blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 aaauuuww charlie dat deed pijn zulle het enige wat ik in nederland ken is 'papier hier, papier hier ' ooit gezien als heel klein meiske nu beetje bij beetje begin ik nederland te kennen dank zij jullie
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Morgen begint mijn trigger weer............ga ik de nachtdienst weer in. Gelukkig(:$ ) staat mn karretje nog steeds in de garage, en aangezien ik een hekel aan fietsen heb....
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 tolie tolie tolie je kan het je kan het je kan het zijn maar stoffige gremlins die zijn niet lekker sterkte
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Speciaal voor jou Blacky, een link naar de nachtwacht: http://cf.hum.uva.nl/bookmaste.../images/nachtwacht.jpg
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 olieverf op doek, aanvankelijk 5 meter bij 3,87 meter, na de verhuizing naar het stadhuis in 1715 verkleind tot 4,38 bij 3,63 meter, waardoor drie bijfiguren en een brugleuning wegvielenzo, genoeg nederlandse geschiedenis.
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Charlie, moet je dan weer 8 nachtdiensten achter elkaar.Ik snap niet dat je dat kon, met al die drank.Pepita, wat mooi, wat mooi, Echt helemaal te gek een echte kunstenares.Alweer een, want Kohtje kan er ook wat van ( Koh en dan bedoel ik schilderen en niet drinken hoor)
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Wat zijn ze eigenlijk aan het doen, Tolie, heb ik gemist blijkbaar....
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Nee, ik hoef er deze keer maar 6......Maar weet je hoe lekker je sliep, op al die drank, en hoe lekker dat was s'morgens..............EN hoe beroerd je je voelde s'avonds!!!!!!
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 wordt tijd dat er een alcoholverbod komt, naast het rookverbod....Maar dat zal de regering wel te veel centjes kosten....
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 lieve adb'ers ik ga stilaan naar mijn beddeke toe het was mij een waar genoegen om in jullie gezelschap te vertoefen :present:is er een gremlin in het land , de adb'ers leggen hem samen wel aan de band slaapzacht
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 echt niet!! Ik vermoord hem!!!!!trusten Blacky! En geen merries vannacht he!
knuffie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 @belgisch blacky... Ja, ik denk ook dat de ene de andere aansteekt!! Danke voor je wensen!!@marion,Nee, ik heb geen nachtdienst nu, begin volgende week maandag er weer aan!! Enne..momenteel doorsta ik alles nog zonder zelf ziek te worden, ik hoop dat het zo blijft (en voor de bijgelovigen onder ons... hout vasthouden!!!!!!!!) Hihi!!!Merci voor de proficiat!!! Jij bent dus even ver als ik..leuk..!!!!@charlie,Ja, da's héél wat anders dan een avondje uit, maar ja... de kindjes gaan voor alles, hé!! En ik wou de baby-sit niet opzadelen met 4 ziekjes dus hebben we het gewoon uitgesteld!! Spijtig genoeg!!!@pipi,Tja, ik ben het wel gewoon om te zorgen, ben nu eenmaal verpleegster in hart en nieren!!!danke voor de van harte...Liefs van knuffie!!
pepita55 Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Blacky,Weet je het nu, van de Nachtwacht bedoel ik?En denk erom niet meer vergeten hoor, wij hebben volgens de prinses toch al niet veel identiteit en als zelfs de Belgen onze nationale trots niet kennen.............. ja waar blijven we dan ha haTolie, welterusten en geen gremlin in je bedje hoor, die jagen we met z'n allen weg.Dank jullie allemaal voor de enthousiaste reacties over mijn werk, dat doet het kunstenaarshart altijd goed.Veel gelach op het forum, plasverhalen.Er is niets zo lekker als plassen in de vrije natuur , niet met je kont in de brandnetels natuurlijk.Mijn man zegt altijd "als ze een boom ziet, moet ze al" en daar bedoelt hij mij mee.Ga lekker slapen nu, morgen een dag naar Brussel en tangodansen met mijn lief morgenavond in Antwerpen.Sweet dreams Pepita
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Ja,, maar Knuffie, ik voor de tweede keer hoor.
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Ik heb een hele erge GGGGRRRRRRRREMLIN!!!!!!!!
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Pepita, ik ben de deur nog niet uit of ik moet al....Welterusten!!
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Pepita en Blacky lekker slapen en morgen gezond weer op, zou Sonja Barend zeggen.Och die ken jij niet Blacky. Maar daar mis je ook niets aan, dat was iemand die vroeger een eigen praatprogramma had en die sloot altijd af met die woorden.
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Gemotiveerd, na zoveel maanden nog, zo erg.meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen, meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,meppen, meppen, meppen,
pepita55 Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Gem,Ik ga nu naar bedje toe, maar niet voordat ik je gremlin een ongelooflijke mep heb verkocht.Meid probeer ook je bed in te duiken, de dag van morgen is weer anders.Niet doen, hoor.Liefs van Pepita
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Ik ga ook maar eens genieten van voorlopig de laatste nacht in mn bedje......Op de een of andere manier ligt dat toch lekkerder als overdag, hahaWelterusten allemaal, tot morgen!!Alcohol controle Waarom zet eeen dronken belg zijn bril af bij een alcohol controle? Twee glazen minder!
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Lekker je bed in Gem, ben je er vanaf!!
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 Sorry,dat ik het heb geschreven! Wilde het niet meer zomaar verwijderen!Laat maar!
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 sorry ik was plassen :-))was eigenlijk al uit gelogt maar log speciaal terug in om gem een gremlin klopper te geven knal boienk sterkte gem en stuur hem maar naar hier ik steek hem in den bak onder mijn bed en om tegen pepita te zeggen dat ik ook van belgie niet veel weet omdat ik jaren in spanje gewoond heb en om tegen marion te zeggen dat ik sonja barend wel ken allez van den tv he en nu duik ik echt onder ps knuffie zotter als ik bestaat er in belgie niet denk ik
Q Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst 23 oktober 2007 quote: Originally posted by: GemotiveerdIk heb een hele erge GGGGRRRRRRRREMLIN!!!!!!!! Niets doen, rustig blijven en negeren. Dan verschrompelt hij wel Gem, volhouden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden