Spring naar bijdragen

zondag 7 oktober 2007

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marion, daarom moet ik ook altijd een beetje lachen om Charlie haar uitzwaaier: zonder tegenwind...
Waar ik altijd van maak, zonder opvlieger is er nog nooit een wind...
Sorry Charlie!
Maar ik wist niet dat jij het op een zuipen had gezet Marion, wel een beetje zonde hoor, als dat zo is, dan vind ik wel dat je daar een beetje nonchalant mee om gaat. Maar dat is uiteraard jouw zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safierke het was geen negatieve opmerking he
wie ben ik om iets te zeggen mijn eerste adb jaar ben ik ook 40 onderuit gegaan alle niet altijd onderuit soms klein nipje van het glas om te bewijzen dat ik geen alcoholist was , vandaag ben ik blij dat het toen altijd bij een dagje gebleven is dat van knieetjes afkuisen heb ik hier geleerdt op adb tijdens de tour de france .
brandenburger ik heb die ooit gemaakt in 3D puzzel stond prachtig .
duitsland ken ik om dat ik er twee jaar gekazerneerd was ppff hier is iets niet juist schreven denk ik ??
veel orientatie lopen heb ik in duitsland gedaan .
mario ik geef jou kracht om de sterkte te vinden makkelijk neen maar moeilijk gaat ook is mijn leuze
corinne miljairdenondedomme ik hoorde dit tot ier toen je u teen stoote;)
mensen ik ga ook mijn steebed opzoeken
wens jullie allemaal een fijne nachtrust toe :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier begint de boel ook aardig af te bouwen.
De broterbrammen voor morgen liggen gesmeerd in hun trommeltjes.
De Kids liggen te knorren in hun mandjes, heerlijk weer die koppies, ze zijn maar 24 uur weg geweest en toch mis ik ze dan al. Ik heb ze natuurlijk ook áltijd want 1x 24 uur in de twee weken is natuurlijk erg weinig.
Ik heb al ge-OSD met een glas Spa en een Appel (zo een met een steeltje eraan) tegen de trek 's avonds, ik ben vorige week 5 kilo afgevallen, en wou ze niet allemaal direkt terug hebben. Hou ze maar !!!

Morgen naar de lichtbak, ik neem een boek mee en mijn mp3 en mijn zakboekje om aantekeningen te maken over de dingen die ik bedenk. Ik vind stilzitten érg moeilijk dus. Ik zie er ook een tikkie tegenop omdat ik vorig jaar een psychose (een milde hoor) heb gehad, en je van zo'n lichtbak héééél in principe ook manisch of psychotisch zou kunnen worden.........stel je voor dat ik daar ga lopen gillen.......nou ja dan zitten er 4 psychiaters om me heen die me de goede medicatie kunnen toedienen.

Ik weet niet of het GELIJK merkbaar is, ik moet volgende week drie keer 45 minuten erheen. Dat schijnt normaal te zijn, een kuur van een week.

Ik ga even de was uit de droger halen, nee niet die van gisteravond, maar die van de kids bij hun vader, en een nieuwe er nog in stoppen (weekend is goedkope stroom) dus even doordraaien.

Eigenlijk moet ik met mijn strijkbusiness ook om 2300 uur beginnen :D vanwege de nachtstroom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, zo schrijf ik het nu wel, maar zo voelt het niet.
Ik ben gisteren ook niet op het forum geweest, omdat ik me schaamde. Schaamde dat ik weer de fout in was gegaan. Nu twee dagen later en ik alles weer voor mezelf op een rijtje heb gezet klinkt het misschien wel nonchalant, maar dat ben ik absoluut niet. Ik heb ook wijze tikken over mijn neus gehad van forumgenoten, waar ik zeker wat mee ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Blacky,
Ik had ook miljaarde kunnen roepen, dat is ook niet vloeken.
Slaap lekker.

@Houtje,
Lekker je kinderen weer thuis.
Ben je in 1 week 5 kg afgevallen? Dat is veel.
Voor morgen alvast veel sterkte.

@Postit,
Eerst gefeliciteerd met je verjaardag.
Je mag zulke dingen natuurlijk melden, maar het is niet zo goed om met een flinke slok op op het forum te schrijven, voor jezelf niet (zie het feit dat je je e-mailadres even open en bloot had neergeschreven) en voor andere forumgebruikers niet.
Verder zeg ik: gooi de rest van de dranken nu door de gootsteen. Niet voor mij, maar voor jezelf.
Volgende maand ben ik jarig, maar ik ga mezelf dan niet straffen met wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat weet ik Benthe, dat het niet rot bedoeld is, het is juist goed bedoeld van jullie allemaal.

Toen ik 21 jaar geleden stopte ging het bijna in een keer goed, maar toen had ik ook minder sores. Ik denk echt als je leven een beetje normaal verloopt, dat het ook makkelijker is om vol te houden.
Maar goed dat is geen excuus, want zonder is veel beter. Ik weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...