Spring naar bijdragen

Maandag 19 november 2007


RJB

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helaas heeft mijn kast niet zoveel vakjes als die van Blacky en heeft ie nog de neiging om uit elkaar te vallen ... rotkast! hihi
Okee, eerste ochtendje op het werk weer gehad.. Beetje lopen rommelen in photoshop met collega en om half 1 weer naar huis gegaan.. was lang zat, 3 uurtjes.
en nu ben ik moe....

RJB ik hoop dat de opname lukt want ik kan me voorstellen dat je er niet meer uit komt zelf... en samen al helemaal niet meer, ik herken het ook wel hoor. Zo met jezelf overhoop liggen dat je er een ander niet mee wilt lastigvallen want dat lukt niet meer. Misschien is dat ook wel de reden waarom ik alleen woon.
Ik denk dat het gesprek bij de relatietherapeut wel heel veel duidelijkheid zal brengen over de patronen waarin jullie beiden zitten. stomme persoonlijkheidsstoornissen! ze maken het leven soms erg lastig omdat je zo vast raakt in je eigen denken dat je niet meer kan zien hoe het opgelost kan worden. Sterkte! Ik weet zeker dat er weer een opening komt al is die nu even niet duidelijk.

En eigenlijk geldt dat voor mij ook, vandaar dat het zo herkenbaar is.. al is het bij mij dan op werkgebied. Ik hoop zo dat het gesprek wat ik morgen ga voeren weer een opening bied waarmee ik weer verder kan want ik blokkeer nu ook en overleef alleen maar op mijn werk... en dat is niet goed en niet leuk en niet wat ik wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas dan hoop ik dit met jou mee:

quote:


Ik hoop zo dat het gesprek wat ik morgen ga voeren weer een opening bied waarmee ik weer verder kan ..



Dus het ochtendje viel wel mee, ondanks dat nu alle spanning die het weer naar je werk gaan met zich mee bracht, je een moe gevoel geeft?
Nog leuke collega's gesproken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, bezinnen? Bedoel je ten overstaan van de drank?
Dat is een voortdurende bezinning, daarom sta ik ook droog!

De beer grin, geeft aan dat het ietwat ironisch bedoeld kan zijn.
Ook in dat opzicht(als ik het kan volgen) bezin ik.
Het vlees is zwak!! The meat is weak, Nee, dat klinkt niet hè?

Safi stay on the wagon. Je weet ik was de co- coal shoveller!:present:

Verdraaide d en dt!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monday bloody monday -without Mary-

*Marion: nog 2 nachtjes, ik hoop en wens voor jou dat woensdag voor heel veel opluchting gaat zorgen!

*RJB: heftig waar je nu in zit; de grip op jezelf, je dierbaren en de situatie kwijt, pak alle hulp die je kan krijgen met 2 handen aan, soms heb je gewoon even anderen nodig om de dingen in een ander licht te kunnen plaatsen, zodat je jezelf in alle chaos weer terug vindt, neem je tijd en neem het bij de dag, zoals we dat hier ook doen.....heel veel sterkte en ik hoop dat je snel even de rust krijgt die je nodig hebt!

*Tapas: het feit dat jij zo'n gesprek gaat voeren met de wens een opening te vinden waarmee je verder kan, zegt mij al hoe jij in dat gesprek zal staan en daarom heb ik er veel vertrouwen in! Rust maar lekker even uit nu! Ik begrijp trouwens niet dat jouw kast nog het lef heeft om zelfs maar geneigd te zijn uit elkaar te vallen: heeft ie dan nog niet genoeg gehad? ;-)))

*An: de kop is er af!!! Ben trots op jou, je bent er weer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe..
Ouwe Coal Shoveller!!

S C H E P, S C H E P, S C H E P !!

Het was meer een ironisch antwoord op dit zinnetje

quote:


Ik zit mezelf nog op te voeden. Heb ik m'n handen vol aan.



toen dacht ik deze kleine tip bezint eer ge begint komt onze Soothe vast wel goed van pas..maar wist natuurlijk wel dat je dat allang wist.

voor ons uitglijders is het soms wel goed om even 'The Obvious Truth' naar je hoofd gegooid te krijgen .

En ik rijd met je mee hoor....the water wagon rules!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ADBers,

Zo, weer wat bijgelezen.

RJB, heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat er vandaag een plek voor je is,waar je weer een beetje tot rust kunt komen.

An, fijn dat het wat beter met je zoon gaat. En goed dat je het ADB zijn weer oppakt.

Soothe en Anna hebben weer een heel fijn weekend gehad:heart:

Marion . Ik hoop dat je woensdag een fijn bericht mag krijgen. En dat de onzekerheid daarmee tot een einde komt. Het is niet niks allemaal.

Tolie, fijn dat je weer onder ons kunt zijn.

Delta en Corinne, tot over 2 weken. Ben erg benieuwd ,hoe het gaat bevallen.

Druppeltje, jij gaat ineens goed zeg.Top!!:present:

Wanneer is de ban van Charlie voorbij??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, Ik heb mijn opleiding in het UMCG gedaan. Na afronding in 1972 uit de stad vertrokken.Eerst in Delft gewoond toen in Nijkerk (veluwe) toen in Drachten en nu al 19 jaar hier.Toen mijn schoonmoeder nog leefde kwamen we elke 4 weken naar het Noorden. Nu steeds minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...