Spring naar bijdragen

maandag 29 oktober 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vooruit nog snel even dan Soothe,

Tuurlijk heb ik af en toe wel trek. Het begint zelfs sterker te worden nu ik al wat langer op weg ben. Zo van nu kan het wel weer. Ik kan dit echter goed en snel weg redeneren. Ik weet hoe ik me nu voel (goed dus) en ik wil niet meer terug naar die tijd dat ik me een wrak voelde. En ik ben nog lang niet zo ver dat ik me vertrouw met drank. Dus die eerste laat ik mooi staan. Al was het maar dat jij me niet in haalt. ;)

En nu ga ik echt slapen.....

Liefs,
Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem en Corinne, ik las ergens, dat jullie willen weten hoe het met me gaat. Wat aardig om te vragen!
Ik ga goed en ik heb het heel erg druk, maar ik heb alles wel onder controle. Ik dronk niet veel toen ik op het forum kwam, maar toch vond ik het een probleem, en terecht. Maar achterstallige projecten wegwerken, werkt goed als therapie.

Ik schrijf hier niet zoveel omdat ik vaak het moeilijk vind om te reageren. Nu is ineens Charlie weer geband. Kijk dat je niet mag posten als je gedronken hebt, dat begrijp ik wel. Daar ben ik het wel mee eens.
Maar wat een gigantische ban, ik word er verdrietig van! Dan zou ik bijna zeggen, doe mij ook maar een ban. Gewoon omdat ik Charlie al een tijdje lees en ze hulp nodig heeft. Zoals Safi ergens ook al zo goed verwoordde.
En is dit forum alleen maar voor de succesgevallen?

Ik ben hier echt heel erg van slag geraakt. Charlie zat even fout, maar een ban van twee maanden, dat is echt niet reëel. Misschien mag ik dit ook niet zeggen, maar toch doe ik het. Want beste moderators, jullie hebben wel met mensen te maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Dank je voor die testlink. Die ga ik voorlopig maar een dagelijks doen.
Tot dat soort dingen kan ik mij niet bewegen als ik mij niet goed voel.
Vandaag voel ik mij gewoon goed, en dan zit ik toch op minimum voor lichtdepressief.
Als ik invul hoe ik me voel als ik niet goed zit, kom ik uit op zwaar depressief.
Vandaar ik ga mezelf eens volgen dag na dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

Bij hang veel af van hoe de persoon voor mij overkomt.
Bij een dominant mens zal ik recalcitrant worden of de antwoorden ga geven die die persoon volgens mij verwacht om tevredenheid te kunnen zijn, alles om er maar vanaf te zijn, terwijl dat niet antwoorden zijn die ik voel en zou moeten geven.
Bij een die te veel meegaat, krijg ik het gevoel dat ik die moet gaan helpen (mijn eeuwig wegcijferengedrag).
Wat ik nodig heb is iemand die kan luisteren, voldoende begrip en inlevingsvermogen heeft en ondertussen to the point blijft en mij in mijn waarde laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Ik ben er nu steeds meer open mee aan het worden.
Verteld heb ik het inmiddels in volgorde aan mijn yogaleraar, pianomaatje2, aan ex-collega's, mijn moeder (die vertelt het door) en wil het nog vertellen aan pianomaatje1. Wat ik niet ga doen, is het aan mijn huidige werkgever vertellen, zeker nu niet, ik zit nog in mijn eerste maand.
Weet je dat ik allemaal positieve reacties ontvang, helemaal geen veroordeling, wel de vraag of het echt zo moeilijk is als weleens wordt gezegd en andere uitingen van meer willen weten erover.
Het geeft gewoon een kick. Ik verwacht een veroordeling en krijg een pluim.
Het blijft wel moeilijk om te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
karinneke

Corinne, kom op..denk dat je zelf weet diep in je wat je waard bent..en dat is heel veel..ik weet wat je me geschreven hebt n tijdje geleden en voel met je mee...probeer jezelf te zijn..je niet op te offeren voor anderen en dan tevens als het niet goed gaat anderen te laten helpen..Denk eens eerst aan jezelf, hoor wie t zegt..kreeg net een telefoontje van kun je toch komen? na het drie maal aangeboden te hebben, nee dus..ik vind dat je eerst eens aan jezelf moet denken..doe ik ook..

Karinneke,
Wat jij daar nu tegen mij zegt, zei ik in de auto vanavond tegen mijn vriendin (die is onder behandeling).
Zij adviseerde mij om gewoon elke een tiental minuten naar mezelf te kijken, mediteren, gewoon aandacht aan mezelf te geven. Zelf probeert ze dat nu elke dag te doen en nu ze het een paar dagen heeft gedaan, voelt ze zich al beter.
Ik moet gewoon meer aandacht aan mezelf gaan besteden, mijzelf gaan zien als een dierbare persoon die ik wil koesteren.
Daar wil ik morgen mee beginnen. Elke dag na de lunch mijzelf met mooie voorwerpen omringen en naar mijn gedachten en mezelf kijken. Kan er alleenn maar baat bij hebben.

Dank je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke,

Ik weet het, maar verval steeds in dezelfde fouten. Ik hoef mezelf niet steeds weg te cijferen alsof ik maar bijzaak ben. Dat heeft nut als de nood aan de man is, maar anders moet ik mij maar meer waarderen als een goede vriend.

Stomme gewoonten toch. Deze moet ik er echt uit zien te krijgen. Werk aan de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Q,

Ik kan je zeggen dat momenteel goed gaat met Charlie.

Door je berichtje herinner ik me dat ik nog wat heb door te geven aan iedereen.

Zij is zeer geroerd door al jullie lieve, steunende berichtjes en blijken van meeleven inzake de volgens haar ook onrechtvaardige ban.

Die ban heeft er voor gezorgd dat het even erg mis ging, maar juist door de berichten hier aan haar, heeft ze zich weer snel onder controle gekregen.

Dus Q., en iedereen, blijven posten ook naar mensen toe die tijdelijk niet mee kunnen doen en ook de mensen die hier weinig berichten schrijven, maar wel graag meelezen.

Blijf zoveel mogelijk persoonlijk, juist naar de mensen die hier weinig schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het goed gaat met Charlie Corinne.

Maar begrijp ik je nu goed? Moeten wij de strengheid van Tactus opvullen, dat meen je toch niet?Ik ben niet verantwoordelijk voor dit forum met zijn strenge eisen. Ik weiger deze verantwoordelijkheid gewoonweg!
Dit forum is dan té streng en als daar qua moderators anders over gedacht wordt, ban me dan maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook wel dat ik gast hier ben Pippi. En dat respecteer ik ook uiteraard. En zoals ik al schreef vond ik Charlie ook fout bezig. Maar dat is een momentopname denk ik dan toch.

Maar goed ik wil geen roet in het eten gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...