sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Tapas, ik ben ook al eens zo dronken geweest,na een feest, dat mijn exman onderweg moest stoppen, omdat ik moest plassen. Ik was zo dronken, dat ik mijn evenwicht niet kon houden en ook met mijn volle glorie in de rotzooi ben gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 :):)ik lig hier in de deuk met jullie verhalen oke komt de mijne , als kind reisden wij veel met de wagen van belgie naar spanje en omgekeerd vele pisstops onder de baan ik zag hoe mijn broers plasten en ik deed het dus ook zo rechtstaande mijn jongste broer naar mijn ouders mama papa .... pist als een ventje en toch ben ik het lang blijven doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Nee pepita, dat kwam niet door de alcohol, want dat was in mijn droge tijd. Ik was al 4 keer eerder geopereerd met een ruggeprik en men dacht dat er zich daardoor littekenweefsel had gevormd.De verdoving ging wel naar mijn rechter been, maar niet naar het linker dat geopereerd moest worden.Ik heb dit drama eigenlijk aan heel weinig mensen verteld, ben niet zo'n type dat met zware bevallingen of operaties te koop loopt, maar hier komt schijnbaar alles los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Blacky, je had natuurlijk ook nog manneke Pis als voorbeeld;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 marion we hebben ook een jeanneke pis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Doordat gemiddeld om de 50 minuten moet plassen heb ik natuurlijk ook veel meer plasverhalen, dan een ander. Zo moest ik in Schotland heel nodig, maar daar komt echt geen benzinepomp. Ik kon niet meer, maar we waren m,et 4 auto's, nl de hele familie van zijn man, omdat het nichtje daar ging trouwen. Mijn man doet de deuren van de auto open en door mocht ik tussen plassen, dan kon niemand mijn zien. Ik heel snel plassen, want ik kon echt niet meer. Heb ik alles naar binnen geplast, op de plaats van de bestuurder ( mijn man dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Wie is dat dan Blacky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Zo hebben wij een bewoonster, die had gezien dat wij een medebewoner s'nachts op een urinaal lieten plassen..................Dat wilde zij dus ook....Beviel haar (en ons) toch niet ál te goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Charlie, daar heb je natuurlijk ook heel veel ze1kers rondlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Vraag je natuurlijk wat zijn ze 1 kers, dat zijn zeikers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Hoi allemaal,Ik ben er even weer!! Sorry, drukke namiddag en zelfs avond gehad met niet 1, nee.. niet 2.. en zelfs niet 3 maar 4 ziekjes!!!! Eerst met 2 ziekjes ging het nog wel maar dan telefoon van school, mocht ik m'n dochter van 8 ophalen omdat ze zich ziek voelde en dan kwam m'n oudste zoon thuis en die voelde zich ook niet goed....Goh, allemaal koorts, hoesten, overgeven...enz...!!! M'n man had na het werk dan ook nog oudercontacten dus stond ik alleen met al die*******!!!!! En dat zelfs op de dag dat we 9 jaar gehuwd zijn! We gingen normaal met z'n twee op restaurant gaan maar het lot heeft er dus anders over beslist...!!Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 marion bedoel je jeanneke pis ??jeanneke pis staat in het centrum van brussel in een zij straatje van de straatjes waar alle eet huisjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Echt waar Blacky en staat of zit zij daar ook te plassen?Tjonge, dan ben ik toch blij dat wij de nachtwacht hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 hoi knuffie , de eene steekt den andere aan denk ik .weet niet want heb geen kinderen .niet fijn op jullie huwelijks verjaardag proficiaat toch met je huwelijks verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Knuffie, wat een stumpertjes, dan heb je vannacht dus weer nachtdienst.Heb je zelf nog geen last? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 jeanneke pis zit al zittende te plassen marion wat is de nachtwacht ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeCharlie, daar heb je natuurlijk ook heel veel ze1kers rondlopen. Niet alleen zeikerds......hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 De nachtwacht is een heel groot schilderij van Rembrandt en hangt in het rijksmuseum van Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Blacky, FOEI!!!!Nooit van onze Rembrand van Rijn gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Arme Knuf!!!!4 zieken, wel wat anders dan een avondje uit eten he....Gefeliciteerd met je 9de trouwverjaarsdag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Charlie, ik geloof je graag, hihiMaar toch ook wel leuke doktoren.Knuffie nog proficiat met je 9 huwelijks jaren. Ik ben ook 9 jaar getrouwd 6 november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Hoi lotgenoten!Ik ga er maar eens een vroeg nachtje van maken. Ik heb in die ene maand dat ik nu drankloos bij elkaar minder gremlins gehad van alleen vandaag! Dit is echt een trigger voor mij!Iedreen welterusten, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Het is wel hard werken in de verpleging, maar ik denk dat je er ook wel kunt lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Tolie, hoe komt dat nu in een keer. Komt dat door de toestanden met de bouwvakkers. Wel knap hoor, dat je er niet aan toegeeft. Maar volgens mij kun je er ook niet aan toegeven want heb je refusal of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ik ben volgend jaar al 30 jaar getrouwd...:$Welterusten Tolie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden