CPAS Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Zo mensen,En allemaal welterusten, ik kruip mijn kooi in. (Nee, we hebbend dit keer geen zeemansliederen gezongen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Kaia was in de oerwouden van Brazilie en ik kan jullie vertellen dat daar allerlei soorten inheemse ende tropische Gremlins zaten die ik nog nooit eerder had gezien. Sommigen waren vermomd en het was ook nog halloween. Gremlinmeppers bestaan daar niet en aangezien ik geen portugees spreek en zij geen engels, heb ik daarvoor ook geen alternatief kunnen bemachtigen. Excuses genoeg dus. Kortom: 5 weken droog werden weer nat in het regenwoud, maar mijn jetlag voorbij (in meerdere dimensies) ga ik vol moed weer daar verder waar ik 3 weken geleden gebleven was, want daar was het wel zo fijn! ;-) Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 Soothe, mooi gedicht:heart:en nee begravenissen hakken er toch altijd in.Corinne, ja wildvreemd werd gewoon gebeld, zal misschien eens wat vaker de telefoon op moeten nemen:DMarieke 44, nog beterschap met je baan. Hopelijk is hij snel weer te been.Tapas een waarheid als een koe, terugvallen is niet alleen onleesbaar maar ook onverteerbaar.Kaia, dat klinkt als een mooie reis.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden