Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Beste Joann, wat is onderduiken in jezelf? Klinkt ietwat onheilspellend.Groetje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Een ietwat hectische dag. Liever geen dagelijkse kost!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Lieve Joan,ik hoor wat je zegt, ik begrijp niet wat je bedoelt.Blijf je nog wel even? Tolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Houtje moet morgen verder lezen, haar bedje is al warm en om 7.15 uur moet ik eruit. Dat is niets vergeleken bij al die nachtploegen hier maar voor een moeilijk mens als ik moeilijk zat.Welterusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 @Soothe,Die smiley in je bericht van 19.03 is er gekomen, omdat je een ; en vlak daarachter een ) hebt getikt.En dat geeft: .@Erik,Dank dat je blijft.@Water,Ik hoop dat jij het was, het is ook al zo lang geleden. Hoe gaat het met de notenleer?@Xienix,Je bent heel goed bezig en ja, die opleiding zal vast nuttig zijn als deze baan is afgelopen.Ik liep meteen naar de computer en het forum bij thuiskomst. Zo doorbrak ik mijn gewoonte om een glas wijn te nemen. Nu hoeft dat gelukkig niet meer, maar het heeft me ontzettend geholpen.@Knuffie,Geniet nu maar even van de rustige tijd om lekker helemaal bij te komen.En nog fijner dat dat nu niet meer een moment van hevige trek inhoudt.Fijn dat je kunt uitkijken naar een lekker lang weekeinde aan zee.Uit welke provincie komt jouw dialect, want die stekjes en gedregen kende ik ook niet. Ik kom uit het Antwerpse (met veel invloed van het Zandvliets dialect).@Anna,Wat kun jij het goed verwoorden in een paar zinnen (21.41). Bij mij gaat het net zo.@Calimero,Je bericht komt luid en duidelijk over. Ik ga ervan uit dat je je gremlin zo verslagen hebt.@Houtje,Ik hoop dat het nu snel helemaal over is die buikgriep.Voor nu welterusten.@Sjakkie,Ja, een mens kan meer dat hij soms denkt. Je gaat voortreffelijk en je bent zekers geen loser.@Tapas,Ik ben vanalles gaan doen 's avonds om maar niet aan alco te denken. Koor, yoga beide leuke bezigheden die zo toch maar ontdekt heb.@Knuffie,Mooie tekst idd, van wie is dat lied (zanger, auteur)?@Joann,Leuk je weer te horen.Ik stuur je een e-mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 He, getverderrie........Had ik nou maar niks gezegd,nu voel ik me geroepen om uitleg te geven....terwijl ik dat niet meer wil!Ik wilde niet zomaar verdwijnen, maar ik wil hier ook niet langer schrijven!Voor mij is de wereld vandaag op zijn kop gegaan,wel of niet drinken.....het maakt niet meer uit!Game over!That's it...........en that's allJoanneke moet zichzelf in de ogen kijken...Laat me...en ga zelf verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Houtje en alle andere naar bed gangers(ters),Welterusten.nog een half uurtje en dan ga ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Hoi Corinne, zo zal het wel gegaan zijn, wel grappig.Het poppetje wou er ook niet meer uit.Als we jou niet hadden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Soothe,Ik ben een wat raar mens. Als ik tikt, wil ik door kunnen tikken en vind het dan ook vervelend om steeds naar die muis te moeten reiken. Daarom leer ik dus toetscombinaties, dat gaat voor mij sneller.Als ik met de muis bezig ben, wil ik eigenlijk ook weer alles met de muis kunnen doen, alleen dat is wat moeilijker als je tussendoor een woord of tekstje moet neerzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Corinne, je bent een routinier. Ik zit echt met een vinger te typen.En dan nog. Ik kom bij je in de leer. ik heb een soort toetsenbord blindheid.Ik zoek me suf naar de letters (erg triest) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Joann, wat ik uit je berichtje begrijp ben je voor de bijl gegaan vanavond, of loopt het al langer?weet je nog van het vallen en opstaan? knietjes kuisen en doorgaan?voor nu is het waarschijnlijk te laat, hoewel, stop nu met drinken dan en gooi de rest weg want zo te lezen wordt je er toch niet vrolijk van, dus heeft verder drinken toch geen zinen morgen kom je terug met gekuiste knietjes met blauwe plekken en vertel je wat er aan de hand was, okee?hou je taai! de wereld is nog niet vergaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 @corinne,Ik kom uit het uiterste west-vlaamse hoekje van belgïe, net tegen de franse grens..ver, hé!!Maar toen we eindelijk een ontmoeting hadden met een 'groepje' van het forum , ben ik van hieruit er toch naartoe gekomen (Zo'n 300km heen en 300km terug!!), was heel benieuwd wie er nu eigenlijk achter die icoontjes zat!! Die ontmoeting was in februari en de aanwezigen waren... Ikke dus, knuffie; kohtje; anna; rufus; mick; bambam; marieke44; stien; visje; mieke; ...en??? Ohja, nog m'n ventje tom!! sorry als ik iemand vergeten ben!!!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Mensen welterustenI call it a day, de hond moet ook uit.IK kom wel weer eens langs.Geen bericht- goed bericht.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 @soothe, sorry, lees nu pas dat je het een sterke tekst vindt!!! Zo is het gewoon !! Als je nergens de kracht vindt dan moet je het uiteindelijk in jezelf zoeken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Zou ik denk ik niet heen gaan, zo'n meeting.Ben een volstrekt ander figuur, dan op het forum.Zou wel eens tegen kunnen vallen. ( oh dat dat doet het nu al, dan kom ik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Jip, goeie tekst. Zit in de documenten.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Okee, joan, ik had graag gehoord van je wat er aan de hand is maar ik ga slapenmorgen mijn laatste vrije dag dus die moet ik goed benutten!maar zorg goed voor jezelf en doe geen dingen waar je spijt van gaat krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Hier is de vertaling met de tekst!!! Dat is wat belangrijk is, denk ik!!! Stop met zoeken in je omgeveing, zoek het in jezelf!!!OrigineelThere's a heroIf look inside your heartYou Don't have to be afraidOf what you areThere's an answerIf you reach into your soulAnd the sorrow that you knowWill melt awayAnd then a hero comes alongWith the strength to carry onAnd you cast your fears asideAnd you know you can surviveSo When you feel like hope is goneLook inside you and be strongAnd you'll finally see the truthThat a hero lies in youIt's a long roadWhen you face the world aloneNo one reaches out a handFor you to holdYou can find loveIf you search within yourselfAnd the emptiness you feltWill disappearAnd then a hero comes alongWith the strength to carry onAnd you cast your fears asideAnd you know you can surviveSo When you feel like hope is goneLook inside you and be strongAnd you'll finally see the truthThat a hero lies in you(ohhhhhh) Lord knowsDreams are hard to followBut Don't let anyoneTear them away (hey yea)Hold onThere will be tomorrowIn time You'll find the wayAnd the hero comes alongWith the strength to carry onAnd you cast your fears asideAnd you know you can surviveSo When You feel like hope is goneLook inside you and be strongAnd you'll finally see the truthThat a hero lies in youThat a hero lies in youMmm That a hero lies in youVertalingEr is een heldAls je in je hart kijktJe hoeft niet bang te zijnVoor wat je bentEr is een antwoordAls je in je ziel zoektEn de zorgen die je hebtzullen wegsmeltenEn dan komt de held langsMet de kracht om door te gaanEn je zet je angsten aan d ekantEn je weet dat je kunt overlevenDus als je je voelt alsof alle hoop verdwenen isKijk in je binnenste en ben sterkEn uiteindelijk zul je de waarheid inziendat er een held in je schuiltHet is een lange wegAls je de wereld allen aan moet kunnenNiemand strekt een hand uitOm je vast te houdenJe kunt de liefde vindenAls je in jezelf zoektEn de leegte die je voeldeZal verdwijnenEn dan komt de held langsMet de kracht om door te gaanEn je zet je angsten aan d ekantEn je weet dat je kunt overlevenDus als je je voelt alsof alle hoop verdwenen isKijk in je binnenste en ben sterkEn uiteindelijk zul je de waarheid inziendat er een held in je schuilt(ohhhhhhh) De Heer weetDat dromen moeilijk te volgen zijnMaar laat ze niet meerwegrukken (hey yea)Houd vastEr zal nog een dag komenJe zal de weg op tijd terugvindenEn dan komt de held langsMet de kracht om door te gaanEn je zet je angsten aan d ekantEn je weet dat je kunt overlevenDus als je je voelt alsof alle hoop verdwenen isKijk in je binnenste en ben sterkEn uiteindelijk zul je de waarheid inziendat er een held in je schuiltDat er een held in je schuiltMmm dat er een held in je schuiltZo, en dat was vandaag m'n laatste bijdrage, moet nu echt gaan slapen als ik wil toppie zijn tegen donderdag!!!Veel liefs voor allen en slaapwel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 @Soothe,Ik zal eens een keer op papier zetten hoe je de toetsen moet aanslaan, dat zul je snel oppakken gezien het feit dat je piano hebt gespeeld.Hou me daaraan, want ik ben een voor-me-uitschuiver die vervolgens zijn beloft kan vergeten.@Knuffie,Ik ken maar een gemeente daar in die hoek en dat is De Panne. Daar gingen wij vroeger, toen ik een een klein boeleke en peutertje was jaarlijks naar toe. Ik ken het alleen van horen zeggen dus, omdat ze thuis niet aflaten om steeds weer te vertellen dat ik als kruipend kind tegen de wind in naar Frankrijk was gekropen.Wil je me ook vertellen van wie de tekst en muziek is en wie de zanger of groep die het zongen/zingen? A.J.B., please?Mensen,Mijn half uur is al een kwartier geleden verstreken, dus nu zeg ik welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Lieve Joann, is er dan hier niemand die wat voor je kan doen? Ik zou het wel willen als ik wist hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Jip Corinne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Hoi Q,Goeien avond.Helaas moet ik nu naar bed. Morgen gaat de wekker alweer om 7.30 voor het begin van een lange dag en het is al bijna 1.00.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 - tekst verwijderd door moderator-Van mij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Slaap lekker Corinne. Ik vond de discussie moeilijk en reageerde nu eigenlijk alleen op Joan vanwege wat ze schreef. Misschien ook niet aardig van me, maar zoveel mensen en zoveel reacties, daar begin ik dan maar niet aan. Al wens ik iedereen uiteraard het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Ik ga echt slapen.Joann, heb je gedronken? No big deal! maar laat de mensen niet in onzekerheid.Er zijn er die zich, bij je betrokken voelen, en willen niet dat je de vernieling in gaat.Take it easy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden