Spring naar bijdragen

maandag 5 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal, kan niet alles bijlezen, te veel, snel over de berichtjes van vandaag heen gelezen.

Benthe sterkte, las dat je in het ziekenhuis ligt.

Soothe jij ook sterkte, begrafenis is nooit leuk.

Voor de rest hoop ik dat het goed gaat met iedereen, wil iedereen feliciteren met mijlpalen en alles wat een felicitatie waard is.
Mensen die het moeilijk hebben sterkte.

Met mij gaat het goed, vind het wel moeilijk soms, maar het wordt steeds meer een gewoonte bij trek een alternatief te kiezen.
Internetbehandeling is afgelopen sinds vandaag, denk dat ik het best ga redden, misschien heel af en toe een uitglijder, maar tot nu toe pak ik gelijk de draad weer op. Andere drankjes lijken me ook steeds meer te smaken, in ieder geval goed genoeg als alternatief. Het enige waar ik last van blijf houden is dat ik moe ben, het gevoel dat veel heftig doorkomt en waar ik af en toe gek van wordt. Ipv drank te pakken, accepteer ik dat maar en ga of vroeger na bed of op de bank hangen even om tv te kijken, dat deed ik eerst nooit.
Kom straks misschien nog even lezen als ik terug kom. Zo af en toe even kijken hoe het hier is.
Het ga jullie goed, misschien tot staks anders tot een volgende keer over een tijdje.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Knuffie, ik heb je knuffelke nog. Hij staat bij mij in de keuken en zie hem elke dag.

Anjo, een heftige tijd voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden.

Tolie, heb je vandaad weer een meeting gehad voor je suiker?

Tammy, wat verschrikkelijk wat jullie overkomen is, om een kind te moeten verliezen.

Blacky, een maagontsteking is vervelend, maar gelukkig wel wat aan te doen.

An, heb je nog steeds last van je koppie?

Stien ik vind wel dat je hartstikke gegroeid bent hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve forumleden!
Vanavond laat van mijn werk, ten eerste omdat ik weer tot laat bij de telefoon moest blijven en daarna een overvolle trein (dus staan!) die ook nog zo hard reed dat ik het bijna fietsend sneller had gedaan.
Afijn we zijn er weer. Manlief staat in de keuken (de lieverd) en ik heb het draadje van vandaag even doorgenomen!

Benthe,
VEEL STERKTE EN IK DENK AAN JE!!!!Fijn dat je af en toe kan inloggen en dat je blijkbaar je code hebt gevonden! Hou je taai daar!:present:

Bambam,
:rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun:

PROFICIAT MET JE 14 MAANDEN ADB!!!!!!

:rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun::rose::musicnote::moon::):sun:

Marion,
Ik kan je bijdragen niet missen! Gelukkig blijf je niet weg! Wat lief van je schoonzoon dat hij zo op je ingepraat heeft dat je niet meer dronk! Gauw weer verder gaan war je geblven was (met niet drinken dus):heart:

Cal,
Fijn je weer even te lezen! en te horen dat het goed gaat!

Tapas,
Je hond zal wel gedacht hebben! Is waarschijnlijk zo moe vanavond dat hij eerder naar bed moet!
Sterkte op je werk! Dat heb ik toch goed begrepen dat je weer gaat beginnen?

Blacky,
Beterschap. Maagontsteking! Je slikt nog veel emoties in en het moet ergens heen, nu dus in je maag.
Ik hoop dat de medicijnen snel helpen.

Tolie,
wanneer gaan ze je scheve badkamer corrigeren? Misschie dat de gremlins door het douchputje wegspoelen?

Soothe,
Gecondoleerd.

Knuf,
Fijn je weer te lezen. Is de hele familie weer hersteld?

Anjo,
Fijn dat je even wat toelichting hebt gegeven. Sterkte meid!

Corine,
:moon: Zing ze vanavond.

Safi,
Gefeliciteerd met de bus! Je zal het morgen wel lezen! Je hebt dus inderdaad niet zoveel gedronken, dat je niet meer schreef! Toch ADB, al was dit niet jou plan vooraf!

Karin,
Hoe gaat ie?

Pippi,
waarschijnlijk weer een rustiger dagje nu de kinderen weer naar school moesten?
Is het beugelbekkie van je dochter weer een beetje genezen?

Bart,
jammer maar het is ook niet slecht gegaan. Volgende week gaat het vast beter dan dit weekend.
En volgende keer dat bier, onbesteld en voor je neus, maar aan een ander weggeven....

Q,
Hoe gaat ie?

Charlie,
alles OK?

Meedoen,
loopt alles naar wens?
Goed van je dat je je doelen bij hebt gesteld mbt het hardlopen. Verstandig!

An,
duurt lang he dat hoofd? Ik ben blij dat je kalm aan doet. Is niet voor niets. Je hebt de spirit wel weer helemaal te pakken!

Houtje,
is zoonlief ziek dat je hem brengen moest? Of de fiets kapot?

Stien,
:heart: Sterkte morgen en je hoort nog!

Postit,
al even niet gezien? Alles goed?

Username,
hoe gaat het vandaag?

Delta,
uitgemept? Het eten heeft vast wel geholpen!
Is de griep op zijn retour?

Spaatje,
alles OK? Ik lust overigens geen spa rood. Geef mij maar blauw of kraanwater!

Sandra,
Fijn dat alles goed gaat. Klopt het dat de datum in je uitzwaaier veranderd is? Of vergis ik mij?

Pepita,
:)

Ik ga nu eten.
Alle anderen ik lees en leef mee.
Tot zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, gefeliciteerd.

Hoi, knuf blij dat de boel weer op de been is bij jou.

Tja, en in tegenstrijd met andere berichtjes ga ik nu niet al die uitglijders verheerlijken.
Natuurlijk gaat het ADB worden met vallen en opstaan maar als ik nu de afgelopen dagen kijk
naar dit forum zet ik toch even mijn vraagtekens.
Het lijkt op het moment wel een kettingreaktie te hebben hier en je krijgt er ook nog een
aai voor over je bol.
Er zijn geen excuses voor, daar waren we het toch over eens?
Of is er iemand tot de conclusie gekomen dat na het drinken van de alco alle problemen
opgelost zijn of zich ineens tien jaar jonger voelt?
Dit moest ik even kwijt.

Nou ja, in schoppen heb ik ook geen zin heb knallende hoofdpijn.
Maar ik mis wel de uitdaging en stimulatie om ons streven ook na te streven.

Spa'tje, elke dag ook 's avonds gewoon blijven proberen. Soms kom je er ineens zomaar door!
Wordt het spa'tje rood, groen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuf, oeps, wat moet ik hierbij denken......
Dat is nou mijn dagelijks probleem, ik erger me ergens aan en pats boem het is er uit
voor ik er erg in heb.
Hoor ik het journaal over jongeren en alcohol, mensen waar zijn wij in vredesnaam
mee bezig????

Verder alles goed Knuf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Cal, leuk om je neus weer even te zien! We missen je op het forum, maar alles gaat gelukkig goed met je!
En Marion, jouw geheugen wordt ook steeds beter, komt zeker van de vitamine B hè?
Ja, ik moest inderdaad weer terug naar de suikerdame! Medicatie weer verhoogd.
Ik ben er een beetje confuus van, ik krijg mijn hersens er nog niet zo goed omheen. Meestal, als er wat is, duik ik het internet op, en dan weet ik na een uurtje of wat wel wat van af, maar dat lukt me nu niet.
Begrijp ik net de alcohol een beetje, wordt er een pak suiker over mijn hoofd leeggestrooid!
Ik wil iets doen! Een fles alcohol kan ik leeggooien, tegen een borrel kan ik redelijk 'nee' zeggen, maar hier kan ik ff niets mee!
Maar ik krijg ondersteunde reacties van jullie, en als ik dan aan Benthe in haar nachtponnetje denk, dan mag ik niet zeuren! En dat ga ik dus vanf NU niet meer doen!

En nog even over de combinatie drinken en schrijven, ik vind ook dat iedereen hier hulp moet kunnen zoeken, tenzij het duidelijk lallend gebeurt!

En op de valreep: Anja, Gefeliciteerd met je sollicitatie!
En iedereen weer bedankt!!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@stien,
Niet teveel bij nadenken!!:D Ik vind je gewoon steeds zo heerlijk eerlijk!!!

Hier gaat verder alles z'n gewone gangetje.. wel al weer een galcrisis gehad maar zolang ik het met een inspuiting weer onder controle krijg, krijgen ze me nog niet onder het mes!! Wat ben ik toch een watje, hé!! hihi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie,
je ZEURT niet! Als we alles tegen anderen af gaan zetten, zou een groot deel hier zijn mond moeten houden. Trouwens als je de diagnose diabetes krijgt is dat wel even iets om ondersteboven van te zijn!

Anjo,
gefeliciteerd met je dochter en het sollicitatiegesprek. Wanneer is het gesprek?

Stien,
je hebt op zich gelijk, maar verheerlijken is weer iets heel anders!

Spaatje,
tomatensap lust ik wel, maar het klinkt niet als nickname!

Knuf,
ik heb het al eerder gezegd; ik ben van die galblaas operatie vreselijk opgeknapt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...