Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 oktober 2007

ferry

Aanbevolen berichten

Hoi lieve forumleden,

Marion,
is het kort geding nou geweest en hoe is het afgelopen?

An,
hoe was het bij dokter?

Soothe,
ben je van je kiespijn af?

Meedoen,
welkom hier met je andere naam!
Heb je nou al die drank weggegooid?

Vittel,
Klinkt een stuk beter!

Mara,
mooi stukje over "verdriet"! Sterkte met de alcohol te laten staan!

Delta,
is je vrouw weer helemaal opgeknapt?

Tapas,
is de buikpijn en andere ellende weer een beetje gezakt?

Blacky,
Laat die beslissing voor wel of niet opnemen maar rustig rijpen. Wellicht dat je binnenkort opstaat en weet wat het beste voor je is!

Fran,
moeilijk moeilijk! Sterkte meissie!
:heart:

Knuf,
zijn de kinderen al wat opgeknapt? dat kan soms zo snel gaan! Succes met verpleegkundige "spelen"!

Tolie,
is de stofklus geklaard? Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt. Ik ben zelf ook erg slecht in die dingen!

RJB,
die veroordeling heb je achter de rug! Fijn dat het in jouw ogen meeviel. Heb je wel een goede fiets?

Safi,
je bent zo positief! Fijn dat je hier vaak schrijft!

Marieke,
hoe is het met zoonlief?

Corinne,
hoe is het met de "bobbel"van dochterlief.
Lekker gewerkt?

Cal,
nu nog heviger verliefd op je instrument?

Charlie,
veel plezier gehad met de kleinkinderen? Nu gesloopt waarschijnlijk?

Karin,
hoe gaat het met je?

Q,
al even niets van je gehoord? Laat even weten hoe het is?

Koh,
er is al diverse malen om je geroepen! Ik doe mee! Gaat ie?

Benthe,
nog niet geweest vandaag? Alles goed?

Juul,
fijn he? Dit forum!

Water,
ik beleef muziek nu totaal anders dan de voorafgaande jaren!

Anna,
hoe gaat het met je arm?

Pepita,
ik hoop dat je binnenkort naar hartelust en ontspannen kunt schilderen!

Groeten,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou dan moet je wel opschieten Blacky want we hebben het eerste stukje al op en het was veel te lekker en we nemen nog al grote stukken :P want taart is een passie die mijn man en ik delen.
Zal moeite moeten doen een stukje voor mijn vriendin te bewaren morgenavond

Zal ik maar beloven dat als jij je tortillia meeneemt naar een samenkomst dat ik dan appeltaart maak en dan kunnen we van elkaar proeven
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Gemotiveerd.
Heb je je werk er weer opzitten?
Nee Benthe is volgens mij nog niet geweest vandaag. Wel vreemd, want normaal komt ze altijd wel even kieken.

Safi, als ik het eerlijk zeg, dan ben ik liever saai, dan dronken.
Hoeveel mooie dagen heb ik voorbij laten gaan, omdat ik zonodig in het holst van de nacht moest drinken. Dat is pas saai.

Het hoger beroep is een raar verhaal. We hebben drie weken geleden een dagvaarding gehad voor het hoger beroep, dat vandaag zou plaats vinden, maar de advocaat van de vennoot schreef vorige week, dat hij het hoger beroep niet door liet gaan. De nieuwe advocaat doet in zijn brief van gisteren wel voorkomen dat het wel door zou gaan. Onze advocaat heeft gisteren de hele tijd met de rechtbank gebeld en als het door zou gaaan dan zou hij ons bellen. Ik heb niets van hem vernomen. Ik was zo bang, dat de vennoot er ons op deze manier in wilde luizen. Niet op de rechtbank verschijnen, dus verloren.
Hun nieuwe advocaat schreef gisteren, dat wij alles maar aan de kant moesten doen en gaan praten, want de vennoot zou vrijwillig niets afgeven zoals boekhouding, sleutels e.d. dat wordt wel een kort geding, maar daar ben ik niet meer bang voor, want dat staat in het vof contract en als hij het niet afgeeft is voor hem jammer, want hij heeft een boete van € 500,-- per dag met een maxium van € 15.000,--.( volgens het vonnis, dat wij gewonnen hebben) Het is vandaag de 10e dag, dus laat hem maar weigeren, telt mooi door zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik helemaal gemist Marion...dus alles is nog steeds in kannen en kruiken als ik het goed begrijp.
Nou dan ben ik echt blij voor jullie dat het einde nu echt in zicht is!
Fijn als je een advocaat vind die nergens bang voor is.

quote:

Safi, als ik het eerlijk zeg, dan ben ik liever saai, dan dronken.

Hoeveel mooie dagen heb ik voorbij laten gaan, omdat ik zonodig in het holst van de nacht moest drinken. Dat is pas saai.

..ja Marion ..ben het helemaal met je eens hoor maar probeer daar liever niet aan te denken....kom op..met het gezicht naar de toekomst...dat was toen en dit is NU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion/Safi,
ik was lekker vroeg thuis vandaag (17.30 uur is tegenwoordig vroeg!). Dochterlief is werken, dus ik ben alleen! Heerlijk na een drukke dag thuiskomen en dan even helemaal niets doen en niets hoeven zeggen!
Ik "eet"dus alleen en aangezien ik al een bak rauwkost op heb bij de lunch, eet ik straks zelf lekker alleen maar een boterham.

Marion,
ook raar? Hoop dat die vennoot jullie straks wel kan betalen!

En ik ben de laatste dagen zo blij dat ik niet drink! ik kon daar voorheen niet zo blij om zijn, ook al was ik wel trots dat ik niet dronk. Zouden nou eindelijk de positieve gevolgen van niet drinken bij mij doordringen? Het begint erop te lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve lotgenoten!!

Mara: goed dat je met de internetbehandeling kan beginnen!! Succes!! En een heel mooi verhaal!!

Soothe, hoe is het nu met de kiespijn??

Pepita, hopelijk gaat die grote klus in november nu echt door! Welk genre schilder je?

Knuf: lekker nachtje had jij!!

Fran::heart:

Vittel en Meedoen :ff wennen hoor!!:D

Tolie: al een beetje uit de troep?

Blacky: succes bij de psych!!

Ale anderen: Hoi!!!!

Was lekker druk, maar wel heel erg leuk, oppassen, een dondersteen en een knuffeldiertje, maar wel moeilijk als ze allebei tegelijk wakker worden, haha. Maar deze oma kent wel hetere vuurtjes...
Opa kwam ook nog even langs, nou, die heeft ze dus stierlijk verwend, durft ie soms wat van mij te zeggen!!:D :D :D
Maar ben wel blij dat ik nu weer rustig thuiszit hoor!

Zo, nu even mn nicotinegehalte op peil brengen............maar ik DRINK niet....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat fijn is dat het gem..dat je een tijdje geleden nog dacht ..nee ik mag niet drinken...en ik hoef niet drinken...maar nu toch al wel vaak voelt...ik wil niet drinken.
Soms helpt het bij mij de gedachte aan drank al te verjagen als ik me even weer herinner hoe slecht je je voelt en dat het niets toevoegt aan de avond.
Dan denk ik ..ach het is maar een gewoonte gedachte die er bij me opkomt..je weet wet mooi koud weer een whiskey koffie...en als die gewoonte maar lang genoeg doorbroken wordt dan is de gedachte er ook steeds minder.
In gezelschap vind ik het nog steeds moeilijk en dat vermijd ik nog zo veel mogelijk ..ik mis het ook niet ..want welk huis je ook op bezoek gaat.(nou ja behalve bij jullie allemaal).....je krijgt wat aangeboden..en dat vind ik nog steeds moeilijk.

