Spring naar bijdragen

maandag 29 oktober 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tolie Motiva en een ieder, die bewogen is met mijn"lot"

Tolie(jij gaat goed)Je had het over trekmomenten. Laat ik zeggen dat het niet onopgemerkt aan me voorbij trekt. Maar het valt mee!!Redelijk houdbaar!!!

Motiva(jij weet van geen opgeven)Zo'n beetje gelijk op het forum,schept ook een band:heart:

Per dag Per uur, soms per kwartier en niet te veel zeuren(dit slaat op mij)

Groet, we gaan er voor Blacky!

Anna,a long way to go!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gezellig samen met je paard plassen hihi, en ja met kamperen, ik ken dat, kom je de volgende dag je tent uit en hangt er iets in de boom te bungelen, sindsdien zorg ik altijd maar dat ik een plastic vuilniszak bij de tent heb liggen voor dat soort gedoe hihi, en de krakende emmer heb ik de vorige keer al verteld, met mijn kont in de blubber.. wat hebben wij dames toch een enerverend plasleven!

ik ben zwaar verslaafd momenteel aan Luxor, ook zo'n computerspel, en ga nu hond en kat samen uitlaten, weet je dat ze soms tegelijk plassen en poepen? maf stel hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe:
Van mij ook even een ferme mep op je schouders. Je gaat goed. Bravo. :present::present::present:.

Ik zag vanavond in de TV-gids dat de Teleac-cursus "Minder drinken? Doe-het-zelf!"in de herhaling weer begonnen is op Nld.2. Om 16.30 uur (toen ik nog op mijn werk was). Klopt dit? En heeft iemand het gezien? Ik kan het namelijk niet terug vinden bij programma gemist van UPC.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oef! arme pippi...
campingverhalen... voordeel van kamperen (en drinken) was wel dat je zo dronken je tent in kon rollen, alleen dat plassen snachts he, na al die halve liters bier.. pffft.

Blacky, doe je wel rustig aan met hardlopen? ik zelf loop 3x per week, morgen weer dus! en dan vrijdag en zondag ook weer.

BartS en Probleempje, welkom en veel succes met het Alcohol de baas worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas jou wil ik een :present: geven omdat jij mij over die streep wat het lopen betreft getrokken hebt .
en ja ik doe het rustig aan stukje lopen stukje stappen maar vandaag weer een eindje verder als gisteren momenteel nog veel last ivm ademhaling nu ja minder roken zou goed voor mij zijn .
tapas nogmaals gracias :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen,

't Is alweer half twaalf dus ik ga de hele draad niet meer lezen.

@soothe,
Je gaat voortreffelijk, morgen dag 13. :sun:

@An,
Hoe gaat het met je geschudde hersens?
Het is wel te merken hoe goed jij wel gaat aan de reacties die je op de wie is wie geeft aan de nieuwelingen. Zo vol overtuiging. Je bent flink gegroeid, om het zo maar uit te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Toepasselijke naam vanavond?

Ik hoop voor jou dat je niet ging schuddebuiken van 't lachen toen je met de door jou gevulde po van je oudste liep.

Alcoholdepressie: het depressief raken door overmatig drankgebruik.
Op zich wordt je vrolijk van drank, maar als je te lang te veel zuipt, kun je de keerzijde van de medaille tegen je kiezen krijgen.

Q,

Ik zie je ingelogd staan. Hoe gaat het nu met je? Je hoeft geen uitgebreid antwoord te geven, ik weet dat je niet graag schrijft. Ik wil zo graag dat jij je goed voelt en je doel kunt vasthouden. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe:
Dag 56 nu... nog 5 dagen te gaan en ik vier zondag mijn feestje :).

Pippi:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb net al even gekeken op de Nld.2 site maar daar staat het ook nog niet bij uitzending gemist. Dus ik begon al te twijfelen of mijn TV-gids wel klopte. Ja dus.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Idd mogelijk dat het de combi praten en pillen moet worden. Jullie kennen mij hier als een waterval die haar gevoelens op tafel kan leggen. Face to face kan ik mijn gedachten en gevoelens niet voldoende goed onder woorden brengen en als ik dat dan al een beetje voor mekaar krijg, wordt wat ik zeg anders opgevat.
Voordat ik een getikt stukje plaats, lees ik het nog eens na en formuleer her en der wat duidelijker.
Snap je wat ik bedoel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...