CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Blijf mij volgen.Hier een gedicht dat Moesje ooit geplaatst heeft:1. Ik loop door een straat Er is een diep gat in het trottoir Ik val erin Ik ben verloren...ik ben radeloos Het is mijn schuld niet Het duurt eeuwig om een uitweg te vinden 2. Ik loop door dezelfde straat Er is een diep gat in het trottoir Ik doe alsof het niet zie Ik val er weer in Ik kan niet geloven dat ik op dezelfde plek ben Maar het is mijn schuld niet Het duurt nog lang voordat ik eruit ben 3. Ik loop door dezelfde straat Er is een diep gat in het trottoir Ik zie dat het er is Ik val er weer in....het is een gewoonte Mijn ogen zijn open Ik weet waar ik ben Het is mijn schuld Ik kom er direct weer uit 4. Ik loop door dezelfde straat Er is een diep gat in het trottoir Ik loop eromheen 5. Ik loop door een andere straat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ja, een gevecht is het zeker en dan ook nog zo'n lange tijd droog staan.Zo zie je maar weer een telefoontje, handeling, mededeling kan je nog van je stuk brengen als het om alcohol gaat. Als je goed in je vel zit en je leventje verloopt, zoals het moet verlopen, zonder veel ups en downs, dan is het echt makkelijker. Ik merk het nu zelf ook. We hebben nog steeds geen inkomen, maar we hebben een vooruitzicht en de grote onmacht is weg.Benthe, ik mis je. Hopelijk is geen bericht, goed bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ja, mooi gedicht van Moesje, Corinne.Ik ga naar mijn bed.Gemotiveerd, ik hoop dat je wel een rustige nacht hebt en een beetje kunt slapen.Allemaal lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Mooi gezegd van Moesje, want zo is het precies!Gem hou je taai, doe het niet, heeft geen zingelukkig is er aflossing van de wacht want ik moet naar bed, anders ben ik morgen geen mens meer!Ik ga mezelf lekker onder de wol instoppentrusten en sterkte deze avond en nacht aan iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Hallo Corinne, alles ook goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Marion,Ja, je computerschijf schoonmaken heeft zeker zin.Je verzamelt zo veel overtollige bestanden.Met internet worden zoveel cookies en tijdelijke bestanden geplaatst dat het bepaald geen overbodige luxe is om die regelmatig te verwijderen.Ook maak ik geregeld mijn registry schoon. Dat is wel iets waar je mee moet oppassen, maar als je het programma Free Registry Cleaner (gratis te downloaden) op de juiste manier gebruikt en vooraf een backup maakt van je registry, loop je weinig gevaar.Trouwens voordat ik met de hele procedure begin, maak ik een herstelmoment aan. Mocht er toch iets mis gaan, dan kan alles weer teruggezet worden.Aan het eind draai ik dan defragmentatie, dat heeft een paar uur nodig, maar dan staat alles weer netjes bij elkaar. Je computer wordt er wat sneller door en je verkleint het risico om bestandsbeschadiging op te lopen.Nadeel van zo een schoonmaakbeurt is dat je een avond niet aan je computer kunt werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ben ik weer! Inmiddels knallende koppijn van de frustratie! Maar niet gedronken!De bijdrage van Moesje hielp ook Corinne! Bedankt!Dit soort dingen zet je weer met beide benen op de grond. Ik ben er nog lang niet.Q,gaat het met jou?Corinne,alles goed?Tapas,welterusten! Ik moet ook slapen maar even bijkomen!Marion,ook welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Jullie ook allemaal welterusten fijn dat het nu goed met je gaat Gem, volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Tapas, Marion,Welterusten.Q, Met mij gaat het wel goed. Ik ben vandaag wel minder in stemming. Aan het weer ligt het niet en aan mijn omgeving ook niet. Het zit van binnen en er is geen oorzaak voor. Zal nog wel een restje zijn van die grote alcoholdepressie van vorig jaar. Sindsdien heb ik zo af en toe een sombere periode. Komt vanzelf en gaat vanzelf weer over.Als ik mezelf zo terugvolg in de tijd, was ik al langer depressief.Als ik me nu zie, dan heb ik gewoon zo af en toe een mindere dag of week, maar daar valt mee te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Hoi Gem,Goed dat je onderweg niet ben blijven plakken.Je ziet, je bent sterk, nog steeds en je wordt alleen maar sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Gem,Stuur maar wat van die gremlins naar mij toe.Wij hebben bonen gegeten vanavond en mijn darmen reageren daar altijd op door flinke gasproductie.Ik kan zo een flink aantal gremlins vergasten op een vergassing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Corinne,het gaat ook wel weer. Begin doodmoe te worden! Zal morgen wel afzien worden. Maar ja het is voor een goede zaak. Wel duf morgen maar niet van de alco.Hoe is de bobbel van je dochter? Is daar al wat over bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Corinne,je bent waarschijnlijk hard aan het lezen op de draad van vandaag!Ik haak af. Even nog mijn peukje oproken (ik heb wel een pakje op vanavond denk ik), en dan naar bed.Dus als ik straks weg ben voordat je reageert...welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Gem,We hopen volgende week wat meer te weten te komen, dan heeft ze weer een afspraak.Nu zit ze met een vriendin bij mijn ouders. Zaterdag gaan ze gezellig uit eten met mijn ouders, mijn grootmoeder, mijn oom en zijn man en een bevriend echtpaar van mijn ouders om haar verjaardag en die van mijn vader te vieren.Zondag gaan we ze ophalen. Dus die zit gewoon lekker een week onder de pannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Dan is jou dochter ook 17 geworden! Gefeliciteerd nog! Of alvast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Gem,In het begin van mijn stoppen en op moeilijke dagen haalde ik ook met gemak een pakje sigaretten.Je zult er vast wel wat last van het vele roken hebben morgen. Maar dat is beter dan een kater van JWW.Ik ga zo meteen ook nog eentje roken. Ik heb vanmiddag voor het avondeten ook nog een dutje van 1,5 uur gedaan. Ik was op een of andere manier bekaf.Welterusten. Je zal morgen content zijn dat je het doorstaan hebt.Heb je trouwens gelezen in de krant dat de vorige directeur van de Jellenik een van ons was? Er stond een artikel over in Dagblad De Pers van vandaag. Mijn man had het artikel klaar gelegd voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ja, ze is vandaag, 23 oktober verjaard. Ik heb haar vanochtend een sms gestuurd en mijn zoon en man ook. Dat vond ze wel erg leuk. Ik heb ze ook nog opgebeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ik heb het gelezen. Er staan momenteel veel alco gerelateerde items in de krant. Of valt het me nu op??Die directeur wilde men eerst niet! Belachelijk. Kan je nagaan wat een stigma je krijgt als je ervoor uitkomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Corinne,gefeliciteerd dan nog!!Het zal raar zijn dat ze er niet is, maar ze heeft het vast leuk met haar familie en haar vriendin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ik ga nu echt.Ik ben blij dat ik niet heb gedronken. Pffffffffff.Welterusten straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Gem,Ze is altijd jarig in de herfstvakantie en die brengt ze graag door bij mijn ouders. Ze is dan ook nooit thuis op haar verjaardag. Dat zijn we zo gewend. We zijn zondag al gaan eten om haar verjaardag te vieren en gisterochtend heeft ze haar verjaardagsgeld al gehad, zodat ze lekker kan gaan shoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Welterusten.Ik ga ook over een half uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juul Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Ik ben er ook nog.Heb wel veel leuke verhalen gemist zie ik net, veel dingen om op in te gaan.Werd beetje sipjes vanavond van de trieste verhalen, bleef ook maar Gremlins zien.Dus ben ik maar salade gaan maken en koken, thee zetten per kopje (ipv. kannetje), overbodig opruimen etc. etc.Wel flauw van jullie!! Beetje leuke en grappige dingen gaan vertellen als ik wegben Ben nog steeds niet echt moe, al heb ik 2 uur slaap gehad vannacht.En dus 2e dag overleefd!Wel jammer van dat eten, maar honger heb ik nog steeds amper.... De salade is wel op.Trusten voor wie nog niet slaapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Oei twee uur slaap is niet veel Juul. Doorgaan op je weg, dan kom je er wel. Ik post hier niet veel meer, maar soms nog wel. Hou vol!En fijn Corinne dat het goed met je gaat, al was het vandaag dan wat minder. Je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden