Spring naar bijdragen

zaterdag 3 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 548
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fran,

En dat zijn steden? Trouwens dan zat ik dichter tegen Brugge aan en is Gent ook te spugen.
En kappen nu, prive wil ik je wel mijn adres geven maar ik moet ook mijn rekeningen betalen enzo.

Waar je nu wel overheen kijkt is dat ik jullie Belgen dus een massief compliment gaf. En trouwens ook een groot gedeelte van mijn jaarinkomen.

Anna, soep klinkt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoelde ik net, Anjo, van Brugge en Gent. Ik had al zo'n vermoeden dat je alleen Antwerpen als een echte stad beschouwde. Moet je verder ook niks achter zoeken. Tenzij misschien een soort chauvinistische geprikkeldheid van mijn kant, haha. :D

Sluis en Cadzand zijn wel gezellig!
Cadzand, dat is nog een keer een strand!
En in Sluis, daar voelen Vlamingen zich thuis!

Hihi.

Je adres hoeft niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Anna, bedoel je de beesten of heb je het over de figuurtljke betekenis van het woord?
Nee, die kwallen zijn er het ene jaar veel, het andere minder.

Westende is trouwens mijn favoriete badplaats! Ken je die winkel op een hoek met alle mogelijke spullen? Van opblaasballen tot glazen en borden en schoonheidsproducten en ansichtkaarten en haarelastiekjes en strandschopjes en schoonmaakproducten en nog veel meer?! Daar kon ik uren in rondstruinen! HEERLIJK! Heb ik mooie herinneringen aan.

Aan Cadzand ook. Daar heb ik ooit de zon zien ondergaan met een vent aan mijn zij. Samen gezellig op de slaapzak, dekentje over ons heen. Snik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zo'n winkel kan ik me wel herinneren Fran, die was vlakbij ons appartement. Ik ben alleen als kind in die plaatsen geweest, dus jouw type herinneringen heb ik niet.

In Oostende wilde mijn moeder persé een foto van mij en mijn zus maken terwijl we in de golven op een golfbreken stonden. En alsmaar moesten we nog een stukje achteruit, en nog een stukje, voor het juiste plaatje, tot ik met mijn been tussen twee van die enorme keien van die golfbreker in schoot, het cement was er door de golven tussenuit geslagen. Mijn been lag van mijn dij tot onder mijn knie helemaal open, ik heb de rest van de vakantie niet meer het water in gekund. Het gebeurde precies toen ze die foto knipte, dus ik voel de pijn nog steeds iedere keer als ik die foto zie.

O ja, ik bedoelde trouwens de beesten. Maar figuurlijk gesproken zullen ze er ook wel geweest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, het is wel mijn speciale maaltijdsoep, daar doe ik altijd knoflook in. Ik weet niet of dat goed is voor jouw maag op dit moment. En die eten we met stokbrood met kruidenboter (ook met knoflook!) en brie. Iemand bezwaren, want ik ga dus weer uit mijn b*k stinken vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zo zijn wij Vlamingen wel, hoor. Wij geven lolly's aan kinderen van stomme moeders...

Ik ben in Nieuwpoort een keer van een go-cart gedonderd toen ik 10 was of zo. Mijn hele knie was geschaafd. En dan mocht ik op zondag in de kerk ook nog een keer op die knie gaan knielen! Jaja, God vraagt vele offers. Haha. (Met mijn excuses aan gelovige mensen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...