als Delta.Ik steek je wensen op zak voor morgen.@Tapas,Nieuwe werkplek in nieuw pand, altijd gewentijd nodig. En dan denken ze nog dat je gedronken had, nou, nou. Getuigd van weinig vertrouwen.@Sammy,Doe dat duimen maar morgen. Dank je.Ik ben bijgelezen en nog steeds de enig aanwezige.Ik heb mijn meting 6 weken opdracht gekregen, dus ik heb ook huiswerk. Dat doe ik morgen of overmorgen. Vandaag genoeg gewerkt.Morgen sollicitatiegesprek en Nl les geven aan mijn Afghaanse mevrouw.@ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Goedenavond!Ik ben lekker op tijd naar huis gegaan vandaag. Het was warm binnen. Nu lekker op de bank en even bijkomen van de dag.Marion,Gefeliciteerd met 1 maand geen alcohol!!!!Ik hoop dat als je langer ADB blijft dat het vertrouwen van je man weer terugkomt...Miep,1 week geen alcohol! Profiat!Wat een toestand al die werklui over de vloer. ik word daar altijd heel erg moe van! Het resultaat is natuurlijk wel fijn. Nooit meer schilderen boven!Joann,jij alweer 3 weken!:present:Corinne, het waren 2 geweldige dagen.......Leuk dat je kadootjes hebt gekregen.Tapas,dank voor je energie. Ik heb nog steeds teweinig. Fijn dat je over 1 week weer mag hardlopen.Safi,huiswerk! Fijn dat je mag beginnen!Delta,Gelukkig kan jij ook beginnen en je mentaal voorbereiden op die vakantie zonder alcohol.Luciene,Fijn dat je bloed weer bijna OK is. Ik moet ook voor bloedonderzoek, maar probeer het te rekken tot na de vakantie. Bij mijn huisarts is nl een verpleegkundige die het spreekuur voor hoge bloeddruk doet en die kan ongelooflijk z**ken. Het is geen goede reden, maar ik ga zo min mogelijk naar dat spreekuur.Bovendien, met die bloeddruk meter die ik in bruikleen heb, zie ik dat het nu goed gaat.Sammy,geniet nog van je laatste (vakantie)dagen!Stien,ik feliciteer je pas morgen maar voor nu Rudy,ik kon me voorheen prima concentreren. Nui heb ik helaas het niveau van een 2-jarige, qua concentratie dan. Ik verwacht wel dat het bijtrekt.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Gaaf hoor zulke fijne felicitaties, vooral omdat er toch weinig mensen zijn die het weten, dat je zo hard aan het vechten bent. Dat is het mooie van het forum, om hier toch de complimentjes binnen te krijgen en samen verder te gaan.Rudy, je bent het waard om complimentjes te krijgen.Safi, fijn dat je nu aan het huiswerk kunt beginnen. Tapas, leuke collega's heb jij zeg. Het idee om te vragen of je gedronken hebt. Raas maar lekker even uit, beter dan naar de fles te grijpen.Gemotiveerd, lekker even bij komen op de bank, vervelend dat je nog zo moe bent, maar hou vol hé.Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op de kapper, coupe soleil en een stukje eraf. Ik ga mijn haar zo opnieuw wassen, want zo kunnen niet föhnen daar, zoals ik het wil. Ik ben nu net mijn icoontje, zo'n rode kop van onder de droogkap zitten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Marion,Dat is het fijne van het forum. Iedereen weet hier waar je mee bezig bent en hoelang je al aan het knokken bent. Een maand is niets niks hoor, zeker omdat jij weet hoe het is om lang droog te staan.Ik ben blij dat je jezelf weer ertoe hebt kunnen zetten. Dus die nieuwe coupe is meer dan verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Hoi hoi, ik heb vandaag coupe strand, namelijk helemaal verwaaid. Ook een rooie kop van het fietsen. Maar wel lekker! Dat ik dat nog kan na al die uitspattingen van de afgelopen jaren, wat is een lichaam toch sterk (dankbaar). En nu verschrikkelijk veel zin om net zoals vroeger eens gezellig na te borrelen, maar dat doen we dus niet. Morgen ben ik blij dat ik het niet heb gedaan.Werklui over de vloer? Ik zou willen dat ik dat had.... Hihi, er staat nog steeds een muurtje op me te wachten dat nodig gestuct moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Precies Benthe,morgen ben je blij dat je niet gedronken hebt. Al kan ik me het borrelgevoel heel goed voorstellen.Lekker bewogen in de buitenlucht, je bent rozig en dan als ultime ontspanning een glas!Toch merk ik ook dat het heel goed zonder alcohol kan, je moet het gewoon allen doen. Bovendien is het zo'n gewoonte! Daar moeten we vanaf.Je bent trouwens zowiezo al veranderd. Je bent geen man meer met een brilletje. Komt de rest vast ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Marion, bij mijn kapper kunnen ze ook niet fohnen zoals ik het wil (wel goed knippen trouwens). Durf jij dat dan te zeggen? Ik leek de laatste keer wel een verschrikte egel, maar dat was de mode, volgens de kapster. Ja doewie! Ze heeft het overgedaan en toen was het wel goed. Was de eerste keer dat ik durfde te protesteren. Gaf een goed gevoel! Misschien ook een teken van niet meer drinken, dat je op een vriendelijke manier beter voor jezelf kan opkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2007 Hoi hoi Gemotiveerd, ja ik ben nu een dame geworden, dankzij de raad van gisteren, want ik vond dat icoontje van dat mannetje wel grappig maar dat had ik niet gekozen. Dit lijkt meer op mij. Ja, was even moeilijk hoor, je weet wel, zo'n feestgevoel, je weet er alles van. En dan morgen weer brak uit bed en de pest hebben aan alles en vooral aan jezelf. Feest kan ook met een non-alcoholdrankje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden