Spring naar bijdragen

woensdag 24 oktober 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 115
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, als je dit draadje leest ben je gelijk de draad kwijt!

Ga ik vanmiddag helemaal stoer naar mijn internist (die loopt altijd te zeuren over mijn leverwaarde), ik denk: een maand (+) niet gedronken, daardoor ook 5 kilo afgevallen, ik krijg een pluim!
Neeeeee was mijn suiker door het plafond gesprongen! 23.5?!
Morgen gelijk naar de huisarts. Ja, het was me wel opgevallen dat ik veel drink, 6 halve literflesjes spa rood per dag, maar ik dacht dat ik dat deed om de gremlins te bestrijden!

Echt balen, denk je dat je het zo goed doet (doe ik natuurlijk ook, maar toch,) krijg je zo'n uitslag.
Maar acht, er is goed mee te leven geloof ik, en er zijn er die het veel erger hebben, dus ik wil eigenlijk niet mopperen, alleen een beetje tegen mezelf!
Ik ga even googlen over diabetes, misschien tot later!

...en de douchemannen zijn hiet nog zeker twee dagen bezig, allemaal tussendoor-uurtjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie,
Balen! Deed het ziekenhuis verder geen onderzoek? Is het nu dan zeker dat je suiker hebt???
Lijkt wel een straf. Niet drinken en nu dit, maar dat is natuurlijk niet zo! Hou je ons op de hoogte?

Pippi,
2 kleuren slotjes! Blauw en groen, kan me voorstellen dat dat er vreemd uitziet. Went ook wel op den duur. Daar zit je dus een lange tijd aan vast, aan die beugel. Hou oud is je dochter? Nog basisschool?
En opvoeden is heel moeilijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem,

Alles gaat lekker hier. Nog 10 dagen te gaan en dan heb ik er al 2 maanden op zitten. Wie had dat kunnen denken? Twee maanden zonder een drup alcohol? Ik in ieder geval niet.

Vorige week heb ik het even heel erg moeilijk gehad. Eigen domme schuld, ik was ook gestopt met roken en dat was net even teveel van het goede. Ik begon zo te hyperen dat het na 4 dagen was ... of nu sigaretten kopen ...of een fles wijn kopen en die achterover gooien. Ik heb maar voor de sigaretten gekozen, leek me toch een beterder oplossing. En nu gaat het weer prima dus.

Eén verslaving opgeven lukt me goed, twee is even teveel gevraagd. Dus dat stoppen met roken stel ik nog maar even uit. Komt nog wel.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tolie,
Waar je die gremlins al niet tegen kunt komen. Het zit 'm soms toch zo geniepig in een klein onverwacht hoekje en dat maakt het zo angstaanjagend, vind ik. Gelukkig neem ik Refusal.

@Blacky,
Je had me tuk. Onze Kruimel en Snoetje lebberen mekaar ook nog steeds af en die zijn toch al 1,5 jaar. Aan de andere kant kunnen ze mekaar soms aardig in de haren vliegen. Lijkt wel zusterliefde.

@Marieke,
:huh:

@Dani,
Hoe gaat ie?
Met die sigaretten heb ik ook gehad, alleen heb ik het niet eens 1 dag uitgehouden.

@Soothe,
Hoe gaat het met je kies?
De zevende dag, je bent weer on de waggon! zou Haddock zeggen.
Hoe zou het met hem zijn?

@Tolie,
Als je suikerspiegel eenmaal weer in evenwicht is, zal het met jou ook beter gaan. Maar eer dat afgesteld, kan er aardig wat tijd verstreken zijn. Bij een collega meegemaakt. Je goed aan de adviezen houden is wel belangrijk, dat je afgevallen bent, is sowieso een pluspunt in de strijd.
Die suiker had je al, dus het is geen straf.

@Stien,
Welterusten.

@Karinneke,
Steun geven, kan ook een steun zijn voor jezelf, maar blijf wel aan je eigen denken. Jij bent de belangrijkste persoon.

Het is allemaal gelukt: Bones kijken en tussendoor strijken en een was in de wasmachine stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Corinne
Ik vind het ook altijd leuk om met je te spreken, jammer dat we elkaar gemist hebben.

@Benthe
Heeft iemand contact met haar? In dat geval veel liefs en sterkte van mij.

Verder vind ik het heel vervelend, dat het hier op geruzie uitdraait. Ik kan daar absoluut niet tegen, sorry. Ben maar weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...