CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Dat emoticonnetje had je een uur geleden niet moeten gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Oh, ja nu moet ik toch nog even antwoorden op jou Corinne.Eerlijk gezegd was dit dus puur een ijdelheidskwestie. Ik stond een paar dagen geleden te pinnen bij de super, natuurlijk ook twee pakjes sigaretten erbij. Die vingers kon ik altijd wel schoon houden, maar ik keek ineens en dacht: getver, mijn NAGELS zijn geel! Die schuur je niet zomaar schoon.Toen heb ik tegen de cassière gezegd dat die pakjes sigaretten een vergissing waren, ik heb het bonnetje hier nog liggen waar ze weer op teruggerekend zijn.Ik fietste terug naar huis met mijn boodschappen en dacht, jemig wat nou, geen sigaretten. Geen troost, niets! Ja, nou, en toen waren er dus geen sigaretten, dat was eigenlijk alles. Tot dusver hoor. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een gigantisch breiwerk onder handen heb. Waar ik al in geen maanden meer iets aan gedaan had, maar dat heb ik nu maar weer onder de hand genomen. Met niet roken is het voor mij meer dat mijn handen iets te doen hebben.Je wordt er alleen zo verdraaid wakker van, niet roken en niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthe en Corinne, twee verslavingen in een keer aanpakken. Is dat wel verstandig???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Dan moet je er 200% voor gaan en ik vind 100 al moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ik zal er aan denken mijn handen wat te doen te geven. Ik denk dat de kookwekker van Houtje ook ingezet wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ja, Marion, maar ik ben dat roken zo beu, dat ik gewoon mee wil stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Kookwekker, breiwerk, hardlopen, water drinken, op bed liggen, honden uitlaten enz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Je maakt me aan het lachen.We moeten toch wat om handen hebben.Ik ga me even met de vaatwasser bezighouden.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Geen idee of het verstandig is Marion, en ik vind het zelf heel gek: blijkbaar vond ik het minder erg om met een beetje zielige lever rond te lopen dan met lelijke nagels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Na deze nog 8 berichtjes en dan de 300. Zouden we het halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Een beetje zielige lever.Een flink verziekte lever bedoel je zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ja dat bedoel ik Corinne, maar je zegt wel eens iets zachter dan je het bedoelt. De vaat weer droog, schoon en in de kast en jij niet meer zo hyper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Benthe,De vaat is schoon en droog en ik ben gekalmeerd.Ik kan zelfs weer lachen.Toch zijn mijn ogen niet echt droog nog en ze branden een beetje.Stom dat dat zo kan toeslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ik geloof dat de PC van Soothe het heeft begeven.Ik heb hem nog niet gezien vandaag.Als het maar goed gaat met hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Willen jullie niet meer zoveel berichtjes plaatsen? nu lig ik weer te laat in bed, doordat ik al die pagina's moest doorworstelen en vanmorgen heb ik me ook al verslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 haaa, en nou ga ik mooi berichtje 300 plaatsen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Okee, dan kan ik nu rustig verder tikken, toch leuk om zomaar eens het 300e berichtje te kunnen doen!Ik heb vandaag allemaal uitgestelde klusjes gedaan, de afwas bv hihi, en een broek ingekort, de hondenbak voor op de fiets een 2e laag rood gegeven en de schilderingen laat ik toch maar achterwege, een zwarte fiets met gele fietstassen en een rooie bak vind ik grafisch gezien wel mooi strak!Morgen zullen mijn gremlins me wel weer op komen zoeken, donderdag!! maar ik heb vandaag bedacht dat ik aan het eind van de middag ga hardlopen, daarna is de trek meestal wel weg, net als de hyperonrust en de enorme behoefte aan ontspanning!Hopelijk zijn morgen ook de papieren voor het laseren in Istanbul binnen, ik vind het altijd wel erg fijn als iets meer duidelijk is.. het is nu nog een soort fantasie en onvoorstelbaar dat ik volgende week donderdag op weg ben naar Istanbul.. gelukkig neemt de positieve opwinding het langzaamaan over van de negatieve angstgedachtes die ik eerst had... en nou niet vergeten morgen bij de bieb "de Brug" te halen van Geert Mak, dat gaat over ontmoetingen op een brug in Istanbul...Iedereen die ondanks alle gremlins vandaag niet gedronken heeft!!! van harte!! weer een dag geleefd!!en Tollie, geen gremlins meer wakker maken he!!trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Tapas,De Brug van Geert Mak was het boekenweekgeschenk. 't Is een dun boekje. Je leest er zo doorheen. Het is leuk geschreven. Je kunt beter nog een extra boek meenemen volgende week.Goed idee van je om morgen eerst te gaan hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ik heb liever een zielige lever, dan een zieke lever:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Joann, als je dit berichtje morgen leest.Ik vind het jammer, dat je niet even wat van je hebt laten horen.Ik ben nl. heel benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Marion,Maar mijn lever is helemaal hersteld.Daarvoor hoefde ik alleen maar de wijn te laten staan.Toen mijn man een kusje gaf omdat hij naar bed ging, keek ie me aan en zei dat ik rooie natte ogen had.Wist niet meer uit te brengen dan een ja en ze werden nog natter. Kreeg ik nog een kusje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Oh, Corinne, wat een lieverd heb je. Hier schuilt wel een hele grote beloning achter, nl iemand die echt van je houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Iemand, die ziet dat je vecht, dat je het moeilijk hebt en dat je het volhoudt, maar stil aan de overkant staat en met zo'n simpel gebaar meer zegt dan duizend woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Ja, ben wel blij met hem.En dat terwijl ik hem toch veel verdriet heb gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2007 Corinne, dat noemen ze LIEFDE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden