Spring naar bijdragen

donderdag 15 november 2007

blacky

Aanbevolen berichten

morgen adb'ers,
bedankt voor de tips gisteren .
tapas ik moest lachen met je schoenen -douche verhaal , waarom moest ik nu aan pippi calzalargas denken ??
warmte in mijn hart door je schrijven over hond en kat .
met mij gaat het redelijk wat drank betreft , maar geestelijk is een ander verhaal , en vandaag zet ik hiervoor al mijn steenbokkige koppigheid opzij en ga naar de dokter , en indien het een medicijn wordt dan weze het zo .
houtje vraagje ivm annazorg , ik vindt nergers prijzen ??
wens jullie een fijne dag toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Net die $%#*& bus gemist! Dacht ik mezelf te verwennen door met de bus te gaan en mis ik hem!
De trein heb ik dus ook gemist, dus...Zo maar op het fietsje, al is het koud, HEEEEEEL erg koud!
Wie er naar buiten gaat: een dikke jas en (hand)schoenen (geen natte!)zijn geen luxe!

Blacky,
goed besluit, overleg eens met je huisarts! Ik weet dat je er liever niet naar toe gaat, maar het is nodig nu!

Allemaal een prettige dag en voor wie het nodig heeft: sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!
Ik zit al aan de koffie. Zo meteen onder de lamp, tegen de lamp gelopen maakt niet uit.

Blacky, in Nederland hebben we de AWBZ (Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten) die vergoedt ook psychiatrische hulp je hebt dan wel een eigen bijdrage van 15 euro per "zitting" heet dat.

Annazorg wordt óók vergoed door de AWBZ, maar dan zónder eigen bijdrage. Het kost dus helemaal niets! Maar ik weet niet hoe het is als je in België woont, ik kent het ziektekostensysteem daar niet. Maar het is altijd de moeite waard om ze een mailtje te sturen (gewoon proberen!) en vragen wat het kost als je in België woont.

Fijne dag allemaal, het is koud buiten, zometeen sporten brrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GOEDEMORGEN ADB'ers!

Ik wens iedereen een fijn begin van de dag.
Voor Gem was dat al weer even een tegenvallertje ..de bus missen en de trein en dan op de fiets moeten op 1 van eerste ochtenden dat het dus ijskoud is.
Maar ik hoop dat je gesprek goed gaat Gem, je klinkt alsof je er veel meer met zelfvertrouwen naar toe stapt ,dan een paar maanden geleden. Weet je nog , toen wilden ze dat je een baantje van 3 mensen in je eentje ging opvangen.
Hoe gaat dat eigenlijk...lukt dat nu een beetje..of kreeg je er toen af en toe hulp bij...het is me even niet helemaal meer duidelijk?
Ben net zelf even buiten geweest vandaar dat ik weet , hoe koud het is, en had ook al een 'slechte' start.
Ik ben deze week twee keer 'beetgenomen' door mijn man zijn mobieltje die dus nog gewoon op zomertijd staat en dieik als wekker gebruikte. Maandag een uur te vroeg bij de tandarts en vandaag een uur te vroeg op, omdat ik straks een vergadering heb met alle andere Hondemaatjes van Humanitas.
Nou is te vroeg opstaan niet zo'n ramp..kan ik lekker nog even hier heen en uitgebreid wakker worden.

Tapas wat had je het even moeilijk gisteren en wat ben je er positief weer uitgekomen.
Lag dubbel om je verhaal met je natte schoenen...zullen goeie ijsklompjes zijn geweest:P

Soothe..wat heerlijk dat je geen kiespijn meer hebt en is je huisje weer op je schoonmaak schema vandaag?
Of blijft het bij de afwas van 4 dagen doen ?

Blacky....succes bij de dokter vandaag! Fijn dat het in ieder geval weer redelijk gaat wat de drank betreft..dat horen we graag.

Ik moet wat foto's meenemen van mijn hond naar de vergadering vandaag en heb zulke mooie, in Schotland op het strand gevonden, wat waren mijn honden daar gelukkig..en ik ook.
Hier ben ik ook gelukkig hoor, maar dat strand zal ik elke dag missen.
Zo groot en wit en mooie bergen erom heen, van die schitterende schakeringen groen en altijd bijna verlaten.

Ik geef jullie vandaag allemaal een dikke knuffel en hoop dat veel hartelijkheid op jullie weg komt vandaag.

En Q wil ik nog even wensen dat ze ooit eens de hersenspinsels uit haar hoofd haalt, dat mensen het slecht met haar voor hebben op het forum. Je mist zo een hoop goeds, meissie!
Maar als je meeleest..heb een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een icoontje van een kopje koffie, dat is een groot gemis op dit forum....

jij ook ((((((((( :heart: ))))))))

Zo, ik ben weer alleenig. Mijn ROA is weer naar zijn werk (ik moest hem er wel ongeveer héénschoppen) maar dat is ook moeilijk. Er zijn privé-dingen voor hem met zijn kinderen die niet leuk zijn. Dus prijs ik me maar weer gelukkig dat ik het makkelijker heb met Zoon en Dochter (eigenlijk wel). Dat vóel ik normaal niet zo, maar als ik aan zijn omstandigheden denk, moet ik altijd zuchten en denken, o wat ben ik blij dat het bij mij allemaal beter en makkelijker gaat (gelukkig !!!).

Nu ga ik eerst douchen, dan mijn haar laten drogen en de krant lezen terwijl ik lichtbakker (ik lichtbakker, jij lichtbakkert, enz. enz.) als een soort alternatieve sonjabakker, dat ik dus niet doe, en dat is helaas ook te zien. Dan nog een bakje koffie en naar de speurtscheul......waar ik nooit zin in heb.

Dan nog een giga strijk die gisteren bezorgd is en morgen moet ik lesgeven, daar kan ik nog e.e.a. voor voorbereiden. Dan heb ik een megadrukke week gehad, maar is het allemaal (tot nu toe) wel goed gegaan.

Oléééé voor Houtje !!!!

(en als het goed is staat hier de Pink Floyd straks keihard aan met dank aan het Forum, ik zeg niet wie deze persoon wil anoniem blijven)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

10 dagen ADB!
Vandaag drink ik niet!

Gisteren veel gelezen.
Heb zelf ook al wat therapieën achter de rug.
Herkende toch het eea wel.
Ik doe nogal aan verdringing en loop al jaren mooi weer te spelen!
Toch eerst maar ADB, veranderen komt ook, maar nu niet voldoende energie!

Een :present: voor jullie allen, ik leef en denk mee!

@ Tapas: Goed gedaan meissie!
@ Blacky: Succes! Wat een stap!

Groet, tot ooit,
Marjo :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow Gigi dat is echt mooi man dat je dat allemaal hebt gezien.
Ik moet beschamend zeggen dat ik niet erg veel heb gezien.
Ik ben getrouwd met een Schot en we hebben eerst 1.5 jaar in Glasgow gewoond en toen heb ik bijna alleen maar kroegen gezien en ik werkte overdag dus in het weekend hadden we meestal een kater.
En een paar jaar geleden heb ik bijna 4 jaar in Schotland gewoond aan de west kust. Irvine, West Kilbride,(mooie strand) en Greenock. In Greenock werkte ik voor IBM samen met 1200 mensen uit 15 andere Europese landen.

En toen heb ik ook niet veel meer gezien dan tot Ben Nevis en Falkirk.

Helaas daar heb ik nog spijt van, zo dicht bij al dat moois en steeds denken dat doen we volgend jaar wel en toen kreeg ik opeens heimwee..nou ja en een enorme burn-out. Dus toen was het te laat.
Maar waar jij het over hebt Sky, Islay, Harris & Lewis en 5000 km rond getourd langs de kust en hier in daar wat eilanden...dat was ik dus altijd van plan.
Heb je er mooie foto's van en heb je nog vrienden eraan over gehouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Even een klein berichtje uit het zuiden,

Tapas en Blacky,
Meiden wat lees ik toch allemaal, wat een akelig gedoe.
Depressies zijn afschuwelijk.
Meestal ook leerscholen, maar daar heb je op het moment niks aan.

Blacky goed dat je je huisarts bezoekt, de medicijnen helpen niet gelijk, maar na een paar dagen wel.
En als het moet dan moet het.
Kom je nog naar de beurs AS weekend.
Het is wel heeeeeel groot hoor en je kunt er behoorlijk tureluurs worden.
Ik zie wel of je komt, ik zou het wel heel leuk vinden.

Tapas, toch meer even het gesprek op je werk afwachten?
Het kan het begin zijn van verandering zeg je zelf, maar die ruimte waarin je zit en je weet niet welke deur opengaat, klinkt toch behoorlijk geangstigend.
Weet dat wij allen meedenken en meeleven met je.
Blijf schrijven hoor meid, en sterkte ermee.

Houtje,
Niet leuk voor je lief, dat hij moeilijkheden heeft, maar jij klinkt echt heel sterk.
Houden zo

Safi,
Ik moet ook nog hondjes fotograferen, maar dan wel van geschilderde.
Ik heb een serie van 5 honden geschilderd op klein formaat.
Mooi verhaal van jou over dat strand in Schotland.(daar bestaat de wintertijd misschien ook niet)
en van de honden.

Voor iedreen een fijne dag toegewenst vanuit een koud, maar zonnig zuiden
Lieve groetjes van pepita
............................................................................
VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook een beleving Safi om daar langere tijd door te brengen. Ik heb er hele mooie foto's aan overgehouden, geen vrienden. Wel mensen ontmoet natuurlijk maar als je zo'n rondreis maakt ben je vrij gehaast, je wilt alles zien en je moet op tijd weer bij de ferry zijn. Maar ben blij dat ik het gedaan heb. De stranden zijn daar zo mooi en inderdaat wat je zegt, zo verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gigi..ik heb de Schotse humor wel erg goed leren kennen..wat een droge grappenmakers zijn dat.
je moet konstant oppassen dat ze je niet wat op je mouw spelden want ze zijn de hele dag bezig met lollen.
Een donkere wolk ????daar geinen hun gewoon dat zilveren lijntje om en anders is er altijd nog
.."a cup of tea???..het antwoord op alle misère.

Ik ben erg veel van ze gaan houden, vooral hun vermogen om te relativeren en van alles een lach te maken. Als een tante dement wordt en naar een tehuis moet dan is er altijd wel iemand in de familie die lankoniek zal zeggen..
Och well, at least she will have her breakfast everyday and her bum cleaned!

Daar kan ik me dan weer om bescheuren want hier in nederland zijn we gauw geneigd om alleen goeie dingen te zeggen..we zijn zo proper vind ik vaak. En zo'n opmerking als hier boven haalt al het serieuze uit het gebeuren en maakt je aan het lachen.
Dat kan ik zo enorm waarderen in mijn man, die maakt mij elke dag aan het lachen.
Ben zelf soms ook te zwaar op de hand nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Schotland lijkt mij ook nog wel eens wat.Goedemorgen allen.Ben wel 3 maal door Ierland getrokken.
Oudste zoon heeft er 3 jaar gewoond..Vond ik ook een prachtig land.

Gem, sukses vandaag met je gesprek.

Tapas, ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen.Niks aanzo hè? Maar na regen komt vast wel weer een klein zonnestraaltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ,Ik ga boodschappen doen. Heb een vak.dag vandaag. verder voorbereidingen treffen voor de verhuizing van zoon en zijn vriendin. Zijn al een tijdje terug van hun wereldreis .Zoon heeft alweer een baan .Zij vandaag op gesprek en tijdelijk gaan ze op een park in een grote stacaravan wonen.
Dus weer werk aan de winkel. Kom vandaag wel af en toe langs piepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...