Spring naar bijdragen

Donderdag 11 oktober 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

safierke mooi schrijverke op dat papierke ;)
we kunnen toch niet feesten zonder het feestvarkentje ?
die is haar mooi aan het opkleden die corinne ,broek met een korte en een lange pijp ;)
benthe waar zitte gij nu , zijt ge aan wal gegaan ??
karinneke ik heb hier onlangst ook iets neer gepent waar ik mee zat en eindelijk begrepen de mensen mij beter want soms als men niet weet wat er speelt kan men de juiste antwoorden niet geven , maar mij heeft niemand gedwongen het kwam spontaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet het nummer nog een keer op en ga dansen met het gevoel van allemaal vertrouwde lieve handen in mijn handen. Het is dezelfde zuipschuit hoor Safi, of misschien anti-zuipschuit.
Corinne waar blijf je nou, op je eigen feestje? Wordt het je wat te druk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ferry,
Dank, maar dat kon ik mij destijds niet voorstellen. 6 maanden was toen heel erg ver weg voor mij. Ik ben er wel heel erg blij mee en ben van plan zo verder te gaan.

@Miep,
Jammer dat het met het minderen niet lukte, maar heel goed om daarom helemaal te stoppen en dat dat al een maand gelukt is. Chapeau. Ga zo door. Van mij krijg je een :present: :present: :present:.

@Delta,
Dank je voor het sturen van de schuit. Als wilt dat het roer wordt overgenomen, je weet dat de kapitein nog aan boord is. Die zal er vast van geprofiteerd hebben om een flinke dut te doen.

@Blacky,
Wat origineel van dat hotel om geen alcohol te schenken. Dat mochten er meer doen.
Mag er wel gerookt worden? Buiten of in een rokershol?

@Gem,
Ik neem graag je hand aan om verder te gaan. Toch worden die 40 dagen korter, naarmate de tijd verstrijkt. Over tien/twintig jaar tellen die niet eens meer mee. Maar laat ik maar niet zo ver vooruit kijken. Voorlopig rustig aan doen en niet te ver weg blikken.

@BamBam,
Dank je.

@Shiny,
Je kunt zo aan boord springen. Het is een virtuele boot en door hier mee te schrijven ben je a.h.w. al aan boord.

@Marion,
Lekgeprikte appeltje, je bent vast heel benieuwd naar de uitslagen. Ik hoop wel dat het allemaal niet erg is.

@RJB,
Jij had geluk vandaag, als dat nu maar mag aanhouden. Je hebt je huis (bijna), een uitnodiging op je allereerste brief voor een sollicitatiegesprek. Wanneer vindt het gesprek plaats, dan kunnen we allemaal duimen.

@Soothe,
En hoe bevalt het leven je vandaag?

@Safi,
Ik begrijp wat je bedoelt. Mijn man heeft het allemaal doorstaan, heeft zich zorgen om me gemaakt, maar was ook wel geïrriteerd en verontwaardigd tegelijkertijd. Wat moet je ook met een partner die zichzelf te gronde lijkt te drinken. En dan weet hij niet eens dat ik het dubbele of meer dronk dan hij dacht.

@Calimero,
Leuk samen spelen, ik heb dat een tijdje met mijn achterbuurvrouw gedaan. Het vinden van een moment bleef echter zo moeilijk dat we het maar opgegeven hadden. Zij zat nog in de hele kleine kinderen en had ook haar werk, net als ik. Niet lang daarna zijn ze ook nog eens verhuisd. Ik zie ze nog zelden en dan zit ze ook nog eens te fietsen.
Maar volgens mij zit er een nest gremlins in je huis.

@Tolie,
Er zijn ook pilletjes tegen zeeziekte aan boord.

@Benthe,
Neehh, a.j.b. ik kan niet dansen.
Ik ben allang klaar met die siësta van me, maar ik had nog wat dingen die gebeuren moesten.

@Delta,
Hoe weet jij nou dat ik idd pralines ben gaan halen? Heb jij, behalve stuurmanskwaliteiten, ook nog een helderziend oog? Ik heb er een paar kilo van gekocht. Voor vanavond.

@Blacky,
Jij hebt kennelijk geen vertrouwen in mijn naaikwaliteiten? Weehhh. Grapje. ;)

JA JA JA JA JA, ik kom al. Geduld.

Maar ik ga niet dansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...