Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Je woont al te lang in Nederland, Corinne! Afvallige! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Hallo allemaal,Ik breek even in zo voelt het. Ik heb gisteren een nieuwe kitten gekregen, onwijs spannend, de kinderen kregen vakantie, de oudste nam afscheid van de basisschool, zo veel emoties, toch traantjes op school bij Zoon en mij, en toen potverdrie, terwijl ik op de fiets zat is er een Gremlin in mijn mandje gesprongen onder de boodschappen GRRRRRRAAAAAHHHHHHH!!!!Met de boodschappen mee naar binnen en van 17 tot 18 heb ik met het ding liggen vechten.....ik durfde zelfs niet op het forum omdat ik bang was dat die stiekum achter mijn rug om bij de buren wijn ging ritselen of zo......MAAR IK HEB GEWONNEN !!!!!!!!!!Wat een rotbeesten zijn het toch ook, ze worden gevoed door spanning en emotie, en dan ZO STIEKUM je verschuilen in een krop sla, ik had een inklap-model dus die klapte thuis uit, wat een gevecht zeg. Nou nieuwelingen, dan weten jullie dat de ouwelingen ook moeten knokken (altijd vrijdagmiddag hè de goorlappen wat haat ik die beesten). Hij is nu mors- en mors- dood maar ik ben wel weer geschrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Corinne,ik heb deze tekst onmiddellijk gekopieerd en opgeslagen.Ik zei al eerder dat ik van dit soort situaties nederig word. Het is belangrijk niet te hoogmoedig te worden, dat je het wel onder controle hebt. Een ongeluk zit in een klein hoekje.Ook betekent het dat je de kracht weer terug kunt vinden. Kijk naar Kohtje. Zie Marion en anderen.Hier put ik moed uit.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Ik heb het boodschappen doen maar uitgestel en wat uit de vriezer gerukt. Die sla heb ik door de plee gespoeld, stel je voor dat er een Gremlin-zaadje in zit !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Nou Gem, Een ongeluk zit zeker in een klein hoekske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Nou eerlijk gezegd vind ik dat katholieke zuiden van ons wel fijn hoor. Ik ga graag in een kapel een kaarsje branden.Eigenlijk heb ik een vraag aan Twan, onze weerman. Heb jouw voorstelling gezien en je lijkt me niet zo'n schrijver, niet iemand die hopla alles er uit gooit. Maar je hebt je niet voor niets bij het forum aangemeld. Ik waardeer je weersvoorspellingen zeer. Maar heb jij nou zelf niet de behoefte om hier eens iets over jezelf te vertellen of om iets met een ander te delen?Gelukkig is hier niets verplicht, maar ik ben nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 21 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Houtje,ik heb inmiddels begrepen dat de " ervarenen"op het froum het ook af en toe niet gemakkelijk hebben!Misschien wel iets ervarener in het koppie klein maken van een gremlin, al had jij een heel hardnekkige!Je hebt gewonnen, dat moet goed doen.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Hoi Fran, Blacky,Zou kunnen dat ik al te lang in Nederland woon. Maar dat heb ik echt gelezen toen ik studeerde voor de module Basiscursus Nederlands Recht. Ik haalde trouwens tot mijn verbazing een 7 voor mijn tentamen.De slachtoffers van de onafhankelijkheidsstrijd zijn volkomen te onrechte gevallen (aan beide kanten).Ik voel mij nog altijd Vlaming. En ze kunnen het hier in Nederland nog altijd niet laten opmerkingen te maken als ze erachter komen dat je van oorsprong Belg bent. De enige positieve opmerking dat je dan kunt krijgen (en daarin hoor je aardig wat jaloezie doorklinken): oh ja, jullie winnen altijd bij het Nederlands Dictee en 10 Voor Taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Houtje,Gelukkig heb je de strijd gewonnen. Je zult je nu wel een stuk beter voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Dank je Gem,Ik kom echt niet alleen maar een compliment halen, begrijp me goed. Maar ik had het zo verschrikkelijk moeilijk, dat beest de kop in slaan, die kitten, de kids helemaal hyper, onze andere kat die woest was/is over de inbreuk om zijn territorium en gisteren een zeer vermoeiende dag gehad (sowieso) dus als ik moe ben (eind van de week) is mijn weerstand gewoon waardeloos. En je denkt zo makkelijk: ach ja ik ben nu (volgende week) 21 maanden op weg, nu kan het toch wel. nee nee nee nee nee nee nee nee het kan dus NIET, IK DENK NOOIT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Nee Corinne,Ik voel me helemaal niet beter, dat is juist zo erg. Zo kwetsbaar en ook teleurgesteld in mezelf........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Ja natuurlijk zeggen ze in Nederland dat ze blij waren om van ons verlost te zijn, Corinne! Maar er is wel voor gevochten, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 De rest van de dag wordt mijn e-mailbox gevuld met berichten van dit forum. Ik heb het weer gepresteerd om op die @#$$%%^&&*(*() knop te drukken. :| Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Gewoon weer afmelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 O ja nou weet ik het weer. Van de Cactussen heb ik geleerd dat het een "helpende gedachte" is om te bedenken dat je wél dus sterker bent geweest dan jezelf. De "niet-helpende gedachte" is dat je zwak en kwetsbaar bent.Het is ook al zo'n tijd geleden, ik zou wel een up-date willen af en toe. Dank je wel voor het helpen denken aan de helpende gedachte. Yeah !!!!!!!!! Dood aan de Gremlins !!!!!!!!!! Kom maar op !!!!!!!!! Ik vermorzel jullie allemaal !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 En hoe presteer je dat dan zo helemaal onbewust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Deze was voor Corinne. Ben lekker haar mailbox aan het vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Sorry Fran,Heb je het tegen mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Dacht ik al, I'm out. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 dag houtje , proficiaat met het nieuwe kitten , en ook dat je de gremlin door de wc gegooid hebt en inderdaad ook de al langere adb´ers moeten soms echt vechten tegen de gremlins groetjes blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Nee, heb ik al gecorrigeerd. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Was maar een beetje aan het plagen, hoor. Een mens moet ook wat op deze feestdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 En nu toch asjeblieft geen belegen Nederlander/Belgenmoppen hè. Ik ben er eentje van tussenin, half Frans en half Deens. Krijg je dat weer: "oh dan eet je zeker friet met smorrebrod, hahahaha". Pfff....Safi lekker geklust aan je Bedford? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Fran,Vul maar hoor. Krijg anders toch al zo weinig mail, die leuk is om te lezen.En een knop om alles te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2007 Nou, Corinne, om je ego ff op te vijzelen wil ik nog wel een paar onzinberichten posten, hoor! Plingplong! Joef got meel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden