Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 oktober 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@belgisch blacky... :D

Ja, ik denk ook dat de ene de andere aansteekt!! Danke voor je wensen!!

@marion,

Nee, ik heb geen nachtdienst nu, begin volgende week maandag er weer aan!! Enne..momenteel doorsta ik alles nog zonder zelf ziek te worden, ik hoop dat het zo blijft (en voor de bijgelovigen onder ons... hout vasthouden!!!!!!!!) Hihi!!!
Merci voor de proficiat!!!:heart: Jij bent dus even ver als ik..leuk..!!!!

@charlie,

Ja, da's héél wat anders dan een avondje uit, maar ja... de kindjes gaan voor alles, hé!! En ik wou de baby-sit niet opzadelen met 4 ziekjes dus hebben we het gewoon uitgesteld!! Spijtig genoeg!!!:angry:

@pipi,
Tja, ik ben het wel gewoon om te zorgen, ben nu eenmaal verpleegster in hart en nieren!!!:)
danke voor de van harte...:heart:

Liefs van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Weet je het nu, van de Nachtwacht bedoel ik?
En denk erom niet meer vergeten hoor, wij hebben volgens de prinses toch al niet veel identiteit
en als zelfs de Belgen onze nationale trots niet kennen.............. ja waar blijven we dan ha ha

Tolie, welterusten en geen gremlin in je bedje hoor, die jagen we met z'n allen weg.

Dank jullie allemaal voor de enthousiaste reacties over mijn werk, dat doet het kunstenaarshart altijd goed.

Veel gelach op het forum, plasverhalen.
Er is niets zo lekker als plassen in de vrije natuur , niet met je kont in de brandnetels natuurlijk.

Mijn man zegt altijd "als ze een boom ziet, moet ze al" en daar bedoelt hij mij mee.Ga lekker slapen nu, morgen een dag naar Brussel en tangodansen met mijn lief morgenavond in Antwerpen.

Sweet dreams Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemotiveerd, na zoveel maanden nog, zo erg.
meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen, meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook maar eens genieten van voorlopig de laatste nacht in mn bedje......Op de een of andere manier ligt dat toch lekkerder als overdag, haha
Welterusten allemaal, tot morgen!!


Alcohol controle

Waarom zet eeen dronken belg zijn bril af bij een alcohol controle?
Twee glazen minder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry ik was plassen :-))
was eigenlijk al uit gelogt maar log speciaal terug in om gem een gremlin klopper te geven knal boienk sterkte gem en stuur hem maar naar hier ik steek hem in den bak onder mijn bed
en om tegen pepita te zeggen dat ik ook van belgie niet veel weet omdat ik jaren in spanje gewoond heb
en om tegen marion te zeggen dat ik sonja barend wel ken allez van den tv he ;)
en nu duik ik echt onder
ps knuffie zotter als ik bestaat er in belgie niet denk ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...