Anna Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Marieke, hoe weet je dat je buurvrouw het niet mooi vindt? Klaagt ze erover, of gaat ze dan met deuren smijten? Ze heeft vast geen muzikaal gevoel, wie vindt stampen op de trap en klapperen met de deuren nou mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Misschien is dat het antwoord van de buurvrouw wel. Ze heeft mogelijk een andere smaak muziek.Marieke heb je dat al eens besproken met hun?Dat is ook vaak de reden dat mensen hun muziekinstrument met koptelefoon op bespelen als ze thuis aan het oefenen zijn. Tja, met praten kom je wel meer te weten.Vandaag op het werk toch vele vragen moeten antwoorden van mensen die mij een poosje niet gezien hadden. Sonja Bakkeren? Welk dieet volg je? En ga zo maar door, ik werd er verlegen van, bij de koffie gewoon gebak gegeten, hoe zo dieet. Ik kijk altijd al uit hoeveel en wat ik eet.Ik vind het natuurlijk heerlijk dat mensen het aan mij zien dat die zwembanden eindelijk aardig geslonken zijn, maar een eerlijk antwoord? Ik had daar best wel moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Hihi Stien, ik heb gewoon gezegd dat ik er niets speciaals voor gedaan heb. Alleen ziek geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Ja, maar hoe rijm ik dat met mijn schouderklachten? Ik heb wel verteld dat ik móest zwemmen, maarja dat deed ik vorig jaar eigenlijk ook nog veel intensiever en toen maakte het qua gewicht niets uit.Toen er ook nog werd opgemerkt dat ik zo heerlijk bruin zag, heb ik maar verteld dat ik naar Bali geweest was. Uiteraard met een grote grijns, zodat ze wisten dat dat niet klopte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Hoi beste mensen,Zoals jullie zien ben ik weer thuis.@Marion, Ja zo is dat wel een goede manier. Bovendien als ze speciaal voor je alco-vrij-bier in huis halen. Met alco-vrije-wijn is dat moeilijker, die is nog slecht verkrijgbaar. Zelf deed ik dat via internet, in winkels verkopen ze het niet. Als ze dat wel hadden gedaan, was ik wellicht geen verslaafde geworden. Ik dronk inderdaad als ik bier dronk, en er was alco-arm of -vrij verkrijgbaar had ik dat het liefst.@Fran, Rosie is uitgestapt en volgens mij is dat niet jouw schuld, ik voelde ook al een beetje schuld.Ik hoorde net dat er ergens een gorilla een oppasster heeft gedood. En hier in R'dam ontsnapte er een.Krijgen we dan Planet of the Apes in het echt?@anna, nou wordt het nog mooier. Rufus richt gremlins af en jij gorilla's. Straks kan er nog een circus begonnen worden.@Charlie, je houdt wel erg veel van die kleine ukkiepuk. Jezelf even uitnodigen om op te passen en lekkere gekke bekken te kunnen trekken. Lekker gelachen ws.@Stien, geen komma teveel hoor. En maar goed dus dat je dat uitje afgeslagen hebt.@Marieke, maar goed dat je zoon en zijn vriendin van plan veranderd waren.@Charlie, wat jammer dat je nu kaakkramp hebt. Beetje voorzichting kaakspieroefeningen doen om het verzuren van de spieren tegen te gaan en ze soepel te houden. @Knuffie, het gros zit er dus op en nog zoveel vrije bedden, dat is wel prettig voor je. Maar helaas geen goed vooruitzicht om je galblaas te moeten laten verwijderen. Weet je, het is haast een routineklus voor de chirurgen en het schijnt dat je gewoon goed kunt leven zonder.@Bibelle, ja, in zo'n meer zwemmen is een natte bedoening, maar jij, jij houdt het lekker droog.@Marieke, jij bent vast niet onhandig, maar rolstoelen zijn het echt wel, dat heb ik al ondervonden. En een jas aandoen bij een ander is inderdaad knudde, maar je moet dat gewoon doen zoals je dat bij je kinderen deed: handje vastpakken door de mouw en dan naar boven trekken enz.Maar dat je buren niet blij zijn als jij speciaal voor hen een concert geeft, dat is achterlijk. @Anna, Stampen op de trap en klepperen met de deuren vind ik niet mooi, heb ik al tig keer tegen mijn kinderen gezegd.@Stien, Had je gewoon moeten zeggen dat dat kwam omdat je zoo ziek bent geweest. Van ziek zijn kun je afvallen. Ik lees net dat Anna dat ook net zei.@Marieke, je moet gewoon niet praten met mensen die niet voor rede vatbaar zijn.He, he, ik ben bijgelezen, gelukkig is er niet zoveel leven op het forum geweest als gisteren.Ik heb trouwens een fijne middag gehad. Goh, dat ik daar altijd met sloot slokken op naar toe ging. Lol maken gaat heel goed zonder.Ik was net op de trein gestapt: telefoon.Ik had me daar net in een zetel gezet: telefoon.We hielden net pianopauze en zat net in de zetel: telefoon.Ik was echt populair. De eerste was het uitzendbureau: Of ik geïnteresseerd was in een bepaalde functie. Ja dus, gaan ze me daarvoor aanmelden.De tweede was die waar ik een gesprek had van de week. Helaas net niet, die andere kandidate had een praktijkdiploma boekhouden en had al gewerkt met het programma dat zij ervoor gebruikten. Ze hebben moeten wikken en wegen tussen haar en mij. En ongelooflijk ze zeiden dat ik een vlotte babbel had en dat ze me heel sympathiek vonden. Dat laatst ok dat ben ik best wel, maar een vlotte babbel, dat heeft nog nooit iemand van me gezegd.De derde was weer het uitzendbureau die kwamen op een eerder aanbieding terug, of ik dinsdag even bij dat woningbedrijf kan langskomen, ja gezegd.Dus mijn balboekje is volgende week ook al goed gevuld.Aangepast: ik was de bekken vergeten bij Charlie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Corinne, heerlijk vooruitzicht toch, er zit schot in. Nog even en je hebt het voor het uitkiezen.Marieke, blijkt maar weer. Ik heb totaal geen verstand van muziek of het maken van muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Stien,Zou wat wezen om ze voor het uitkiezen te hebben, kan ik kijken wie het gunstigst is voor me.Ik hou nu even een computerpauze.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Hoi AllemaalEven tussendoor lees elke avond jullie verhalen doet me steeds goed ben nu 26 dagen droog, heb morgen een beproefing heb namelijk bardienst bij onze motorclub dan mag je gratis drinken en eten.Zal spa worden met de uitleg aan iedereen dat ik moet oppassen met alcohol en voorlopig niks meer drink zal ook veel leden langzaam dronken zien worden. Gaat me lukken zal elke GREMLIN overwinnen.Groetjes Yazz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Hoi Yazz! Knap van je, 26 dagen droog!!!!Laatst had ik ook 2 bardiensten en het viel me reuze mee moet ik zeggen!!Gewoon lekker een spaatje nemen en denken aan hoe goed het gaat zonder alcohol!!Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yazz Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Hoi CharlieDenk ook dat dit moet lukken zal wel vreemd zijn voor alle leden daar ik de gene was die toch altijd flinke glazen dronk en gangmaker was van elk feest. Zelf als ze wisten dat ik bardienst had het altijd drukker was dan normaal. Maar nu zonder drank is er toch weer de remming die me stiller maakt en meer me zelf ben,maar het is zoals het is ik voel me me veel te goed zonder die klote drank en zal niets meer aanraken. Lekker SPAYAZZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 @Yazz, 26 dagen, je gaat goed . Zo, jij durf een beproeving aan. Je kunt ook zeggen dat een bartender niet behoort te drinken , drink jij maar lekker water of fris, en schrans wat je lekker vindt. Ik wens je vast een fijn feestje.Trouwens het was vanmiddag de eerste keer dat ik nuchter bij een pianovriendin kwam en daar ook niet stiekem dronk van mijn meegenomen flesje jenever. Wel ik heb me weer best vermaakt. We hebben weer flink wat afgelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 He luitjes, ik ga lekker pitten!!!Welterusten voor straks en morgen gezond weer op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Dank je, Charlie,Jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Beste allemaal,Jullie zijn allen naar bed. Ik ga ook. welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst 22 november 2007 Rapport Share Geplaatst 22 november 2007 Hoi, cpas, lig op het forum al een geruime tijd uit. Ben vrijwilligerswerk gaan doen. (volgende week nieuwe start :bij het dierenasiel) Lijkt me heel leukM.b.t.jou vraag wat of ik van alcohol vrij bier of wijn vindt; ik denk dat een ieder het voor sichzelf moet ontdekken, en dat de meeste er inderdaad niet aan moeten beginnen.Maar men kan het zelfs nog verder doorvoeren: je gaat toch een vervanger zoeken. Rokers roken vaak meer, mensen gaan meer snaaien of water of sap drinken... ik vind dat je gewoon moet ontdekken waar je je het beste bij voelt. En dan niet de surrogaat overdrijven...Nou, ik weet bijna niet meer hoe het forum werkt, maar moet nu weg, en wil het vanavond weer opnieuw bestuderen. Hoop dat je deze krijgt, anders probeer ik wel wat anders. Hoi-hoi. Idereen anders ook de groetjes, rakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden