Spring naar bijdragen

Refusal en... TANDPASTA!


Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Ben nieuw op dit forum en 9 dagen droog.

Ga aanstaande maandag (weer) met Refusal beginnen en kwam er vanochtend achter dat er in mijn TANDPASTA alcohol zit (Parodontax).
Ik heb zelf een blaasapparaat en blies nadat ik mn tanden had gepoetst 0,02 promille.

Toch ff schrikken.

Hoort en zegt het voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn begeleider van de internetbehandeling kan zelfs een bonbon met drank niet echt kwaad, hoogstens dat je je ongemakkelijk voelt.

Wil je ook gaan mee schrijven, EOA-Peter13, dan raad ik je aan je voor te stellen bij wie-is-wie, en bij "werking van het forum" staan uitgebreide adviezen/aanwijzingen hoe dit forum te gebruiken. Maak er gebruik van, en kom daarna terug op de "dagdraad" van vandaag, woensdag om mee te praten over van alles en nog wat.

Welkom alvast hier op dit forum, volgens mij ben je met een alcoholprobleem hier op de goeie plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenofanderepeter13,

Mag ik je Peter noemen?

Welkom hier.

Ik slik ook Refusal. Tandpasta slik je als het goed is niet door, dus dat zit wel goed. Anders zou je een beetje rood hoofd kunnen krijgen. Dat er na 0,02 promille blaast, is ws. omdat je niet lang genoeg gewacht hebt.
In mondspray zit ook alcohol en bij eentje die ik laatst had gekocht, stond op de blister dat je een kwartier moet wachten voor je een blaastest doet.

Houtje heeft je al verteld hoe je hier kunt deelnemen aan het forum.

Ik zie je wel verschijnen op onze dagdraad.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...