Spring naar bijdragen

Donderdag 27 september 2007

RJB

Aanbevolen berichten

Soms denk ik ook weleens, als we het alleen maar over drank en niet drinken zouden hebben, het forum echt wat zou missen.

De meeste problemen die we hebben, willen we wegdrinken. Juist door ze hierneer te zetten en van je af te schrijven en dat er dan ook weer lieverds zijn die reageren,dat houdt mij van de drank af.
Maar daar tussendoor mag het voor mij ook prietpraat of humor zijn.
We hebben ook weleens lachend de avond volgemaakt, toen met die poezenverhalen, of die grote kip van Twan, of de wasbak van Anna, de struisvogel en noem maar op. Die avonden hebben ook menigeen van de alcohol afgehouden en volgens mij is dat ook het doel wat we willen bereiken.

Een vette discussie op zijn tijd mag ik ook wel. Ik ben soms zelf benieuwd als iemand iets heeft verteld, zoals Corinne met haar baan, of toen Charlie oma zou worden.

Dit forum leeft en zo mag het voor mij blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

corinne ja dat had je al een keer gezegd, en dan lees ik er met blosjes en verlegenheid maar weer snel overheen hihihi maar dit keer
neem ik het compliment toch maar eens gewoon aan! hihihihihi zal ik toch wel overleven toch?

Houtje lig je al in bed? gefeliciteerd meid! en morgen zal ik de wekker zetten zodat er nu nog wat gebak over is en ik ook een stukje kan mee eten!!
succes met je 1e les morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie,
Je poes komt die muis aanbieden als lekker hapje voor je en dan spuit jij ze nat. Nou, nou, nou.
Pak die muis over, sla ze dood en geef je poes een aai en een kattesnoepje.

Marion,
Idd is het maar goed dat we het hier niet continu over drank hebben. Ik zou gillende weglopen.
Het is juist goed dat we het hier hebben over wat ons bezig houdt en wat voor ons spanning oproept.
Het wegschrijven van die dingen maakt de spanning minder en de weerbaarheid groter.

Er is iemand geweest die zei dat sommige mensen hier uit verveling hangen.
Klopt ja, ik kwam hier zeker omdat ik me verveelde, want dat was nu een van mijn redenen om te drinken. Maar ik kom hier niet om te vervelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Maar dan wordt door mij niet afgevoerd in een afgesloten plastic zak, maar naar een lekkere bank met thee en koekjes.
Ik zal me even aan een klein stukje taart wagen, wie weet verandert mijn smaak ook eens.

Joann,
Welterusten.
Niet over structuur beginnen, dan gaan mijn haren rechtovereind staan.

Marieke,
Dus zo een lichte hersenschudding is dat niet, dat je hem om de twee uur moet wekken. Laat hem maar oppassen.

Tolie,
Amuseer je met je slaapspelletje (klinkt niet).

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje hieperdepiep 700:present: krijg jij van mij en een :musicnote:
tollie ook jij van harte met je dagen :present::musicnote:
quera het was lief bedoelt mijn schrijven aan jou mogelijk omdat er voor mij als gekwetst mens zoveel herkenbaars in zat in wat jij schreef dus nogmaals ik vondt het uit je hart geschreven .
mensen ik ga slapen vergeet ik iemand escuse moi svp :light:
en ja ik mis die andere belgische schone ook maar geen nieuws is goed nieuws denk ik dan
luitjes slaapzacht :heart:
ikke heel blij menske met dit forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...