safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 eEt jij koekjes ook altijd met pakjes te gelijk, Benthe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 @Charlie,Laat wel wat over voor de anderen!@Benthe,Opsloomkoffie?Slaap lekker vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ja, en dat zeg je nu pas.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ja hoor Gem,Ik heb ingelogd omdat ik zag dat Marion naar me informeerde en vervolgens zag ik dat ik een uitermate symphatiek peebeetje ontvangen had. Bovendien vind ik dat er hier wel een lollig feestje gaande is dus... ik dacht ik ga hier ook even kijken.Ik lees al wel vaak mee en wil ook wel hier gaan meeschrijven. Er heerst hier toch wel iets van, met name de laatste tijd, wat mijn zoon zou noemen 'constante kwaliteit'.Tot schrijfs.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 De laatste dagen loop ik net zo hard naar de supermarkt voor pakken volkorenspeculaas als vroeger voor flessen, Safi. Zo lekker om in je koffie te dopen. Ik eet ze en grosse.En dit vind ik nou eens echt lekker. Bastognekoeken, ook zoiets. Het komt waarschijnlijk door de lichttherapie, want voor een paar dagen geleden at ik nog steeds met lange tanden. Sinds een paar dagen vreet ik echt alles wat op mijn weg komt. Delta ik hoop dat je morgen even ceremoniemeester wil zijn op mijn bescheiden lunch, want je hebt je vandaag geweldig gekweten van je taak.Corinne, het leven gaat gewoon verder, zo is het ook. Met korte en lange pijpen en dingen die je nog moet doen. Maar jij bent jij en wel 6 maanden zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 en jij bijna 3 maanden, Benthe, dus wát een bescheiden lunch..hartstikke knap!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ja even aan wal...Belgisch patatje halen...ik wens jullie alvast welterusten want moet moet vroeg op...BUS KEURING..Benthe slaap lekker zo...en wat een feest weer morgen...zo goed van je...ben elemaal trots op je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 even gegoogled..Waarschuwing aan boord van de zuipschuit: toast tijdens het varenzonder weidse gebarenvoorzichtig, anders roets jeal proostend uit je skûtsjeDe giek en niet de fokis linker na een slok(dat geldt voor elke dranksoortaan stuur- zowel als bakboord)trust, Safi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 @Hoi Mathilde,Leuk dat je even op het feest komt.He, ik had ook een hele aardige pb ontvangen.Misschien wel van dezelfde afzender.@Benthe,Blijf ik wel even uit je buurt. Stel je voor dat je me voor speculaas aan ziet.Speculaas soppen in zwarte koffie, vond ik als kind een feest.Mijn grootmoeder legde dan altijd wel een zeildoek op tafel i.p.v. een stoffen tafellaken.Heb je al een cadeautje uitgekozen voor morgen?@Safi,Breng je voor mij ook een zakje frieten mee, met tartaarsaus, a.j.b.Leuk al die liedjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 lieve adb'ers allemaal, dit adb'erke gaat naar haar bedje toe ik heb lekker veel gedanst en lekker bombons gegeten corinne dank je wel voor het uitzondelijke fijne adb gezelschap .ik wil morgen fris en fit zijn want dan is de benthe adb jarig slaapzacht allemaal tollie charlie nog een peukje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Lieve Corinnezes maanden alcohol de baas!!!Je hebt het maar gedaan Ik weet dat er een punt achter een zin moet maar mijn punt zit vast:$Heb je al met je dokter overlegt hoelang je Refusal blijft slikken? Dikke knuffel,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Welterusten Delta en Blackyschuitje varenthee'tje drinkenvaren we naar de overtoomdrinken we zoete melk met roomzoete melk met brokkenkindje mag niet jokken..en verder ken ik hem niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Sneeuwwitje,Het lijkt soms wel alsof je ellende nooit stopt maar je bent een kanjer in hoe je het draagtHet kan vast niet meer lang duren voordat ook voor jou het zonnetje weer gaat schijnen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Hoi Anjohoe is het met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 @Blacky,Dank je dat je van de partij was. Tot morgen en slapel.@Delta,Dank voor het rondvaren. Slaap lekker.@Anjo,Dank je, ik blijf nog minstens tot april 2008 Refusal slikken. Dat heb ik zo met mezelf afgesproken.Leg je punt eens een nachtje in de cola, gaat het roest eraf.Hoe gaat het nu met je? De tegenslagen al wat verwerkt? Blijf je hier nog even voor een hapje en een drankje?Ik ga even aan dek, met de rug tegen de wind gebogen eentje opsteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Hehe, ben niet in een feeststemming maar kom toch even langs. Laat mij maar even muurbloemen;)was een intensieve dag gevolgd door enorme trek, dus heb net het buffet maar geplunderd!, dus sorry, de chocolaatjes, roomsoesjes en tucjes zijn op.. maar wel zonder drank.. was net wel bijna stiekum van de boot geglipt om stiekum een fles port te scoren... gooi de boot dus maar los dan kan ik nergens meer heen.de expositie heb ik 2 maanden uitgesteld.. dubbel gevoel.. vandaar de onrust...ga de hond uitlaten, dus toch maar even aanleggen, hij houd namelijk niet van zwemmen!!kijk zo nog wel even of er wat nablijvers zijn op ons feestje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Hee Tapas,waarom is de expositie 2 maanden uitgesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Corinne, bij deze ook mijn (ietwat late) felicitaties! Had je niet gedacht he, een half jaar geleden... lekker gevoel, of niet dan? Klasse, dame! Ik meld me ook meteen weer af, moet morgen weer heel vroeg op.Nog een fijne voortzetting van het feest gewenst, met een lach en een traan, het hoort er allemaal bij.Hou het droog op die ouwe Zuipschuit, he? Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Hey ahoy iedereenIk kom nog even een afzakkertje-spa-rood halen want ik was verhinderd bij lunch en diner. Heb een soort dubbele werkdag achter de rug, begon met een bezoek aan de garage, toen naar de lichttherapie, toen weer naar huis, dochter tussen de middag die iets moest met ingewikkelde kleren voor een optreden, daarna het huis gedaan en de bedden, een paniekaanval gehad en overleefd, o ja dat was de tweede, vanmorgen had ik er ook al een...... vanavond snel gekookt, en daarna nog een grote strijk gedaan bij de tv. Dus daarom ben ik zo laat......Maar jullie hebben een leuk feest gehad en we schakelen naadloos door naar het volgende feest van Benthe met Jip en Janke sjampanje. Ik stuur Benthe, ga maar klaarzitten Beee, om 00.00 uur een dikke cyberknuffel ((((((( ))))))) dan kun je je vast voorbereiden.Met Japanse zoutjes, beter voor de lijn (ik ben nog steeds 5 kilo kwijt van de 6 en wil dat zo lang moooooooooooooooooooooooooooogelijk zo houden). Ik ga nu even broodjes maken voor Zoon & Mijzelve, morgen naar mijn lieve cursisten en computerles geven.En Mathilde, leuk als je weer meeschrijft, je bent ten slotte één van mijn maatjes van het eerste uur zo ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Dani,ik zag in een reactie van jou op wie is wie dat je al 5 (!) weken droog staat!In dit feestgedruis wil ik je dan ook hiermee feliciteren!:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Zo Corinne, bedankt voor het geweldige feestje, ik ga nu mn spa-roes uitslapen!!Welterusten alvast allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Charlie,trusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ik zie net dat de 500e (!) "gebruiker"zich heeft aangemeld! Wat een aantal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 @Mensen,Ben helemaal vergeten te melden dat ik een mailtje had ontvangen van Joann.Alles gaat weer goed en ze leest wel mee.@Tapas,Als je weer aan boord bent, gooien we de trossen los.Expositie uitgesteld? Maar ze komt er dan toch wel, he?Die plankenkoorts, smijt die maar overboord.@Water,'t Is de Titanic niet!@Houtje,Dank je. Wat een drukke dag had je. Eigenlijk maar goed dan zijn die vreselijke moment ook weg te werken doordat je door moet gaan.Er zijn hier ook nog allerlei vet- en suikerarme hapjes aan boord. Tast lekker toe.@Dani,Gefeliciteerd met 5 weken alcoholvrij. Kom er mee en pakken hier.@Charlie, Houtje en al de anderen die zo hun kooi opzoeken: welterusten en bedankt voor het langskomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Gefeliciteerd lieve Corinne met je feestje. Zes maanden is echt wel iets om trots op te zijn, geniet er maar van! Het is je van harte gegund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden