safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Delta voor de goede orde... 'goed' wordt met een d op het eind geschreven en niet weg gelaten:PDit vond ik vroeger op de lagere school al een ramp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Benthe ja ik heb mijn punten wel kunnen maken en werd ook gehoord, dus dat is okee.. had liever wat anders gehoord maar maakt niet uit, duidelijkheid is beter dan dat ge-emmer de hele tijd.Marjo, ik heb alweer een halve kast afgebrand hihihi... maar nu stop ik ermeeDelta, ja de verharding van de maatschappij is aan mij ook niet besteed, gelukkig heb ik de afgelopen 6 jaar mogen genieten van hoe het ook kan.Safi, ze laten me niet zomaar los hoor en ik ben ook niet zomaar weg en als ik plannen krijg in een andere richting zullen ze me op alle manieren ondersteunen.en Houtje.. jahaaaaaaaa.. ik weet het zwart wit... hihihihi.. maar als alle heftigheid er weer af is wordt het ook weer een keertje grijs en ze zijn inderdaad nog niet van me af hoor!En hoe stom het ook klinkt, ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik nu gewoon kan janken om alles, dat halfzachte onzekere depressieve gevoel daar werd ik knettergek van, en rouwen ben ik altijd wel goed in.en nu ben ik morgen iig lekker vrij om op de feesttrein mee te rijden.. ik heb hier nog een hele zak met lekkere V&D broodjes.. als ze die overhouden aan het eind van de dag gaat het mede naar onze stichting toe dus kunnen we ze mee naar huis nemen, in de vriezer en dan lekker even in de oven... nog goedkoper dan de lidl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Peppa en Mathilde hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 That's the spirit Tapas... quote: en ze zijn inderdaad nog niet van me af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Nou, ik vind zwoofgevlogen toevallig veel leutiger dan gezweefvliegd Delta Gelukkig dat je aan het kokgehalst sloeg toen je wijn rook Houtje. Goed hè, is dat, als je echt niet meer wil dronkigen. Dus voor de beginners onder ons: het is gewoon op alle fronten beter zonder!!!!!!!Trouwens, even wat anders. Ik ben vandaag een beetje perplex. Kan het haast niet geloven. Want mijn lief heeft me gevraagd om samen te trouwen. Zit ik daar met een jetlag en een stel wallen als boodschappentassen onder mijn ogen en dan zegt hij dat hij wil trouwen met mij. Ja maar ik weet helemaal niet of ik wel wil trouwen. En ik ben ook zo'n tactloos type, want in plaats dat ik nou zeg dat ik er even over wil nadenken, zeg ik plompverloren: j*ses kr*stes! Maar gelukkig kon hij er wel om lachen en zei hij dat hij wel weet hoe ik ben.Nou, food for thought. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Delta, hoe zit het met "buikspreken" en "neuspeuteren"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 van mathilde weet ik het niet, saf, maar met peppa gaat het uitstekend..ik heb vanmiddag om half vijf "zaagmans" weg zien gaan, ergo, ik ben alweer halverwege de werkweek.en al bijna drie maanden ADB.woehahaaa, wie had dat ooit gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Zou dat gebuiksprookt zijn en potergeneusd?Weet jij jouw lief zijn schoenmaat, Houtje? Jemig, dan heb ik nog wat te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 BentheGekkie zei je dat echt? j*ses kr*stes!..ik zie het helemaal voor me....en LIEF begrijpt het ook nog dus wat let je...ik vind het wel zo fijn en niet echt belangrijk hoor...getrouwd zijn..heerllijk kneuterig gevoel...zo van wij samen tot we oud zijn. waarom dat speciaal met trouwen is weet ik niet...had ook geen normaal huwelijk meer een grote zuippartij met mensen die ik nooit meer zie in Gibraltar.Ben benieuwt wat je echt gaat doen...en mag ik komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Goed van je Peppa..je houd dus goed vol...dat horen we graag.Kan je me misschien voor mijn archief vertellen wanneer het exact 3 maanden is?Zodat Delta de feest trein kan arrangeren..of de Zuipschuit..wat je maar liever hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Safi, toen jij trouwde, wat had je toen aan? Volgens mij was het iets ouds, iets blauws... enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Idi*** BenteKom je daar even mee aan tussen neus en lippen dat je TEN HUWELIJK ben gevraagd. Kind (en ik mag het zeggen, ik ben ouder) wat leuk. Ik heb al tegen mijn ROA gezegd: als je het zou vragen zeg ik NEE en toen moest-ie heel hard lachen. Ja ik weet zijn schoenmaat en zijn smaak ook.Hij heeft weinig tijd om te sjoppen (1 en 3/4 uur reistijd, 8 uur werken en weer bijna 2 uur terug) dan nog eten, af en toe wat in zijn huishouden doen. En in het weekend heeft hij meestal de kinderen, die worden vrijdagavond rond etenstijd afgezet en die moet hij zondagavond weer terugbrengen. Dus ik koop meestal vanalles op zicht bij Wehkamp 20 dingen of zo in de uitverkoop en daar houdt hij er dan 10 van in de uitverkoop koop ik alles voor 10-15 euro. We hebben allebei weinig geld dus alles moet zo goedkoop mogelijk (dus spa rood ipv sjampanje).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Something oldsomething bluesomething borrowedsomething newjaja die Hout was ook getrouwd ooit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Hahahaha...nee..nu moet ik echt heel hard lachen:DJe hebt wel een beetje gelijk hoor want als ik in Schotland was getrouwd dat was dat soort traditie me wel opgedrongen. Daar had ik echt niet onderuit gekund....misschien kent iedereen het hier niet.....................Somthing old something new, something borrowed, something blue...............#Nee ik had een paarse velours sweater aan en een zijden bruine lange rok en een big smile op mijn gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ik schiet ineens in de lach bij de herinnering van het aanschaffen van "de jurk". We waren allebei student dus weinig geld hè. Maar ik vond een mooie jurk (een beetje écht) toch wel leuk. Ik stond er alleen op dat mijn aanstaande-echtgenoot-niet-wetende-dat-hij-ook-aanstaande-ex-echtgenoot was mééging want hij vond en vindt dat ik een truttensmaak heb, nou ja ik ben sportief maar ook erg klassiek who cares? Zegt die mevrouw in die winkel "maar Mevrouw, dat is Geheim, het is Uw Grote Dag, U Trouwt Maar Eén keer" waarop ik zeide: Dat ken u niet weten, maar de tweede keer doe ik gewoon een pakkie aan (een mantelpakje bedoelde ik). Ze viel bijna flauw.Maar ja, de ROA wil niet en ik wil de ROA niet dus dan moet ik toch weer gaan daten en dat vind ik zo ver-m-o - e - i - e - n d . Zeker op het internet. Ik heb het wel eens gedaan, en ook een rela gehad maar het lag niet aan het internet dat het niets werd. Maarre als ik toch de eerste ben die het vraagt: mag ik BruidsVrouw zijn (voor bruidsmeisje ben ik nu echt te groot)??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 En waarom zou jij niet meer willen trouwern Houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Nou lieve ADB'-ers,Komt Mathilde hier even neuzen en ziet ze dat het hier een dag van uitersten is.Zo'n diep verdriet bij Anjo en zo'n grappig geluksverhaal van Benthe.Ik heb Anjo al per email mijn deelneming betuigd en Benthe, ik wens je alle goeds voor de toekomst.Bij mij gaat het wel redelijk al gaat het niet meer zo goed met mijn zoon als twee maanden geleden. Volgende week weer controle in het ziekenhuis.Delta2 wat moet ik lachen om jouw reisverhalen en je taalprojectjes. Je moet maar eens aan Houtje vragen of ze ook nog wat kan bijdragen in deze. Houtje is nl. ook een beetje van de leuke versprekingen en samenvoegingen hé Houtje?Safi, lief dat je naar me vraagt. Wens je een fijne verjaardag morgen.Als ik het culinaire plan lees zou ik er maar al te graag bij zijn, maar ja!Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ach lieverd, dat heb ik nou wel gehad die fase............Ik ben te oud, te veel moeder, te veel solo-manager van een 3 mans voetbal formatie, alleen-scepter-zwaaiend, is ook wel lekker, eigen baas niet alleen in eigen buik en eigen huis maar ook in eigen auto en eigen portemonnee, alleenheerseres over de gassies, mijn wil is wet hiero in da house, ik plak zelf de banden, beslis elke dag zelf wat te eten.......misschien ben ik zelf wel een verwend eigengereid gassie geworden..........en als ik dan toch een man zou willen hebben(mamma 'k wil een man hè, wat voor man, mijn lieve kind, wil je dan een engelsman, nee mamma niet, een engelsman die wil ik niet want ai luf joe versta ik niet.....enz. enz) schoot me even te binnen.moeten minimaal mijn gassies groot zijn ik kan ze dat niet aandoen en die man moet ook geen kids hebben of ze ook de deur uit dus ach......ik wacht gewoon nog 10 jaar dan ben ik net 54 moet kunnen.......ik ken hopen leuke vrouwen van 54.........jij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Mathilde, ik heb voor een ander leuk culinair plannetje, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Het lijkt me trouwens wel erg leuk, Safi en Houtje als bruidsdames. En Delta als ceremoniemeester. Nee, weet je wat het is, ik hou echt van die man, al sinds mijn veertiende, maar ik ben gewoon nog niet zeker van mezelf, of ik voldoende te bieden heb, nu dat ik nog maar zo kort van de drank af ben. Aan hem zit ook nog eens een schoonmoeder vast, plus twee kleinkinderen en eentje in aantocht. Zoals het nu tussen ons is, is het altijd feest. Maar elke dag samen, met alles wat er aan vast zit? Ik weet het gewoon nog niet. En laat ik me niet laten verleiden door zijn prachtige huis midden in de polder met een enorme tuin.Ik denk dat ik het maar gewoon laat bezinken, het antwoord komt vanzelf wel. Mijn hart zegt JA en de rede zegt: nu nog even niet.Gelukkig is het een man die niets met drank heeft.Gem, je was er weer even om iedereen te beantwoorden. Gaat het met jou nog wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Mathilde, je vertelt dat het niet zo goed met je zoon gaat. Hoe was het in Ierland? En kan hij nog wel fietsen op zijn mooie racefiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Benthe, kan ik ook 'bruidsmeis' worden?Ik ben nog nooit van mijn leven 'breidsmuisje' (BobdenUyliaanse verspreking) geweest.Maar alle gekheid op een stokje; ik wens je alle mogelijke wijsheid, maar beter nog alle mogelijke vertrouwen op je gevoel, want met wijsheid kom je in dit soort zaken meestal niet zo ver.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Ja Benthe,met mij gaat het prima!Wel een groots moment hoor. Ik ben getrouwd maar nooit ten huwelijk gevraagd. Wij hebben het gedaan omdat we te lui waren om de dingen te regelen....Lijkt me toch wel leuk, ook al geef ik je groot gelijk door even rustig na te denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Alle stekheid op een gokje, maar hoe gaat het nou met je zoon?Ik verzin alvast lichtblauwe jurkjes voor de bruidsdames, en denk er om, als ik het boeket achterover werp, moet een van jullie echt ook gaan trouwen. Safi is al getrouwd, jij ook al Mathilde, het moet Houtje worden....Let wel, er wordt alleen maar Jip en Janneke champagne gedronken.Zeg drinken jullie vandaag ook allemaal geen alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst 20 november 2007 Benthe,als de Gobi woestijn qua alcohol dan. Verder liters kruidenthee op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden