sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Welterusten Peppas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Hoi hoiik kom jullie alleen maar even welterusten wensen!!Heb een heel leuke gezellige, maar drukke dag achter de rug!!Hopelijk heb ik morgen meer tijd!!Trusten voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Corinne, ik zit er ook over te denken, maar mijn huisarts geetf het niet, dan moet ik naar de verslavingszorg. Ik ben ook bang, dat ik nog vermoeider wordt van de bijwerking, maar ja dat ben ik van die katers ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Peppa, "misschien" diabetisch? Hoezo is dat dan misschien? Dat lijkt me geen geringe mededeling, dat je diabetes hebt. Maar hoe dan ook, niet drinken is overal goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Fijn Charlie, lekker slapen en niet in de bedstee kruipen hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 @Marion,Mss. heb je wel gelijk wat die vrouw aangaat.@Charlie,Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Benthe, dat ben ik met je eens, zelfs mijn opvliegers zijn minder als ik droog sta.Delta, opvliegers, geen hoogvliegers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Pippi, je hoeft toch geen afscheid te nemen van wie je bent. Je hoeft alleen maar afscheid te nemen van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Marion, daarom moet ik ook altijd een beetje lachen om Charlie haar uitzwaaier: zonder tegenwind...Waar ik altijd van maak, zonder opvlieger is er nog nooit een wind...Sorry Charlie!Maar ik wist niet dat jij het op een zuipen had gezet Marion, wel een beetje zonde hoor, als dat zo is, dan vind ik wel dat je daar een beetje nonchalant mee om gaat. Maar dat is uiteraard jouw zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 safierke het was geen negatieve opmerking he wie ben ik om iets te zeggen mijn eerste adb jaar ben ik ook 40 onderuit gegaan alle niet altijd onderuit soms klein nipje van het glas om te bewijzen dat ik geen alcoholist was , vandaag ben ik blij dat het toen altijd bij een dagje gebleven is dat van knieetjes afkuisen heb ik hier geleerdt op adb tijdens de tour de france .brandenburger ik heb die ooit gemaakt in 3D puzzel stond prachtig .duitsland ken ik om dat ik er twee jaar gekazerneerd was ppff hier is iets niet juist schreven denk ik ??veel orientatie lopen heb ik in duitsland gedaan .mario ik geef jou kracht om de sterkte te vinden makkelijk neen maar moeilijk gaat ook is mijn leuze corinne miljairdenondedomme ik hoorde dit tot ier toen je u teen stoote;)mensen ik ga ook mijn steebed opzoeken wens jullie allemaal een fijne nachtrust toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Zo hier begint de boel ook aardig af te bouwen.De broterbrammen voor morgen liggen gesmeerd in hun trommeltjes.De Kids liggen te knorren in hun mandjes, heerlijk weer die koppies, ze zijn maar 24 uur weg geweest en toch mis ik ze dan al. Ik heb ze natuurlijk ook áltijd want 1x 24 uur in de twee weken is natuurlijk erg weinig.Ik heb al ge-OSD met een glas Spa en een Appel (zo een met een steeltje eraan) tegen de trek 's avonds, ik ben vorige week 5 kilo afgevallen, en wou ze niet allemaal direkt terug hebben. Hou ze maar !!!Morgen naar de lichtbak, ik neem een boek mee en mijn mp3 en mijn zakboekje om aantekeningen te maken over de dingen die ik bedenk. Ik vind stilzitten érg moeilijk dus. Ik zie er ook een tikkie tegenop omdat ik vorig jaar een psychose (een milde hoor) heb gehad, en je van zo'n lichtbak héééél in principe ook manisch of psychotisch zou kunnen worden.........stel je voor dat ik daar ga lopen gillen.......nou ja dan zitten er 4 psychiaters om me heen die me de goede medicatie kunnen toedienen.Ik weet niet of het GELIJK merkbaar is, ik moet volgende week drie keer 45 minuten erheen. Dat schijnt normaal te zijn, een kuur van een week.Ik ga even de was uit de droger halen, nee niet die van gisteravond, maar die van de kids bij hun vader, en een nieuwe er nog in stoppen (weekend is goedkope stroom) dus even doordraaien. Eigenlijk moet ik met mijn strijkbusiness ook om 2300 uur beginnen vanwege de nachtstroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Benthe, zo schrijf ik het nu wel, maar zo voelt het niet.Ik ben gisteren ook niet op het forum geweest, omdat ik me schaamde. Schaamde dat ik weer de fout in was gegaan. Nu twee dagen later en ik alles weer voor mezelf op een rijtje heb gezet klinkt het misschien wel nonchalant, maar dat ben ik absoluut niet. Ik heb ook wijze tikken over mijn neus gehad van forumgenoten, waar ik zeker wat mee ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 ik heb mijn verjaardag vandaag niet droog gevierd. maar dat begrepen jullie al, morgen nog de afterparty en dan zijn de flessen leeg en het bezoek weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 als ik zulke dingen beter niet kan melden hoor ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Karin, ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd en nog vele droge jaren:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Was niet rot bedoeld Marion, ik was gewoon verbaasd omdat jij vaak zo vastbesloten lijkt.Houtjepoutje, ik ga morgen ook op de bak. Huh, ja die van het licht.En voor iedereen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Veel plezier bij de licht bak Houtje..na een paar keer ben je een ander mens.Trusten allemaal...trusten Blacky ik ha d u goed begrepen hoor :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 @Blacky,Ik had ook miljaarde kunnen roepen, dat is ook niet vloeken.Slaap lekker.@Houtje,Lekker je kinderen weer thuis.Ben je in 1 week 5 kg afgevallen? Dat is veel.Voor morgen alvast veel sterkte.@Postit,Eerst gefeliciteerd met je verjaardag. Je mag zulke dingen natuurlijk melden, maar het is niet zo goed om met een flinke slok op op het forum te schrijven, voor jezelf niet (zie het feit dat je je e-mailadres even open en bloot had neergeschreven) en voor andere forumgebruikers niet.Verder zeg ik: gooi de rest van de dranken nu door de gootsteen. Niet voor mij, maar voor jezelf.Volgende maand ben ik jarig, maar ik ga mezelf dan niet straffen met wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Jij ook Benthe...ik hoop dat je het zelfde er van ondervind als ikKarin...nog vele jaren en doe die afterparty nou maar niet.Hier schrijven dat je alcohol de baas wilt zijn en dan een afterparty volgens mij heb je daar helemaal geen zin aan zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Nee dat weet ik Benthe, dat het niet rot bedoeld is, het is juist goed bedoeld van jullie allemaal.Toen ik 21 jaar geleden stopte ging het bijna in een keer goed, maar toen had ik ook minder sores. Ik denk echt als je leven een beetje normaal verloopt, dat het ook makkelijker is om vol te houden.Maar goed dat is geen excuus, want zonder is veel beter. Ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Goh Beee, hoe laat moet je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Houtje, dat is wel heel veel, 5 kilo afvallen in een week.Hoop echt dat de lichtbak gaat helpen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 en voor jou natuurlijk ook Benthe:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Ja met 6 dagen spuug en je-weet-wel lukt dat wel om zoveel af te vallen, ik weet dat ik het er zo weer bij eet misschien in een week, maar als het ff wat langer duurt zou ik het prima vinden............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Tsjonge Houtje, dan ben je wel goed aan de je weet wel geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden