Calimero Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 He An, je bent geen aansteller en zeur, je voelt je zoals je voelt, dat erkennen helpt vaak beter dan je nog eens rot voelen erboven op.Maar je bent ook trots op jezelf, dat is toch heel mooi, ben ik het ook op jou.Gefeliciteerd dat je het droog gehouden hebt terwijl je het moeilijk hebt.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Tja ik las dat Cal zelfs even ingelogd staat voor mijn verjaardag felicitaties..dat wil ik echt niet missen.Dus ik ben er even weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hahahahaha, ik heb zelfs een nieuw draadje voor je geopend.Gefeliciteerd, dikke kus van mij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Oh echt waar moet ik snel kijken Cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hoi mensen,Even een blitsbezoek i.v.m. felicitaties.Safi,Van harte met je verjaardag.:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light:Calimero,Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light:Marieke,9 maanden alcoholvrij, dat mag voorwaar gevierd worden met een heel accordeonorkest!:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light:Alle andere mensen met een kleine of grote mijlpaal. Elke dag telt ! Gefeliciteerd.:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light:Zo, en nu ben ik weer weg.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Corinne..dank, dank, dank voor je felicitaties....kom morgen nog een stukje taart halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Safi, ik wens je een hele fijne, droge verjaardag!Heel veel en:present: en:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hé en Calimero ook jarig!!!Sapperdeflap!!Dubbele felicitaties dus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Sapperdeflap dankt Tolie van harte voor de lieve wensen kusjes hartjes en rozen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hoi Spud, alles nog steeds goed? Knap hoor!Met de kat gaat het beter, de dierenarts wou urine opsturen (66 euro!!!)maar het gaat nu zoveel bezter dat ik het met die pillen maar even aanzie!aangepast fout woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst 21 november 2007 Hoi Benthe!Weer de nachtbraker aan 't uithangen? Jouw bioritme is kennelijk flink verstoord, en dan nog een huwelijksaanzoek erbij,! Da's genoeg om een meisje wakker te laten liggen!Voor staks: slaap lekker, fijn dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden