Houtje Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 BB geniet van je penning.Ik heb nog steeds hoofdpijn maar heb het met de kinders vanmiddag gered. Zoon had bergen huiswerk hebben we samen gedaan. We hebben feestelijk Chinees gehaald, was gezellig en makkelijk voor mij. We hebben met zijn allen thee gedronken bij het huiswerk, vreemd dat zoiets zo gezellig kan zijn. Ik heb vanvavond al weer in mijn mandje gelegen maar ik heb zoveeeeeeeeeeel flisitatsies gehad dat ik wel even moet bedankeren !!!!!Het was eigenlijk niet zó leuk met deze hoofdpijn maar ja, de kinderen hebben er weinig last van gehad. Het brood voor morgen ligt klaar dus ik spring in mijn mandje.BentheIk bel ook altijd mijn mobiel met een andere telefoon, vervolgens is iedereen verbaasd hoe ik hem nu DAAR kan laten liggen. Verder hebben wij van die draadloze telefoons die door het hele huis slingeren, we bellen dan intern mekaar dan kunnen we horen waar ze zijn. Ik heb speciaal telefoon op zolder anders moet ik zo door het huis krijsen of de trappen op- en af rennen.Mensen nog 7 minuten, er is voor de late feestgangers nog een restje kruimeltaart.Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Houtje,Telefoons traceren, weet er alles van.Goed van je om te zeggen dat je brood voor morgen klaarligt. Ik was het haast vergeten. Zo doen.Eerste hele dag morgen.Welterusten.Ben benieuwd of ik morgen na het werk nog helder en fris genoeg ben om hier langs te komen.Wees niet ongerust als ik niet langs kom. Goeie kans dat ik dan gelijk ben gaan pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 oooej te laat voor de taart! naja, volgend jaar beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 pppfff heb ik nog zin in een stukkie taart is ze op uiteraard lieve corinne ik beloof dat ik niet wakker ga liggen van je pijnlijke benen morgen laatse werkdag voor vele onder ons voor mij voor een keer niet want ga zaterdag werken waar ik normaal op maandag ga zodanig dat ik naar de begrafenis kan zo mensen ik ben opgesloomt en ga er naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Beste vrienden,Ik ga iets doen wat jullie niet van mij gewend zijn om deze tijd.Ik ga opslomen en slapen.Allemaal welterusten en niet ongerust zijn als ik morgen niet langskom om te lezen en te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 houd op over telefoons.. ik heb hier een ouderwets antwoordapparaat eraan hangen, maar die gaat al aan nadat de telefoon 3x over gaat... ik heb er ook 2 maar die krengen rinkelen niet, het basisstation wel.. dus ik ben eigenlijk altijd te laat of de telefoon moet naast me liggen..... nou hou ik helemaal niet van bellen dus dat is wel weer makkelijk.en dingen kwijt zijn? de hele dag door... ik leg iets weg en vind het pas een uur later weer terug, sleutels, brillen (handig hoor laseren!! dat scheelt weer) portemonnee.. eigenlijk alles wat niet vast zit.trouwens, iemand tips wat te doen met een spastische darm?Corinne, succes morgen en gauw gaan slapen, lange dag lijkt mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 een spastische darm?zoals al die andere dingengewoon zien kwijt te raken.Is maar een grapje hoor.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Blijft toch pijnlijk op het moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Gefeliciteerd met je verjaardag Houtje en Tapas jij met je 50 dagen.Tja verder heb ik niets meer te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 okee, ik denk dat ik die spastische darm gewoon zometeen uit het raam gooi, (zie hem zo spastisch de straat door huppelen) stomaatje plaatsen en klaar hihitrouwens mijn hond eet ook graag darmen.. opgelost!laxeren dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 wie was het vandaag ook alweer van de 50 dagen.. oeps, het is ook zo druk en geen zin meer om alles terug te lezenik was van de 75 dagen gisteren (vandaag 76 en morgen 77) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 terugkijkend op vandaag was het al met al een mooie dag.Mijn jongste zoon ontmoet die vrij was van zijn werk.Met mensen uit de psychiatrie die ik ken van vroeger, koffie gedronken.Op mijn appartement een en ander gepoetst.Tussen de bedrijven door regelmatig geschreven op het forum.En vanavond mijn vrouw in Belgie telefonisch gesproken en welterusten gewenst.Morgenvroeg vertrek ik bijtijds naar Belgie terug.En nu naar bed.Slaapwel..Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 nog een dikke proficiat Tapas.doe stille voort zeggen ze in België.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Ik heb nog niet zo'n vreselijke slaap.Vanavond na het eten in bed in slaap gevallen.Toch maar verstandig zijn en de stekker uit dit machien trekken.dagdag.Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 of dat stille lukt weet ik niet rudy maar ik doe voortveel plezier morgen in Belgieik ga maar eens slapen! hoogste tijdprettige nacht nog voor de nachtwerkers en nachtbrakers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Truste Rudy, goed geschreven vandaag.Tapas, gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 truste iedereen het was een goede dag vandaagbam bam geniet ervantot murgegroet flipsen kruip in een vers bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 quote: Originally posted by: tapaswie was het vandaag ook alweer van de 50 dagen.. oeps, het is ook zo druk en geen zin meer om alles terug te lezen ik was van de 75 dagen gisteren (vandaag 76 en morgen 77) Sorry Tapas gefeliciteerd met je 75 dagen en Marion veel sterkte voor morgen, al zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden