safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Toepasselijk nummer Benthe :-))...heb alleen de Bee Gees die het voor me willen zingen...eheheheheeeeehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 :heart:TOGEHTER WE CAN MAKE IF WE LOVE EACHOTHER JUST A LITTLE BIT HARDER:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ja kan iemand anders die microfoon eens van me afpakken ...ben ik de enige met ADHD hier...waar is die conversatie...PARTY!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ik wil graag Here comes the sun van de Beatles horen, DJ Delta!!Luisteren jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Zo zijn jullie allemaal naar de WC?????...is daar wat te doen;)...of mis ik het vuurwerk???? nee toch hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Is het feestje afgelopen:huh: of verstoppen jullie je...of zit ik op een ander draadje:brokenheart:HHHHAAAAALLLOOO!!! WAAR ZIJN JULLIEE????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Nou ja dan ga ik wel lekker in mijn eentje dansen!! It's all right!!! It;s all right...here comes the sun!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Hihi, je hebt me even afgeschrikt met het gehinnik van de beegees Safi, doe me een lol!Dus ik liep net even naar het buffet voor zo'n heerlijke garnaal in een pittige dipsaus.Maar waar is het feestvarken nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Nu even slowen met zijn allen en gezamelijk luistren naar >>> Coldplay ---Trouble Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Hey die Bee...wat ben ik blij je te zien...dacht dat ik op het verkeerde bootje zat...maar wist toch wel zeker dat dit mijn vertrouwde zuipschuitje was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 safierke mooi schrijverke op dat papierke we kunnen toch niet feesten zonder het feestvarkentje ?die is haar mooi aan het opkleden die corinne ,broek met een korte en een lange pijp benthe waar zitte gij nu , zijt ge aan wal gegaan ??karinneke ik heb hier onlangst ook iets neer gepent waar ik mee zat en eindelijk begrepen de mensen mij beter want soms als men niet weet wat er speelt kan men de juiste antwoorden niet geven , maar mij heeft niemand gedwongen het kwam spontaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE,CORINNE, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 here comes the sun little darling here comes the sun van nina simonne ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 :Blacky:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Karinneke,Ook al zit het forum op een feestboot, we zijn hier wel om je op te vangen. Blijf hier rustig bij ons. Pak er een doos tissues bij en deel het met ons.Ik leef met je mee, ook nu je het moeilijk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Blacky weet je wat ik net ontdekt heb als je op Antwoord klikt en dan een hartje kiest en voordat je weer op het scherm klikt jouw naam schrijft en dan pas het scherm aanklikt met de muis verschijnt er een bier icoontje...echt waar HIHIHI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Ik zet het nummer nog een keer op en ga dansen met het gevoel van allemaal vertrouwde lieve handen in mijn handen. Het is dezelfde zuipschuit hoor Safi, of misschien anti-zuipschuit.Corinne waar blijf je nou, op je eigen feestje? Wordt het je wat te druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 :heart:Hoi Corinne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 safierke das allemaal chinees voor mij hoor dat van hartje en blacky en biertje blacky luste niet biertje bah bah ons corinne is verschenen dacht ik :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Joepie lui, ff wat eten en dan...............lekker swingen, wie swingt er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Safi,ik heb het geprobeerd. :heart:en dan Blacky typen zonder klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Corinne,je doet toch wel mee met de Big Party hier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 juist ook geprobeert en klopt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 Mathilde,ik zie dat je bent ingelogd...Gaat ie een beetje?? Kunnen jullie nog met z'n allen leuke dingen ondernemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2007 @Ferry,Dank, maar dat kon ik mij destijds niet voorstellen. 6 maanden was toen heel erg ver weg voor mij. Ik ben er wel heel erg blij mee en ben van plan zo verder te gaan.@Miep,Jammer dat het met het minderen niet lukte, maar heel goed om daarom helemaal te stoppen en dat dat al een maand gelukt is. Chapeau. Ga zo door. Van mij krijg je een :present: .@Delta, Dank je voor het sturen van de schuit. Als wilt dat het roer wordt overgenomen, je weet dat de kapitein nog aan boord is. Die zal er vast van geprofiteerd hebben om een flinke dut te doen.@Blacky,Wat origineel van dat hotel om geen alcohol te schenken. Dat mochten er meer doen.Mag er wel gerookt worden? Buiten of in een rokershol?@Gem,Ik neem graag je hand aan om verder te gaan. Toch worden die 40 dagen korter, naarmate de tijd verstrijkt. Over tien/twintig jaar tellen die niet eens meer mee. Maar laat ik maar niet zo ver vooruit kijken. Voorlopig rustig aan doen en niet te ver weg blikken.@BamBam,Dank je.@Shiny,Je kunt zo aan boord springen. Het is een virtuele boot en door hier mee te schrijven ben je a.h.w. al aan boord.@Marion,Lekgeprikte appeltje, je bent vast heel benieuwd naar de uitslagen. Ik hoop wel dat het allemaal niet erg is.@RJB,Jij had geluk vandaag, als dat nu maar mag aanhouden. Je hebt je huis (bijna), een uitnodiging op je allereerste brief voor een sollicitatiegesprek. Wanneer vindt het gesprek plaats, dan kunnen we allemaal duimen.@Soothe,En hoe bevalt het leven je vandaag?@Safi,Ik begrijp wat je bedoelt. Mijn man heeft het allemaal doorstaan, heeft zich zorgen om me gemaakt, maar was ook wel geïrriteerd en verontwaardigd tegelijkertijd. Wat moet je ook met een partner die zichzelf te gronde lijkt te drinken. En dan weet hij niet eens dat ik het dubbele of meer dronk dan hij dacht.@Calimero,Leuk samen spelen, ik heb dat een tijdje met mijn achterbuurvrouw gedaan. Het vinden van een moment bleef echter zo moeilijk dat we het maar opgegeven hadden. Zij zat nog in de hele kleine kinderen en had ook haar werk, net als ik. Niet lang daarna zijn ze ook nog eens verhuisd. Ik zie ze nog zelden en dan zit ze ook nog eens te fietsen.Maar volgens mij zit er een nest gremlins in je huis.@Tolie,Er zijn ook pilletjes tegen zeeziekte aan boord.@Benthe,Neehh, a.j.b. ik kan niet dansen.Ik ben allang klaar met die siësta van me, maar ik had nog wat dingen die gebeuren moesten.@Delta, Hoe weet jij nou dat ik idd pralines ben gaan halen? Heb jij, behalve stuurmanskwaliteiten, ook nog een helderziend oog? Ik heb er een paar kilo van gekocht. Voor vanavond.@Blacky,Jij hebt kennelijk geen vertrouwen in mijn naaikwaliteiten? Weehhh. Grapje. JA JA JA JA JA, ik kom al. Geduld.Maar ik ga niet dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden