Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Welterusten Karin!Van de week waren hier al meer verhalen over blunders met plassen! Vandaar de zeikverhalen!Snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik ga verstandig zijn en opslomen!Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Tolie Motiva en een ieder, die bewogen is met mijn"lot"Tolie(jij gaat goed)Je had het over trekmomenten. Laat ik zeggen dat het niet onopgemerkt aan me voorbij trekt. Maar het valt mee!!Redelijk houdbaar!!!Motiva(jij weet van geen opgeven)Zo'n beetje gelijk op het forum,schept ook een band:heart:Per dag Per uur, soms per kwartier en niet te veel zeuren(dit slaat op mij)Groet, we gaan er voor Blacky!Anna,a long way to go!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 ik ben naar mcleod's daughters aan het kijken dus ben eventjes stil;)land dat ik hoop ooit te mogen ondekken australia tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 gezellig samen met je paard plassen hihi, en ja met kamperen, ik ken dat, kom je de volgende dag je tent uit en hangt er iets in de boom te bungelen, sindsdien zorg ik altijd maar dat ik een plastic vuilniszak bij de tent heb liggen voor dat soort gedoe hihi, en de krakende emmer heb ik de vorige keer al verteld, met mijn kont in de blubber.. wat hebben wij dames toch een enerverend plasleven!ik ben zwaar verslaafd momenteel aan Luxor, ook zo'n computerspel, en ga nu hond en kat samen uitlaten, weet je dat ze soms tegelijk plassen en poepen? maf stel hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Soothe:Van mij ook even een ferme mep op je schouders. Je gaat goed. Bravo. :present:.Ik zag vanavond in de TV-gids dat de Teleac-cursus "Minder drinken? Doe-het-zelf!"in de herhaling weer begonnen is op Nld.2. Om 16.30 uur (toen ik nog op mijn werk was). Klopt dit? En heeft iemand het gezien? Ik kan het namelijk niet terug vinden bij programma gemist van UPC.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 oef! arme pippi... campingverhalen... voordeel van kamperen (en drinken) was wel dat je zo dronken je tent in kon rollen, alleen dat plassen snachts he, na al die halve liters bier.. pffft.Blacky, doe je wel rustig aan met hardlopen? ik zelf loop 3x per week, morgen weer dus! en dan vrijdag en zondag ook weer.BartS en Probleempje, welkom en veel succes met het Alcohol de baas worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 tapas jou wil ik een geven omdat jij mij over die streep wat het lopen betreft getrokken hebt .en ja ik doe het rustig aan stukje lopen stukje stappen maar vandaag weer een eindje verder als gisteren momenteel nog veel last ivm ademhaling nu ja minder roken zou goed voor mij zijn .tapas nogmaals gracias Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Hoi Dani.We zullen doorgaan. JIj gaat toch ook goed?Hoelang nu?Groet ,the mystery man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Hoi beste mensen,'t Is alweer half twaalf dus ik ga de hele draad niet meer lezen.@soothe,Je gaat voortreffelijk, morgen dag 13. @An,Hoe gaat het met je geschudde hersens?Het is wel te merken hoe goed jij wel gaat aan de reacties die je op de wie is wie geeft aan de nieuwelingen. Zo vol overtuiging. Je bent flink gegroeid, om het zo maar uit te drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Hoi Bart,Hoevoelu? Het went,niet meteen,maar het went.Niet te veel vooruit denken!Groet Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Jongens,Ik heb veel gedaan vandaag en ga maar eens mijn mandje opzoeken.Welterusten allemaal & Sweet dreams!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Pippi,Toepasselijke naam vanavond?Ik hoop voor jou dat je niet ging schuddebuiken van 't lachen toen je met de door jou gevulde po van je oudste liep.Alcoholdepressie: het depressief raken door overmatig drankgebruik.Op zich wordt je vrolijk van drank, maar als je te lang te veel zuipt, kun je de keerzijde van de medaille tegen je kiezen krijgen.Q, Ik zie je ingelogd staan. Hoe gaat het nu met je? Je hoeft geen uitgebreid antwoord te geven, ik weet dat je niet graag schrijft. Ik wil zo graag dat jij je goed voelt en je doel kunt vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Hoi corientje, alles goed?Nu die alles verlossende eerste uit het koppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik dacht het wel, als ik om deze tijd kom, zal iedereen al wel in zijn mandje liggen of ernaar op weg zijn.Iedereen die al gaan slapen is en diegenen die nu gaan: slaap lekker en droom fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 quote: Originally posted by: SootheHoi corientje, alles goed? Nu die alles verlossende eerste uit het koppie! soothe,Alles goed hier, maar wat bedoel je met je berichtje? Ik vat het niet zo. (verweekte hersens of moeheid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Ik wil trouwens nog iedereen bedanken voor de tips en adviezen.Wat zijn jullie toch allemaal attent en meelevend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 zo adb'ers , ik ga mijn bed opzoeken als ik niet struikel over een of ander katerke die verstoppertje speelt op de trap wens jullie allemaal zoete dromen en hasta mañana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Misschien ben je moe Corinne, kan toch.Moet ik het gaan uitleggen?Oké, jij zegt ik ga voortreffelijk. Ik zeg welzeker, alleen het allesverlossende eerste drankje moet uit m'n koppie. Capito? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Soothe:Dag 56 nu... nog 5 dagen te gaan en ik vier zondag mijn feestje .Pippi:Bedankt voor je antwoord. Ik heb net al even gekeken op de Nld.2 site maar daar staat het ook nog niet bij uitzending gemist. Dus ik begon al te twijfelen of mijn TV-gids wel klopte. Ja dus.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Blacky, Até a Próxima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Jé Dani, ik wou je inhalen. Dat kan ik wel schudden. je gaat goed zeg. Nooit trek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Trusten Blacky,Ik ga er ook van tussen, ik voelde me ook de hele dag hondsmoe net als vele anderen hier, dus bedtijd.Slaap ze voor straks alvast,Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Dani, gewoon even bij www.uitzendinggemist.nl kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 Houtje,Idd mogelijk dat het de combi praten en pillen moet worden. Jullie kennen mij hier als een waterval die haar gevoelens op tafel kan leggen. Face to face kan ik mijn gedachten en gevoelens niet voldoende goed onder woorden brengen en als ik dat dan al een beetje voor mekaar krijg, wordt wat ik zeg anders opgevat.Voordat ik een getikt stukje plaats, lees ik het nog eens na en formuleer her en der wat duidelijker.Snap je wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden