Mai Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Nix niet sorry Trui!Jij kan het ook!!!!Dit had ik nooit gedacht ..Wat ik kan, kun jij ook, écht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Één dag op me voor Marjo. Blijf me voor. Ik dacht, dat ik op negen zat. Maar Anna zegt tien!!Dus tien!!! Scheelt toch een dag, kan ik niet wegschuffelen. 10 DAGEN: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 liev van je marjo maar jij hebt het gedaan ik nog niet ben trots op jullie marjo wist niet dat je man zo agter je staat en ook niet dat je een man hebt maar geefd weer hoop voor mij knuffel voor jou en je man dat ie het weg brenkt knuffel van mij en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Pippi, I bloody well hope so!!Jij ook het beste, met het gebeuren. (de drank) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Hoi Spud, je bent het beu!Join the club! Groet SootheB) Ik ben het ook beu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 sorry hoor word gek van mijn eigen taal fouten en punten maar kan niet anders ook al wil ik wel. ga er wel mee bezich .nu zullen er fouten ook veel in staan .zal ook wel zo blijfen maar doe er wel iets aan ga egt daar mee aan de gang maar beter zo als analfabeet waar ik ook mee. mee leef zal ook moelijk voor hun zijn iedereen hier begrijpt mij wel ondanks de taal fouten en zonder punten hier snapet iedereen het wel zo ver ik lees bedankt trui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ben je analphabeet Trui? Dat kunnen we je niet kwalijk nemen!Overigens, ik wen er aan. Ik durfde niets te vragen. Ik dacht misschien een "beetje" dyslexie.Weer een probleem uit de wereld,Ik vind wel dat je vooruitgang boekt. Nu is het begrijpelijk.Groetje Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Sorry Trui, af en toe een hoofdletter, maakt het ook wat overzichtelijker.Komt Goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 nee soothe ben geen analpabeet anders kon ik niet lezen maar kan het niet goed schrijfen zo als je leest weet wat ik zeg aleen kan niet de g en de ch en de meerdere leters niet meer samen of bedoel in een woord 2 nn of mm of ga zo maar door maar doe wel mijn best en dan de punten na een zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Trui, het is de intentie!! Niet hoe , maar wat je zegt.En dat lukt redelijk, dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 maar net als de clouwn ben ik het niet. niemand is perfect dat geef ik nog maar net toe over mijn alchol probleem durf het nog maar net toe te geven na zo veel jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Oh sorry Trui, had ik je toch verkeerd gelezen. Ik las analphabeet.Neem me niet kwalijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 dank je, Soothe!Ik hoop het, voor mij dan..Maar daarvoor blijf jij me de baas!Sterkte Pippi, ik wens je het allerbeste!'K ga nu slapen, ook al ben ik nog wat hyper.Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 neem niks kwalijk maar ja ben er ook zo als ik ben. en zo als ik schrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Marjo, we doen ons best.PLEASANT DREAMS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Oké Trui;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 ja klopt soothe maar komt om dat er geen punten staan word ik verkeert begreepen je bent de eerste maar maakt niet uit wou zegen als ik alfa beet was kan ik toch bijna niet schrijfen groetjes trui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 wil zo veel kweid maar kan niks zegen anders word het zo bekent dan weeten jullie wie mijn fam is moelijk maar meschien komt het nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 maar ben geen bekende nederander of zo maar mijn fam is wel op tv geweest schaam me er niet voor praat er ook niet over dat ik hier schrijf maar is wel moelijk om me still te houden bij probleem weiken was mijn fam op tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Kalm aan Trui. Je hoort wat Pippi zegt: Voor alles is er een tijd.Bij mij rammelt het ook van de taalfouten. Uit betrouwbare bron.Dus daar werk ik aan. Ieder z'n ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 dank je shoothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Dag Blacky,wil het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Kaia, Boa noite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik ga mijn bed op zoeken, weer een probleem minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Truste Soothe...wel geniepig dat je er een dag bij gesmokkeld hebt, pvd mag ik dan ook een extra dag van Anna? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden