Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 mei

Twan

Aanbevolen berichten

Fran, ik vind het ook erg jammer dat Rosie besloten heeft weg te gaan. En dat jij bang bent daaraan misschien onbewust bijgedragen te hebben begrijp ik ook, want ik zo'n zelfde kronkel. Ik vind dat niets te maken hebben met jezelf te belangrijk vinden, je zoekt gewoon een stukje geruststelling voor jezelf. Dat is een vorm van voor jezelf zorgen, net zoals Rosie voor zichzelf zorgt als ze haar grenzen bewaakt. En als je niet voor jezelf zorgt, wie zou het dan moeten doen? Voor jezelf zorgen is een vorm van respect voor jezelf hebben, en dat verdien je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag allen,

Heb er vandaag maar een werkdagje van gemaakt. Die dierentuin uitje die ik aangeboden kreeg heb ik maar afgeslagen.;) Ik voelde dat er iets mis moest gaan. Zonder dollen, al die arme kinderen mogelijk met schoolreisje of met ouders, je zou er een trauma aan over houden, toch? (3 komma's wel wat veel, maakt niet uit).

Marieke, fijn dat het minder ernstig is dit keer. (met de poes dan).

Ik ga eerst eens achter eten aan, heb me toch een honger!

Oh, ja, Rosie ik vind het spijtig dat het zo moet lopen. Jammer ik zal je missen en hoop dat je nog van gedachten veranderd. Schroom je niet om met de tijd weer mee te schrijven hoor! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt een punt, Anna. Ik moest er ff over nadenken, maar ik geloof dat je gelijk hebt. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om een soort geruststelling af te dwingen of te gaan jengelen of zo, omdat ik weet dat ik Rosies beslissing moet respecteren. Alleen zit ik dan in mijn hoofd alles weer op een rijtje te zetten en dan weet ik het soms niet meer. Had ik dit of dat wel moeten doen of zeggen of schrijven? En ik ben zo iemand die altijd een soort afsluiting nodig heeft. Alleen vergeet ik daarbij vaak dat ik ook voor mezelf dingen moet afsluiten, ook al komt er geen afsluiting van buitenaf. Vind ik erg moeilijk.

Daarom vond ik het voor mezelf nodig om toch nog iets te schrijven. Ik kan het zelf absoluut niet hebben als mensen als een olifant door mijn leven denderen en zich dan nergens van bewust zijn of het niet de moeite vinden om zich te verontschuldigen als ze er zich wel van bewust zijn of gemaakt zijn. En dus wilde ik zelf geen olifant zijn.

Ga ik weer met mijn metaforen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik was er even niet!! Ja, ik moet m'n galblaas laten verwijderen, waarschijnlijk Eind juni, begin juli, ik moet nog bevestiging krijgen!
Daar denk ik nog niet teveel aan, ik ben heel bang voor de narcose!!
Zo, ik ga nu nog wat rusten voor ik moet gaan werken!!
Veel groetjes en tot morgen!!
Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor alle zekerheid nog een keer een end teruggelezen, en ik vond mijn olifantengehalte eigenlijk erg meevallen. Gek hoe 1 zinnetje zoveel in beweging kan zetten. Terwijl andere zinnetjes slechts een piepklein brandje veroorzaken dat meteen geblust is. Nou ja, weer iets bijgeleerd. Al ben en blijf ik een keikop natuurlijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, schat, heb je al eens een olifantenkop gezien? (Nou, ik eigenlijk ook al 35 jaar of zo niet, hoor, hihi.) Nee, olifanten hebben grote hersenen en zijn ook erg intelligent. Vergeten nooit iets, zeggen ze.
Alleen kunnen ze ook heel lomp zijn.

Getverderrie, dat klinkt nu weer heel raar allemaal. :huh:

Is dan ook maar zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, dat is waar ook, ze vergeten nooit iets. Vandaar die reclame van nanananana!
Dat hun kop groot is weet ik wel, maar dat hoeft nog niets over de inhoud te zeggen toch?

Hihi, mijn hond is ook erg lomp, maar geen olifant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...