Mensen drank op hun verjaardag geven doe ik nu ook niet meer..dat is hypocriet...mijn schoonmoeder wil altijd graag dat ik sigaretten stuur naar Schotland omdat het hier zo goedkoop is..maar wij vertikken het..ze rookt al veel te veel en dan gaat ze alleen nog maar meer roken..nee daar werken we niet aan mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben de laatste dagen zo blij dat ik niet drink! ik kon daar voorheen niet zo blij om zijn, ook al was ik wel trots dat ik niet dronk.
gem vandaag heb ik ook zo een gevoel over mij .
het is alsof niets de dag om zeep kan helpen ....... maar er is een spaans gezegde
veras lo bueno que tiene el dia que alguien te lo jode !!!!! soohtie my man vertaal jij ;)
marion klinkt allemaal goed ivm jullie rechtzaak
meedoen goed van jou
capitan delta fijn dat je vrouw weer ok is
hoi oma charlie :present:
ik zit te denken aan de twee pluimpjes die ik gehad heb gisteren van mijn internet behandelaar ivm mijn drinking problem en vandaag pluimpje van mijn psygologe en ja dat heeft de burger kracht en moed .
benthe donde estas ??
tolie kom je van onder het stof aub
tot zo lieve warme adb'ers :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi forumleden,

Vanaf morgen heb ik weer een stevige klus van een aantal dagen te doen, dus ik kan even niet meer schrijven.
Ik lees wel in het forum, en het gaat erg goed met me.
Vandaag de 4e droge dag en restje drank weggegooid.
Veel succes allemaal de komedne dagen en in het weekend laat ik wel weer wat van me horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal,

Gem,
Dank voor je waslijst,
Het ontspannen schilderen zit eraan te komen, mijn man komt net thuis met weer een klus op stapel .
Op zich gaat het heel goed met de zaken, maar op het moment is het gewoon nog even moeilijk.

Ik heb vanmiddag zelf een gesprek gehad bij een galerie in mijn woonplaats.
Ik krijg er over een maand een expositie, samen met 3 andere kunstenaars.

Ben helemaal verguld. Nu geen drankje pakken om het te vieren (doe ik echt niet hoor)

Charlie, ik schilder uitsluitend dieren.
Katten, honden, koeien, paarden, olifanten en grote katten.
Doe dat al mijn hele leven en ik vind het nog steeds geweldig.

Met een schetsboekje door de dierentuin dwalen en kleine schetsjes maken is gewoon het leukste wat ik mij kan bedenken.

De financiele trubbels hebben op me gedrukt, zeker de laatste jaren en was ook zeker debet aan mijn alcohol gebruik.

Maar als ik het zo lees op het forum is er altijd wel wat, emoties horen er nu eenmaal bij.
Zonde om ze met de drank weg te spoelen.

Vittel en Meedoen,
Je zou zeggen What's in a name?, maar dit klinkt toch veel beter op deze site hoor

Pepita
...........................................................
VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meedoen of Mee...
sterkte met volhouden! Je klinkt goed. En op het forum komen als je het moeilijk hebt hoor! Ook al is het nog zo druk. Ik ga ervan uit dat als ik niets hoor dat alles volgens plan verloopt.
Ik lees je van het weekend dan wel weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepita..je haalt me de woorden uit de mond
Maar als ik het zo lees op het forum is er altijd wel wat, emoties horen er nu eenmaal bij.
Zonde om ze met de drank weg te spoelen.
unquote
En wat fijn een expositie! Nu wordt het allemaal echt!

Ik weet niet waar Benthe is ze reageert ook al niet op privemail..ik hoop dat alles goed is. :-((

Delta..goed te horen dat je vrouwtje weer Ok is..dat is voor jouw ook een rust in je hoofd erbij

Meedoen..hou je taai he en als je het moeilijk krijgt toch maar even hier melden....dan kletsen we je er wel doorheen..Succes en gefeliciteerd met het bijna behalen van je vierde dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...