Spring naar bijdragen

donderdag 8 november 2007

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is toch ook ergens heel mooi als muziek je zo kan raken...het bewijs dat je een mens bent met gevoel en emoties die je niet onberoerd laten, soms ondanks en dan weer dankzij alles wat je hebt meegemaakt...
...ruilen? wat bied je aan? mijn pms gaat niet zomaar voor het minste weg hoor.....hij duurt een volle 2 weken, inclusief paranoia aanvallen, hypochondrie, vreetbuien en andere ontembare lusten, afzonderingsgedrag, huidproblemen...een waar walhalla voor gremlins!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aha ben niet de enige met een snaai-gremlin op dit moment.!!
pms van 2 weken... jeetje, is daar niks tegen te doen? ik zou gek worden!

en pip ik heb tussendoor ook stukje house gekeken en plafonnetje gewit en een stukje muur meegenomen.. Het zijn allemaal van die klussen waar ik al maanden tegenaan loop tehikken en doe je het eenmaal dan valt het eigenlijk wel mee en is het resultaat zo prettig, zeg nou zelf, genieten van een wit plafond!!
en zo weer even een stukje baby's wil is wet kijken... en dan in de reclames wip ik even op het forum binnen.

en nee ik ben niet inhuurbaar... zal wel even wat energie over dit forum gooien.. hoppa!! vangen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PMSlins zijn zo mogelijk nog opdringeriger: vandaag al 2 x echt hardop "donder op" geschreeuwd, daar schrikken ze wel even van achteruit, en dan is het een kwestie van zonder pauzes zoveel mogelijk chocolade, zoutjes en dropjes vreten om ze zo ver mogelijk op afstand te houden, tenslotte hoef ik alleen m'n shirt nog maar hoog te houden om ze te laten gruwelen van het aanzicht mijner fors gevulde buik, die ik natuurlijk wel fors gevuld moet houden, dus nu weer aan de thee met chippies ;-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word soms ook gek er van, de ene keer is het heviger dan de andere keer, maar ik kom er altijd weer doorheen en dan volgen 2 goede weken, met ook wel gloriedagen, daar concentreer ik me op en ik zie het niet zitten om hormomen te gaan nemen nog voor ik in de overgang ben (zolang ik nog netjes ongesteld word kan ik mezelf voorhouden dat ik nog steeds die liefs pikzwarte prins op nobel ros tegen kan komen waarvan ik dan op de valreep nog een stuk of 6 koters krijg;-)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeien avond allemaal,

Hier ben ik dan eindelijk. Moe, maar best tevreden. Door die voorlichtingsavond van de studie is dochterlief nu helemaal weg van de opleiding tot verloskundige. Naar deze avond te oordelen is het ook een heel erg stimulerende leeromgeving. Een stuk of 10 enthousiaste 3de jaars en een docente hebben hele goede voorlichting gegeven. De selectieprocedure is wel streng. Moet ook want het is een beroep met hoge eisen.

Ik moet wel zeggen dat ik hier nu zit te gapen van vermoeidheid. Dat wordt dus niet laat vandaag.
Jullie zullen me vanavond geen actieve forummer vinden.

Ik heb in vogelvlucht gelezen dat ik bepaald niet de enige ben met pms en alle vervelende lichamelijke en geestelijke gevoelens die daarbij horen.

Vele van jullie kampten en kampen kennelijk met een overdosis aan gremlins. Rotdinges. Gelukkig hebben ze mij nog niet gevonden. Laat dat maar zo blijven, ik kan ze missen als pms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve forumleden,
even nog een kleine reactie van mij voordat ik zo weer naar bed ga.
Vandaag heel stijf, iedereen vroeg wat ik had omdat ik zo moeilijk liep! Nou gisteren alleen maar fanatiek geweest in de sportschool! Pfff, vandaag leek ik wel 100! Ik voelde me ook zeer aangesproken over de stukjes met de rollators:D
Ik hoef niet te wachten tot later, ik kan meteen al instappen.

Benthe,
ik ben blij voor jou dat je op vakantie "mag"! Hoe voorzichtig moet je zijn? Zeker niet teveel inspannen o.i.d?

Kaia,
Way to go! Je eerste dag weer achter de rug, je hebt de eerste hobbel weer genomen! Zometeen merk je weer waarom je voor je vakantie 5 weken droog hebt gestaan. Beter dan de periode met drank daarvoor!

Blacky,
uit je verhaal en je eigen reactie begrijp ik al dat je een keuze hebt gemaakt. Al voel je dat zelf niet zo!
Ik moet zeggen dat de situatie daar me niet aantrekkelijk leek!

Tapas,
je bent vrij en meteen de turbo erop dus! Ik heb wat van je energie "gevangen'. Als 100 jarige heb ik wel voorrang op de anderen vind ik.

Water,
lekker sjaggerijnig geweest. Klagen mag hier hoor! Ook van mij!
Nu wil je natuurlijk niet meer omdat iedereen het goed vind!:P

Pippi,
wat een lange periode last van PMS!! Lijkt me heel moeilijk!
Blij dat je ondanks alles toch door blijft zetten!

Username,
jij vindt die "uit"knop in je hoofd ook nog wel!

Delta,
ben jij weer aan de beterende hand wordt je hond ziekjes. Zielig hoor. Ik hoop dat ie snel opknapt!

An,
wiebelhoofd weer wat beter? Gaat op en neer begrijp ik!Ondertussen drink je mooi niet!

Marion,
wachten, wachten, wachten. Een :rose:om de moed erin te houden!

Anna,
jij gaat het zeker redden in deze herfstige dagen! Als je het vorig jar kon, kan je het zeker nu. Je bent zoveel sterker geworden!

Meedoen,
ik mag je bijna feliciteren. Nou dan feliciteer ik je nu nog maar even met het feit dat je het gisteren in de kroeg droog hebt gehouden!:present:

Houtje,
:)

Safi,
nog genoten van de bus vandaag?

Alle anderen ik lees mee en ik leef mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...