trui Geplaatst 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst 12 november 2007 het is een regen hier maar zal over al wel zo zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst 12 november 2007 Hier zonnig Trui, dat heet in A'dam.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst 12 november 2007 Hier is het gelukkig ook zonnig en heb ik net in het zonnetje hardgelopen met mijn hond samen.. wel een harde wind hoor..Zal ik je proberen een beetje wegwijs te maken op het forum? want het is wel groot!Trui, Je kan dit forum een beetje zien als een groot huis met allemaal kamertjes en 1 hele grote huiskamer. De kleine kamertjes daar bespreek je vaak wat prive-dingen of hele specifieke onderwerpen en in de grote huiskamer daar zit eigenlijk iedereen een beetje met elkaar te kletsen. Als je ook eens in de grote huiskamer wilt kijken (wat hier de dagdraad heet en meestal een datum heeft) dan kom je iedereen tegen en kan je lekker samen kletsen.de huiskamer van vandaag vind je als je op onderstaande link klikt http://forum.alcoholdebaas.nl/...TPAGE=3&enterthread=ylijkt me gezellig om je daar ook eens te spreken! verder alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden