Spring naar bijdragen

dinsdag 21 augustus 2007


knuffie

Aanbevolen berichten

Anna en Corinne, ik merk ook dat ik nu ik niet meer drink mijn leven weer moet aanpassen, ik kan gewoon minder aan nu... ik baal er ook wel van maar weet dat het jezelf voorbij rennen het niet is, dat heb ik 38 jaar van mijn leven gedaan met alle gevolgen van dien en daar een hoog drankgebruik aan overgehouden, want met drank kon ik meer aan.. inmiddels was ik zover dat ik het nu op 50 % van vroeger probeer te doen maar moet ik regelmatig de grens weer tegenkomen om ook echt weer te voelen dat ik niet meer kan dan ik kan. Nu ik ook nog eens niet meer drink lijkt het wel of ik nog maar 40% kan doen. Het weekend Istanbul was eigenlijk maar 1 avond ontspannen, voor de rest voelde het niet fijn.. kon moeilijk aansluiting vinden en voelde me totaal niet ontspannen binnen de groep mensen... en dat doet toch ook wel weer pijn. Met drank had ik me meer ontspannen kunnen voelen maar dan was dat ook weer fake geweest.. ik trek me al regelmatig terug uit het sociale leven maar nu dus nog meer... moeilijk!

of heb ik gewoon een slechte avond omdat ik mijn kat mis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Soothe,
Ik heb zo een hekel aan ziek zijn, dat de Refusal mij er goed vanaf zal weten te houden als dat aapje op mijn mouw lastig wordt. En het werkt idd. De lichamelijke belasting door Refusal of Antabus is bijna verwaarloosbaar.

Alle fysieke. lichamelijke en andere problemen die ik nu heb, heb ik allemaal ten gevolge van overmatig alcoholgebruik. Voor ik een hele zware drinker was, had ik geen enkel probleem.

Harpiste genoteerd, dank.

@Fauve,
Ik denk dat ik mij er ook maar bij neer zal moeten leggen, maar dat roept bij mij weerstand op en een gevoel van verslagenheid. Op een houtje zal ik volgend jaar niet moeten bijten, maar ons gezinsinkomen is al flink gedaald door mijn werkloosheid en dan valt de rest ook nog eens weg en dat met 2 studerende kinderen. Er zijn al meer mensen die me aangeraden hebben maar te berusten, maar ik kan dat niet, ligt niet in mijn aard.

@Safi,
Mooi, zo uit de losse pols.

Wel te rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De poezen

De poezen liggen zoet- en moegestoeid
tegen elkaars vervloeide zachtheid aan,
en de abstractie van uw voortbestaan
laat ze betrekkelijk ongemoeid.

Maar mij - ik heb al vaker dwaas gedaan
en ben de ergste dwaasheden ontgroeid;
al hebt u mij ten dode toe vermoeid,
ik ben te moe om dood te gaan.

Ik leef van ondergang tot ondergang;
alsof ik niet weer alles had verspeeld
streel ik de poezen die u hebt gestreeld.

Er zijn hun heel wat levens toebedeeld,
maar verder toont het beeld geen samenhang:
mijn leven duurt levens te lang.
J.P Rawie Weterusten. Coriine het is een hij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
OK het is een hij, maar ik dacht natuurlijk aan mijn dochter en dat is een zij.

Ik heb een CD met een paar boeken net besteld. Ik had me nog geen cadeau gedaan voor 4 maanden, nu heb ik wat voor de 5 maanden.

Ben nu 19 weken oud.
Nog 2704 erbij en ik ben genezen.




Tapas,

Slaap ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...