Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 oktober 2007

ferry

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:):):):)
ik lig hier in de deuk met jullie verhalen
oke komt de mijne , als kind reisden wij veel met de wagen van belgie naar spanje en omgekeerd vele pisstops onder de baan
ik zag hoe mijn broers plasten en ik deed het dus ook zo rechtstaande
mijn jongste broer naar mijn ouders mama papa .... pist als een ventje :devil:
en toch ben ik het lang blijven doen ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee pepita, dat kwam niet door de alcohol, want dat was in mijn droge tijd. Ik was al 4 keer eerder geopereerd met een ruggeprik en men dacht dat er zich daardoor littekenweefsel had gevormd.
De verdoving ging wel naar mijn rechter been, maar niet naar het linker dat geopereerd moest worden.
Ik heb dit drama eigenlijk aan heel weinig mensen verteld, ben niet zo'n type dat met zware bevallingen of operaties te koop loopt, maar hier komt schijnbaar alles los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doordat gemiddeld om de 50 minuten moet plassen heb ik natuurlijk ook veel meer plasverhalen, :D
dan een ander. Zo moest ik in Schotland heel nodig, maar daar komt echt geen benzinepomp. Ik kon niet meer, maar we waren m,et 4 auto's, nl de hele familie van zijn man, omdat het nichtje daar ging trouwen. Mijn man doet de deuren van de auto open en door mocht ik tussen plassen, dan kon niemand mijn zien. Ik heel snel plassen, want ik kon echt niet meer. Heb ik alles naar binnen geplast, op de plaats van de bestuurder ( mijn man dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben er even weer!! Sorry, drukke namiddag en zelfs avond gehad met niet 1, nee.. niet 2.. en zelfs niet 3 maar 4 ziekjes!!!! Eerst met 2 ziekjes ging het nog wel maar dan telefoon van school, mocht ik m'n dochter van 8 ophalen omdat ze zich ziek voelde en dan kwam m'n oudste zoon thuis en die voelde zich ook niet goed....Goh, allemaal koorts, hoesten, overgeven...enz...!!! M'n man had na het werk dan ook nog oudercontacten dus stond ik alleen met al die*******!!!!! En dat zelfs op de dag dat we 9 jaar gehuwd zijn! We gingen normaal met z'n twee op restaurant gaan maar het lot heeft er dus anders over beslist...!!:angry:

Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...