Spring naar bijdragen

donderdag 15 november 2007

blacky

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

Gisteren mijn best gedaan met goede morgen wensen in positieve zin.
Dit mede door de berichtgeving dat wij hier beter positiviteit konden
uitstralen. Het bericht geschreven met natte oogjes, het was dus
nou net hoe ik me niet voelde. Ik kan het, mezelf verstoppen in
andere bewoordingen. Maar doe het niet meer, wil het niet meer en
voel mij er allerminst goed bij.
Bij mij gaat het even niet, het zal best wel weer goed komen, maar
nu even niet.

Sorry, moest even mijn ei kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi,

Het handigst gaat het als je een tekstverwerkend programma openzet, bv. Word en een nieuw document maakt en dat minimaliseert.
Dan ga je naar de Site van ADB en naar je privé-berichten.

Ik open dan de correspondentie met één persoon, als voorbeeld neem ik jou, okee? Ik selecteer met mijn muis alle berichten (de rest gaat dan ook mee maar dat is niet erg). Dan klik je rechts met je muis en je drukt op kopiëren. Dan ga je naar Word, je klikt weer rechts, en je drukt op Plakken. Als het goed is staat de correspondentie met deze persoon nu in Word.
Je kunt nu dit document opslaan (ik heb een speciaal mapje gemaakt, ik heb wat berichten verzameld in twee jaar). Als je zeker weet dat dit goed is gelukt, kun je naar de site ADB terug gaan, alle privéberichten met deze persoon aanklikken en wissen. Dat ruimt lekker op en je bent het toch niet kwijt.

succes ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, vertel.. ook jij mag er zijn met je minder leuke gevoelens.. en zeg nou zelf, als het leven alleen maar leuk zou zijn, waarom zijn wij dan gaan drinken??? om er nog meer een feestje van te maken? dachutnie!!

Ik merk doordat er gisteren naar me geluisterd werd dat ik me nu wel beter voel en dingen meer op een rijtje heb gekregen.. ik voelde me inderdaad niet gezien en dat ging niet eens zozeer om het forum maar om alles eigenlijk.. en dat is een rotgevoel.. sterker nog, ik zag mezelf ook niet meer.
Ik wil jou dus ook zien dus schrijf gewoon van je af. Ik zal naar je luisteren....

Ik heb lang geslapen en zit nu bij de open balcondeuren, het kan zomaar eens, geen wind, en doe dus aan natuurlijk lichtbakken en mijn hond doet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder mens heeft af en toe aandacht nodig en verdient dat ook, al is het alleen maar omdat de mens gevoelens heeft! Door dingen te benoemen en erover te praten komen heel veel dingen immers in een ander, helderder licht te staan, en dat is vaak al de halve aanpak. Dus Stien: goed dat je opkomt voor jezelf, anders zou je jezelf tekort doen, en vergeef iedereen hier die jou wellicht tekort heeft gedaan: het is nooit persoonlijk, maar soms moet je even wat harder schreeuwen om gehoord te worden, want drank maakt 'doof' (....ehm zei er iemand wat?). We zijn ook allemaal zo druk soms in ons eigen wereldje, terwijl het eigenlijk juist ook een wederzijdse toevoeging kan zijn om even in het wereldje van een ander te duiken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee het is niet makelijk maar ben nu wel zo ver zins ik hier ben dat ik het niet op een drinken zet of me vol giet probeer een oplosing te zoeken ook al ben ik niet van de drank af ik giet me niet meer vol wat ik eerder wel dee ben hier nu 4 dagen en voel me een stuk beter dank zij IEDEREEN heb er veel baat bij KNUFFEL EN DANK IEDEREEN HIER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zij gisteren tegen mijn hulpvelener heb er 2 nu maar niet voor de drank heb haar wel verteld dat ik ijndelijk kan praaten met mensen zo als ik die er ook hard mee bezich zijn om te stopen of te minderen toen ik dat zij kreeg ik traanen van op luchting jullie steun geefd mij hoop en ik weet zeker dat het mij lukt maar niet in een keer ik kan er met haar niet inhouwelijk op in gaan want als ik zeg heb er agt gehad krijg ik een reaksie nou heb ik jou daar dus praat ik er met jullie over en de internet behandeling waar ik ook mee bezich ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet precies hoe Delta2 het bedoelde..
Maar ik lees (zoals gisteren) best veel mee, zonder dat anderen dat zien (op zich niet zo erg denk ik),
heb niet altij de puf om te reageren. Kortom ík vond het wel zo netjes om te laten zien dat ik er ben, ook al ben ik er ook wel eens van tussen..
Toch niet te verwarrend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...