Spring naar bijdragen

zaterdag 25 augustus 2007

blacky

Aanbevolen berichten

De opkomende migraine is de kop ingedrukt met een paar paracetamolletjes en een uurtje liggen.
De buitenfilm is hier begonnen. Eerlijk gezegd, zo hard zetten wij het geluid nooit.

@Soothe,
Suiker is ook een verslavend goedje.
Al de tiende dag vandaag, goed zo. Vooral volhouden.
Wel voorzichting doen met een euforisch gevoel (voor mij was het gevaarlijk).

@Tolie,
:)

@Ferry,
Kun je dat ook met aangezette flessen, met onaangebroken, dichte flessen wijn heb ik geen probleem en met een aangebroken jeneverfles ook niet. Eerlijk gezegd heeft mijn man nog geen fles wijn geopend, dus ik weet het nog niet, hoe ik daarop zou reageren. Zijn bier onbeheerd achterlaten kan niet, dat weet ik nu helaas.

@An,
Knap gedaan. Morgen ook geen twijfel hebben, gaat vast goed.

@Kinky,
Je hebt de weg gevonden. Welkom op het draadje.
En wou nog zeggen dat je een goede huisarts hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfffffff, het is hier bijna niet bij te houden, je kan echt niet een dagje weinig tijd hebben, want dan loop je helemaal achter met lezen.
Iedereen die ik nog niet ken, hoi.
Heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, dacht ga hier lezen, omdat de neiging er blijft naar de koelkast te lopen, met hier lezen dat jullie dezelfde stijd leveren van de drank af te blijven helpt, niemand is hier de enige die weet hoe lastig het kan zijn.
Denk dat ik er inmiddels wel achter ben waarom ik drink en waarom ik het moeilijk vind te stoppen, welke momenten extra lastig zijn, maar ook waarom het hoog tijd wordt te stoppen.
Weet je wat zo lastig is, dat mijn verstand het allemaal wel weet en wil, maar het gevoel werkt niet mee, die zegt soms hele andere dingen dan het verstand.
Staan veel bruikbare tips op het forum, jullie verhalen helpen ook.
Zie je wel heb niks bijzonders te vertellen, heb wel voor een stukje site-vulling gedaan en jullie een minuutje van de straat af gehouden, zodat jullie geen rottigheid konden uithalen.
Succes allemaal en het beste, ik blij op dit forum terecht gekomen te zijn.

Groetjes Calimero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is weer tranentijd... savonds mis ik de kat het meest, overdag is er genoeg afleiding om er niet aan te denken, nouja, scheelt weer kunsttranen gebruiken voor mijn gelaserde ogen... maar met dat nare gevoel komt ook de drang naar drank merk ik.. ik negeer het hoor.. heeft geen zin... ik ga me er niet beter van voelen en de kat komt er ook niet (eerder) door terug!

verder heb ik het druk genoeg met foto's uploaden op internet en tussendoor tv kijken, zometeen Frost weer op de belg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Logisch dat je nu aan drank denkt. Gelukkig weet je dat het niets oplost.
Gaat het verder met je ogen? Ik heb dat helemaal gemist je trip naar Istanbul. Is het meegevallen? Deed het pijn?
jammer dat laseren niets voor mij is, want ik ben inmiddels een aantal jaren ook aan de leesbril. Een bril moet ik dus hoe dan ook, al gebruik ik deze momenteel alleen op het werk. Verder kan ik nog zonder, maar wel steeds moeilijker.
Ik denk aan je hoor en ben nog niet gestopt met duimen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Calimero,
wij werden door je stukje van straat gehouden, terwijl jij dit stukje typte, had je geen tijd voor de koelkast. ik heb inmiddels mijn sapje op en ga zo voor een lekkere kruidenthee. dat ben ik inmiddels echt lekker gaan vinden, al vond ik het voorheen wat voor gezondheidsfreaks of voor bejaarden!
Nu geniet ik daarvan en heb zelfs mijn favo theeen meegnomen op vakantie! Het moet niet gekker worden.
En terwijl jij nu dit stukje leest is er weer een minuut voorbij dat je geen alcohol hebt gedronken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Tapas, kom-op!
Ik heb daarnet op 't forum Kaatje al geroepen dat ze naar huis moet (lees maar terug!), en het tweede kaarsje staat recht onder mijn oud-oud-nòg-ouder Maria-beeldje te flikkeren...
En als dat nog niet helpt, gaat er morgen een kaarsje bij Boeddha!
Die kat is gewoon boos op je! Ze komt echt wel terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Calimero,
Schrijf het maar lekker van je af. Voor ons is die herkenning ook goed.
Voor jou omdat je het van je af kunt zetten.

@Tapas,
Mijn man ik ook een Frost-fan.

@Gem,
Je kunt beter je bril wel opzetten. Je ogen worden er niet beter van als ze steeds ontzettend hard moeten werken om te kunnen zien.
Ik draag al van mijn zesde een bril. Als ik in de spiegel kijk zonder bril, dan vind ik me niet mooier of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Ik heb het laatste stukje jochem gezien. Inderdaad: doodmoe. Persoonlijk vind ik najib amhali beter.

Corinne,
Voor hoeveel uur is die zeer waarschijnlijke baan? Ik kan me niet herinneren dat gelezen te hebben!
Overigens draag ik mijn bril niet omdat ik een vreselijke hekel aan multofocale glazen heb. Die dingen kosten een fortuin, maar lekker kijken hoe maar. Ik heb namelijk een bijziend en een verziend oog (je zal er maar last van hebben...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas

Heb je stichting amivedi al ingelicht? Die vinden heel veel dieren en hebben ook een lijst met gevonden dieren.
Begrijp heel erg dat je je kat mist, heb er zelf drie. Eén daarvan is ook eens weg gelopen, kwam na weken pas terug, stond gewoon te mauwen bij de deur, denk dat ie ook vakantie gehouden had. Hoop dat het ook zo is met jouw kat.
Dit is de link van de stichting die zoekt naar vermiste huisdieren hoop dat je er wat aan hebt.
http://www.amivedi.nl/

Ja jullie stukjes, weer minuutjes leeswerk waarin ik dus niet naar de koelkast liep, bedankt dus. Drink zelf nu het liefst water, vind water erg lekker, tenminste waar ik woon, heb ook wel eens water gedronken in plaatsen waar het niet lekker was.
's Morgens koffie en koffie en koffie en koffie en koffie en de rest van de dag het liefst water of af en toe als ik genoeg heb van water jus d 'arange of als het heel warm is of ik veel dorst heb bitter lemon.
Dus ik pak nog maar eens een glaasje water.

Groetjes Calimero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,
Ik zit Najib Amhali te luisteren achter de PC en lig weer helemaal in een deuk.
Ik heb toen die voorstelling Free Fight gezien en me helemaal te pletter gelachen, later op tv nog eens.

Nu heb ik alle stukjes die op mp3 te krijgen zijn aan elkaar geplakt, kan ik toch een eindje weg-lachen als ik iets vervelends te doen heb (bv. morgen nog het onkruid in de achtertuin doen). Ik vind die Spaanse Boerman ook zo vreselijk grappig.

Mijn kinderen vragen me wel eens hoe ik in vredesnaam in mijn eentje de slappe lach kan hebben (afgezien van dat ik dan niet echt alleen ben) dan zeg ik altijd heel trots (want dat is iets wat ik echt méén......."daarvoor moet je een leuk mens zijn". Is ook wel iets voor een uitzwaaier vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem,
Die baan is voor 28-30 uur, daar zijn ze zelf nog niet uit. Dat komt omdat het om twee medewerksters gaan. De directiesecretaresse gaat okt. met zwangerschapsverlof en dan ouderschapsverlof en een andere medewerkster is ziek, maar gaat nu gedeeltelijk weer aan het werk, alleen wisten ze toen nog niet hoeveel uur. Er zijn nog meer dingen die nader besproken moeten worden. Ik denk dat ik komende week nog wel een keer zal moeten gaan, ik weet ook de werktijden niet.
Vervelend een oog in de plus en een in de min. Het verschil tussen mijn ogen is al zo vervelend.
En aan mijn varifocusbril kan ik nog steeds niet goed wennen, ik heb hem al twee jaar en zet hem alleen op om buitenshuis te gaan. Toch heb ik die nodig, winkelen zou ik niet kunnen zonder.

@Calimero,
Ik ga eens kijken of er nog karnemelk is en gelijk een stukje lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem

ik denk dat de reden dat je er thuis wel last van hebt maar in de vakantie minder is dat je zelf gewend was thuis te drinken...dus halfvolle flessen in huis doen jouw herinneringen aan middagen met een lekker glas wijn naar boven komen.

Soothe
Ik zou met geen mogelijkheid alcohol in huis kunnen hebben en daar schaam ik me niet voor hoor..maar ik weet uit ervaring dat 1 kleine trigger dan zelfs al genoeg is om de fles aan mijn keel te zetten.
In andere gevallen moet ik naar de winkel om het te halen en kan dan meestal op weg naar de winkel de knop omdraaien.
Dat jij dat wel kan vind ik een pluspunt voor jouw en een teken van je doorzettingsvermogen en zelf overtuiging kracht.
Probeer die overtuiging en die kracht aan te boren als de Gremlins voor bij komen.

AnB):DB)

Calimero
Je gevoel is jouw als puber en je verstand is je volwassene ik...spreek je puber vermanend toe als die over drank gaat lopen zeuren.
En bedankt dat je op me gepast hebt en hebt gezorgd dat ik geen rottigheid uit kon halen terwijl ik je draadje las:P

Tapas ik leef met je mee:(

Kinky
Welkom op het forum, gaat het een beetje met het droogstaan?

Ik ben net thuis en net alles gelezen....mijn man baalt dat ik al weer met mijn andere vrienden aan het kletsen ben. ...hebben jullie daar geen last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

Ik heb een dubbel-focus bril van een dure opticien en ik heb hem nu 2 jaar en ik kan er niet aan wennen. Uiteidelijk heb ik van ellende een aparte bril voor autorijden en TV kijken gekocht en een aparte leesbril.

Bij de laatste opticien (ff gratis reclame) Eye Wish krijg je na 2 maanden gratis andere glazen of geld terug als je niet kan wennen aan varifocus. Mijn dure opticien beweert dat het aan mijn hersens ligt :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus nu heb ik 4 brillen: 2 in de auto (één zonne en een gewoon), een afstandsbril en een leesbril. Het bevalt me eigenlijk prima dus al die dreigementen van 4 brillen, ik heb zelfs in de keuken een HEMA leesbrilletje voor de kleine lettertjes op de pakjes........ het stoort me niet, sterker nog, ik vind het wel makkelijk 2 leesbrillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi

Die man van mij baalt daar ook vaak van, maar gaat vaak dvd of tv kijken als ik achter de pc zit, daarnaast probeer ik toch ook rekening te houden met hem, zitten toch ook best vaak samen te kletsen, maar soms ben je gewoon even uitgekletst en heb ik geen zin stil te zitten niksen en wachten, dan ga ik iets anders doen, lezen of achter de pc, of achterstallig huishoudelijk werk of studie (alhoewel ik daar bijna niet meer toe kom).

Groetjes Calimero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even het interessante brillengesprek voort te zetten:
ik hoor van zoveel mensen dat die niet aan varifocus kunnen wennen. Aan wie ligt dat dan? Niet aan mij dus, zoals mijn opticien mij wilde wijsmaken!
Mevrouw, u draagt uw bril niet genoeg om eraan te wennen! ik heb in het begin die bril dag en nacht gedragen. Nou echt niet meer!
Die hema en drogisterijbrilletjes zijn geweldig! Mijn man en ik kunnen inmiddels kwartetten!

Safi,
Mijn man baalt nog niet openlijk, maar het moet niet heel lang meer duren. Gelukkig heb ik even krediet van na de vakantie! Overigens zou ik het andersom ook niet leuk vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem
ik heb gelukkig ook krediet.Al d e uren dat mijn man muziek en filmpjes heeft gedownload en daar klaagde ik dan ook wel eens over hoor.
Maar hij is het niet gewend want dit is mijn eerste forum en ik typ nog al wat dus hij denkt dat hij al die prachtige gedachten van mij nu moet missen.
Behalve als hij zelf helemaal op zijn computer schermpje zit te turen dan is hij ook niet aan spreek baar hoor.

Hij wou me zonet wat vertellen bij het schrijven van mijn eerste berichtje want ik was nog maar net binnen en gelijk naar jullie en toen keek ik een beetje van : schiet nou op!!!...ik moet schrijven en lezen!!:angry:

Maar zolang we het maar zeggen dan blijft het niet hangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...