Trees Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 :heart:Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Corinne, polonaise dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ja Gem dat is toch ook wat he ik dacht wat gebeurt er nou typ ik blacky krijg ik een bier icoontje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 als je Gem typt, krijg je een cadeautje...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 en Safi is "sad"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Charlie,OK de polonaise en dan zingen we SAMEN. Samen, zing samen, samen, zing samen, samen, zing samen, samen zingen wij ADB. en dan herhalen en erbij in de handen klappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Gem Jouw naam geeft een kadootje en ik ben verdrietig en Tolie steekt haar tong uit en Corinne is comfused en benthe is ook een biertje..hahahahaha dan moet Water wel een wijntje zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ook weer opgelost!! :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 1, 2 , 3 o'clock, 4 o'clock rock, kom op, beentjes van de vloer allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Charlie,Een rock-n-roll durf ik wel aan. Samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 :moon:en dat geeft allemaal niks want wij zijn ADB, holadiee, holadiee:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Yippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 als ik een pralineetje krijg, Corinne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 :beer::$:heart::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 ik vind dat je sprekend lijkt hoor, Delta!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Delta,Tot straks.Charlie,Hier, kijk eens ik heb 5 dozen van een kilo gehaald. Meer niet, want ik wil niet dat jullie te dik worden :wink; of ziek :sad;. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Karinneke, je bent er....antwoord op je vraag: ik ben verpleegster ja, maar op een instelling voor verstandelijk gehandicapten............Kom op en doe mee, let's swing it out girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Heb je ook witte chocola??? Doe maar daar maar een handje vol van...met nouga en nootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 o, maar aan 5 dozen heb ik wel genoeg voor vanavond hoor, Corinne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Iemand Tapas gezien...moeten toch wel foto's hebben van het feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Nou ja, deed ik die proef ook een keer van het hartje en de naam, krijg ik bovenstaande.Heb net lekker opsloomkoffie gekregen met een pak speculaasjes, is een beetje vroeg maar wel lekker.En fijn gedanst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 ik ga even bovendeks, roken, ga je mee, Blacky?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden