Spring naar bijdragen

maandag 8 oktober


Sandra

Aanbevolen berichten

@cal,

Ik ook niet!!Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!! Ik ook niet!!........................enz.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cal,

Ik heb vorige week ook zo'n nare middag gehad en het forum heeft me erdoor heen gesleept. Ik heb speciale betonnen rozen voor dit soort gelegenheden waarmee je fantastisch naar gremlins en andere spookfiguren kan meppen hier is er een voor jou van bikkelhard beton :present: en meppen maar
en links
en rechts
en links
en rechts
en water drinken
en thee zetten
en links
en rechts
..........

ik duim voor je !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal,
heb je dat glas water al gedronken? Dan wellicht wat lekkers bij je thee of eerst het lekkers opeten?
Dan kopje thee. Indien nodig lekker onder de douche daarna of eerst een loopje buiten en dan onder de douche....
Diep ademhalen........ ja, je herinnert je weer waarom je niet wilt drinken. Ook al is het lekker, je drinkt vandaag niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de stilte komt muziek het dichtst bij het zeggen van het onzegbare, heel toepasselijk nu.
Vaste gremlinavond, bewust als alcoholvrije avond doorgegeven. Het is de repetitie-avond, met muziek kan ik beter overweg, sorry kan het niet goed uitleggen wat er mis is, denk teveel mensen weer gezien, geen probleem tijdens het muziek maken wel ervoor ertussen en erna, went volgens mij nooit, het is dat muziek maken vooral samen zo prettig is.
Thee is klaar. Ga niet drinken vanavond.
Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week maandag zo rond deze tijd dronk ik mijn laatste fles bier.
Sjonge jonge Time flies.
Nu zit ik dit bericht te typen onder het genot van een glas gemeentepils ipv vorige week mijn 1ste berichtje onder het genot van een biertje.Ben ik toch niet zo'n loser als ik dacht.

grtzzzz

Sjakkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wel dat ik het herken, mijn kooravond was ook altijd een doorzakavond, gezellig met een groepje achterblijven en aan de borrel
de laatste keren dat ik met hun iets deed ging ik maar meteen naar huis na de repetitie maar leuk vond ik het niet, voelde me weggestuurd terwijl ik mezelf naar huis stuurde...
duurde toen lang voor ik kon mee nablijven met een cola.

Knuf en Cal, avond is bijna voorbij... dit soort gewoonteavonden blijven het moeilijkst, had ik vorige week donderdag laatste werkdag voor ik 5 dagen vrij had.. pffft.. niet makkelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei je wat Cal? ;-)))

Gelukkig, 'tis alweer over! Ja soms komt het heftig en hardnekkig aanzetten he, en laat het je nog denken dat het okay is ook.....mij helpt het dan te bedenken hoe ik me NA de glazen voelen zal en hoe blij ik altijd smorgens wakker word als ik het niet heb gedaan.
Lekker theetje drinken nu, en morgen word jij ook weer blij wakker!

Weltrust allemaal :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf nooit hoor Tapas, kom altijd op het laatste moment en ga gelijk weg, kan niet tegen veel mensen bij elkaar, in de pauze probeer ik te blijven, maar soms moet ik naar buiten. Drinken deed ik erna om de spanning weg te drinken.
Gremlins........... Ik ga even buiten zitten, effe frisse neus halen, kijken of er sterren zijn.
Later....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@tapas,

Ja, dit is en/of was steeds m'n moeilijke avond maar het verschil nu met vroeger en nu, is dat ik er nu alleen even aan denk en vroeger niet anders deed dan er aan denken en er aan toegeven, begrijp je?

De tekst van dit liedje heeft me al door moeilijke tijden geholpen, nu deel ik het nu met iedereen!!!!

There's a hero
If you look inside your heart
You don't have to be afraid
Of what you are

There's an answer
If you reach into your soul
And the sorrow that you know
Will melt away

And then a hero comes along
With the strength to carry on
And you cast your fears aside
And you know you can survive
So when you feel like hope is gone
Look inside you and be strong,
And you'll finally see the truth
That a hero lies in you

It's a long road
When you face the world alone
No one reaches out a hand
For you to hold

You can find love
If you search within yourself
And the emptiness you felt
Will disappear

And then a hero comes along
With the strength to carry on
And you cast your fears aside
And you know you can survive
So when you feel like hope is gone
Look inside you and be strong
And you'll finally see the truth
That a hero lies in you

Lord knows
Dreams are hard to follow
But don't let anyone
Tear them away

Hold on
There will be tomorrow
In time
You'll find the way

And then a hero comes along
With the strength to carry on
And you cast your fears aside
And you know you can survive
So when you feel like hope is gone
Look inside you and be strong
And you'll finally see the truth
That a hero lies in you

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

betonnen rozen moeten wel geschikt zijn om gremlins temeppen, rozen zijn te mooi om ze na te maken van een materiaal wat kilheid uitstraalt. Zei tegen m'n kat attack, maar ze keek me aan en sliep verder, denk dat ze met haar zestien jaar te oud wordt gremlins aan te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook herkenbaar Calimero,
ik haat grote groepen mensen en daarom dronk ik ook zoveel na de repetitie.. en dan bleef er nog een klein klupje (mededoorzakkers) over, en dat maakte het dan weer goed, en dan maar niet begrijpen waarom ik me op dinsdag zo rot voelde.... vind grote groepen nog steeds niet erg leuk en dwarrel er maar wat doorheen of ga buiten roken. Ben na zo'n avond dan altijd weer erg blij dat ik in mijn lege huis terug kom, lekker alleen!

Ik heb 2x toegegeven op donderdag de afgelopen 4 maanden, maar na 2 biertjes zag ik weer in dat het geen nut had en stopte gelukkig weer. En nog steeds kriebelt het op donderdag, het patroon is zo bekend, alle spanning opbouwen gedurende een week en dan laten afvloeien met alcohol, tegenwoordig ga ik maar hardlopen op donderdagmiddag.. dat voert de spanning ook af en is gezonder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tapas

Ook herkenbaar Calimero,


ik haat grote groepen mensen en daarom dronk ik ook zoveel na de repetitie.. en dan bleef er nog een klein klupje (mededoorzakkers) over, en dat maakte het dan weer goed, en dan maar niet begrijpen waarom ik me op dinsdag zo rot voelde.... vind grote groepen nog steeds niet erg leuk en dwarrel er maar wat doorheen of ga buiten roken. Ben na zo'n avond dan altijd weer erg blij dat ik in mijn lege huis terug kom, lekker alleen!




Ik heb 2x toegegeven op donderdag de afgelopen 4 maanden, maar na 2 biertjes zag ik weer in dat het geen nut had en stopte gelukkig weer. En nog steeds kriebelt het op donderdag, het patroon is zo bekend, alle spanning opbouwen gedurende een week en dan laten afvloeien met alcohol, tegenwoordig ga ik maar hardlopen op donderdagmiddag.. dat voert de spanning ook af en is gezonder!



Moedig dan nog van je dat je bleef bij die avondjes, weet niet hoe snel ik mijn klarinet in moet pakken en weg moet gaan. Tja, zou het liefst naar de sportschool gaan, heb pas woensdagochtend weer tijd, ideaal om de spanning te laten afvloeien. Ga tv kijken, is al iets beter aan het worden. Tot later misschien anders ga ik door naar bed.

Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is toch raar, de discussie van vandaag heeft iets getriggerd bij mij. Eerst was ik alleen maar niet aan het drinken, one day at a time, en er verder niet al te veel over nadenken. Nu voelt het alsof ik een stapje dichterbij de acceptatie ben dat dat wel eens voor de rest van m'n leven zou kunnen zijn. Kan me er verder nog niet zoveel bij voorstellen, maar het woordje "nooit" heeft wat van z'n engheid verloren.
Nou ja, even tijd gunnen, ook nog maar niet al te veel over nadenken. De alcohol is dan wel uit m'n bloed maar nog lang niet uit m'n hersens, da's duidelijk.
Ik ga ook pitten (structuur, weet je wel...). Goodnight! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange tijd deelde ik lief en leed met jullie,
maar het voelt niet "fijn" of "vertrouwd" meer!
Dit ligt absoluut niet aan jullie!
Maar wel aan mijzelf!

Ik ga er dan ook van tussen.......!
Ik duik onder in mezelf,
hopelijk vindt ik daar de antwoorden die ik zoek...?

Ik wens jullie allemaal het beste!
Dank je wel voor de support!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...