sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Soms denk ik ook weleens, als we het alleen maar over drank en niet drinken zouden hebben, het forum echt wat zou missen.De meeste problemen die we hebben, willen we wegdrinken. Juist door ze hierneer te zetten en van je af te schrijven en dat er dan ook weer lieverds zijn die reageren,dat houdt mij van de drank af.Maar daar tussendoor mag het voor mij ook prietpraat of humor zijn.We hebben ook weleens lachend de avond volgemaakt, toen met die poezenverhalen, of die grote kip van Twan, of de wasbak van Anna, de struisvogel en noem maar op. Die avonden hebben ook menigeen van de alcohol afgehouden en volgens mij is dat ook het doel wat we willen bereiken.Een vette discussie op zijn tijd mag ik ook wel. Ik ben soms zelf benieuwd als iemand iets heeft verteld, zoals Corinne met haar baan, of toen Charlie oma zou worden.Dit forum leeft en zo mag het voor mij blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Ja je wilt toch de Gremlin in de boerenkool (en ik kan flink stampen) niet missen !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Tolie,Muis in plastic zak in de kliko, strak dicht binden, poes niet eerder naar binnen. Mijn poes doet het met vogels, half-levend, en het bloed zit dan bijna op het plafond van het trots-schudden-met-de-prooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 corinne ja dat had je al een keer gezegd, en dan lees ik er met blosjes en verlegenheid maar weer snel overheen hihihi maar dit keerneem ik het compliment toch maar eens gewoon aan! hihihihihi zal ik toch wel overleven toch?Houtje lig je al in bed? gefeliciteerd meid! en morgen zal ik de wekker zetten zodat er nu nog wat gebak over is en ik ook een stukje kan mee eten!!succes met je 1e les morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Tolie, altijd nog beter dan een GREMLIN., maar wel erg grrr hoor. Ik ben bang voor muizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Ja ik lig draadloos te tiepen nou goed En het is mijn 11e les al in deze serie dus het moet wel lukken, het duurt officieel van 9 tot half 12, maar ik loop meestal uit. Daarna kun je mij ook opvegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Als een soort half-levende muis :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Tolie,Je poes komt die muis aanbieden als lekker hapje voor je en dan spuit jij ze nat. Nou, nou, nou.Pak die muis over, sla ze dood en geef je poes een aai en een kattesnoepje.Marion,Idd is het maar goed dat we het hier niet continu over drank hebben. Ik zou gillende weglopen.Het is juist goed dat we het hier hebben over wat ons bezig houdt en wat voor ons spanning oproept.Het wegschrijven van die dingen maakt de spanning minder en de weerbaarheid groter.Er is iemand geweest die zei dat sommige mensen hier uit verveling hangen.Klopt ja, ik kwam hier zeker omdat ik me verveelde, want dat was nu een van mijn redenen om te drinken. Maar ik kom hier niet om te vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Ik ga ook naar bed, morgen weer een drukke dag..Corinne, dank je voor het compliment!Dames (en heren) maak het niet te laat...Denk om de structuur....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Houtje, oh zo knap, vooral na het heftige weekend, is het feestjje morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Jeetje het is nog druk met 11 "gebruikers". Pakken jullie maar wat taart in de keuken jongens, ik ga mijn schoonheidsslaapje doen.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Morgen is al vandaag, Marion dus grijp een stuk taart zou ik zo zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 JA zuster Joann, ik ga ook zo naar bed, want ik wil ook structuur brengen in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Heb je kwarktaart, dan doe mij maar een stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Slaap lekker allemaal! Ik ga nog een kwartietje met mijn computerspelletje slaperig worden!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Tolie, het was toch niet de muis van je computer? Heb je wel goed gegekeken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Houtje,Maar dan wordt door mij niet afgevoerd in een afgesloten plastic zak, maar naar een lekkere bank met thee en koekjes.Ik zal me even aan een klein stukje taart wagen, wie weet verandert mijn smaak ook eens.Joann,Welterusten.Niet over structuur beginnen, dan gaan mijn haren rechtovereind staan.Marieke,Dus zo een lichte hersenschudding is dat niet, dat je hem om de twee uur moet wekken. Laat hem maar oppassen.Tolie,Amuseer je met je slaapspelletje (klinkt niet).Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 wel met heel veel slagroom hoor, daar ben ik wel aan toe, is altijd zo lekker troostendaha, Houtje ik dacht dat je morgen met de beeldbewerkingscursus begon!heb je er ook een lekker bekertje chocolademelk bij? ook met veel slagroom?mmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Geen kwartietje, maar een kwartieRtje natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Nou Houtje, zo te zien wordt het een appeltaartje, zie al die appels langs de lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Ja Tolie, de R zit weer in de maand, maar ook in kwartiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 houtje hieperdepiep 700:present: krijg jij van mij en een tollie ook jij van harte met je dagen quera het was lief bedoelt mijn schrijven aan jou mogelijk omdat er voor mij als gekwetst mens zoveel herkenbaars in zat in wat jij schreef dus nogmaals ik vondt het uit je hart geschreven .mensen ik ga slapen vergeet ik iemand escuse moi svp :light:en ja ik mis die andere belgische schone ook maar geen nieuws is goed nieuws denk ik dan luitjes slaapzacht ikke heel blij menske met dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Houtje, waar blijft dat gebak. Tja het is eigenlijk niet goed om met volle maag te gaan slapen, maar onze magen zijn zoveel gewend, zal wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Marieke, dat wordt voor jou een lange nacht, als je elke twee uur je man moet wakker maken. Kun je niet vragen of die buren om de twee uur lawaai willen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 september 2007 Rapport Share Geplaatst 27 september 2007 Het is weer mooi geweest. Ik ben nuchter en ga nuchter slapen.Allemaal welterusten en niet te diep in het glaasje kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden