Spring naar bijdragen

Maandag 22 oktober 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem, dank je.

Soothe, ja inmiddels een pammetje en al een slaappil erachter aan, kan er niet meer tegen.

Marion, heb het voor elkaar gekregen om morgen om half vijf te komen.

Anna, precies, ben er ook totaal op tegen. Heb mijn man al tig keer gezegd dat die jarige dus harstikke verslaafd is en daar spreekt die persoon dus ook open over. Komt mijn man net terug en zei dat hij tig flessen zware wijn had gekregen en hij zat aan de wijn. Sorry hoor, maar de omgeving gaat wel hopeloos ellendig met verslaafden om. OK ze begrijpen het niet. Maar als je in de goot ligt zeggen ze: 'had ze het maar gezegd' . Ja daaaaaaaaaaaaag. Niet mijn ervaring, ze laten je gewoon verzuipen en je moet het gewoon zelf willen en zelf doen. Keihard reageren als ze de zooi je strot in willen gieten.

He Tollie: gaat het nog een beetje met die rotverbouwing!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water dat helpt me zeker. En je ff lekker kwaad maken is heel erg goed. Beter als de zielepoot uithangen die het zo zwaar heeft. Boos zijn, strijdlustig, die rotzooi ben ik ineens zoooooooooo zat!!!
Mijn gremlins hebben het zwaar hier vanavond, ze krijgen flink de wind van voren.
Nog een paar gremlins in de aanbieding, stuur ze maar hierheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, van mij krijg je ook een hele dikke knuffel:sun: en ik wou je ook een aai over je bolletje geven, maar bedacht me net dat dat weleens pijnlijk zou kunnen worden, dus die hou je te goed.

Cal, wat lijkt me dat ontzettend gaaf, dat je zo van een instrument kunt houden, maar dat je er dan ook nog op kunt spelen is natuurlijk helemaal het einde. Volgens mij kun je heel wat emoties kwijt in de muziek, als ik dan lees dat Water gisteren ook zijn instrument heeft gepakt, dan kan ik me voorstellen dat het een rust over je brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pippi, je hebt gelijk, moet echt kalmeren, al neem ik die hele pot, ik blijf hyperen.
Slapen kan ik niet, dus ik blijf gewoon zitten, gelukkig kan ik hier ff terecht.
En ben niet de enige die het moeilijk heeft.

Safi: het zit echt tussen mijn oren hoor. Ik zie die fles staan, maar die fles heeft voor mij gigantische afmetingen, zoiets van drie bij twee meter en van drie kilometer afstand zag ik er MEDOC op staan.
Maar goed, jullie hebben hier wel te maken met de grootste zuipschuip die je je maar kan bedenken he.
Ik zie, ruik, hoor, ervaar drank van meters afstand. Zie zo wie verslaafd is of niet. Ik hoor en zie het zo.
Alle smoesjes, excuses, draaiingen ken ik. Zou bij de politie kunnen werken zonder dat mensen hoefden te blazen, kan je zo vertellen hoe het zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, hou is het nu met je hoofd, want volgens mij moet je wel proberen het een beetje rustig aan te doen. Ik dacht dus echt dat je er vanmiddag al had kunnen komen bij je huisarts, maar je moet nog te morgen wachten. Vervelend, maar als ze je om de zo veel tijd wakker moesten maken, dan heb je net als Benthe ook al zei, ws wel een hersenschudding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An probeer idd te kameren, hersenschudding of niet, je hebt nu je rust nodig, al denk je die nu niet te kunnen vinden.

Zelf ga ik naar bed, moet morgen op 2 ukkies passen, dus ben bij voorbaat al total-loss...
Voor diegenen die ook gaan slapen, welterusten, voor de anderen welterusten voor straks en tot morgen!!
Doeg doeg!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truste Charlie!

Tsja, muziek...

Als ik het moeilijk heb met m'n verslaving: Needle and the Damage Done van Neil Young
Als de zon schijnt: Summertime uit Porgy & Bess
Als ik me alleen voel: Desperado van de Eagles
Als alles even tegenzit: Nothing Else Matters van Metallica

En zo zijn er nog een ziljard liedjes, J.J.Cale, Fleetwood Mac, David Bowie, Jethro Tull, maar net zo goed Marco Borsato of Frans Bauer of Ilse deLange...

Als ik m'n muziek niet zou hebben dan

eeeh....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An voor jouw heel veel knuffels: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun: :sun: :sun::sun::sun::sun::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal, wat lijkt me dat gaaf, een basklarinet, ik heb een tijdje saxofoon gespeeld, sopraan, maar ben zelf ook meer van de baspartij, basgitaar lijkt me bv ook zo'n wonderschoon instrument om te spelen. Mijn droom was dus ooit de saxofoon maar ik wilde teveel controle houden en was teveel een perfectionist en had een lastige leraar en een enorme portie faalangst.. dus dat werd een drama helaas en inmiddels heb ik met pijn in het hart de sax verkocht! Ik kon mijn gevoel er niet in kwijt en blokkeerde teveel.. en daar ging een levenslange jeugddroom aan diggelen.

Donderdagavond ga ik voor het eerst weer eens zingen, weet het nog niet zeker hoor, ga eerst maar eens ervaren of het wat is, zingen staat dichterbijer voor mij dan een instrument, Dit keer gaat het om een nieuw op te richten vrouwenkoor. Niet echt mijn ding (alleen maar vrouwen vind ik vaak erg ingewikkeld) maar wel een erg leuke en bevlogen dirigent. Als het driestemmig is kap ik ermee, maar als hij het voor elkaar krijgt om stukken te doen die bv 6 stemmig zijn en niet doorsnee dan ben ik er wel voor in, het moet wel een uitdaging zijn en geen 2e stemmetjes zingen... hihi. Ik heb 5 jaar in een klassiek koor gezongen en 8 jaar in een theaterkoor en nu dus al een jaar of 5 niet meer...

An, ik ken dat gevoel, dat hyperen, meestal is 1 seresta (ik heb 10 mg) voldoende om de storm te laten luwen maar soms heb ik er 3 nodig om weer een beetje uit de stress te schieten, dan is het ook echt mis dus. Maar toch waait die storm altijd weer over. Ik hoop dat je man je nu wel meer begrijpt en niet meer zegt dat je "niet normaal" bent, hoewel ik dat meestal zelf als een compliment opvat.;)

Nou, ik ga naar bed, heb vanmiddag uiteindelijk toch hardgelopen en ben lichamelijk lekker moe nu
trusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...