joann Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Lieve Q,God wikt en beschikt.................!Ik ken zijn beweegreden niet....ik probeer te accepteren!En dat lukte me niet zonder te drinken...dus ...not done om hier nog te schrijven!Sorry..............! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Nu , we zijn op de hoogte.Probeer het tempo wat te verlagen en we horen je!Voorzichtig Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 @corinne,Nog snel even, het is Mariah carey en de titel is 'hero'!! Lieve nachtzoen en dikke knuffel voor iedereen, maar nu moet ik opslomen want anders zit ik hier tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Enne.. Joanneke... als je het ziet zitten om even terug te lezen, doe dat en dan kom je soms jezelf tegen op heel wat mooiere andere en veranderde manieren!!liefs!!! Dat weet je, hé!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Soothe, je vraag is al beantwoord neem ik aan........Ja ik heb gedronken!Ik ga nu naar bed.........Maar morgen zal dezelfde ellende er weer zijn!Ja ik wist wat ik deed....!En wie het niet lezen wil...scroll lekker verder!Het is mij om het even.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden