water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Allemaal goed bezig hier, mijn complimenten! Lekker hè... Er stond nog een artikel in de krant over de Freshlight (google maar even), lampen met daglichtspectrum en een ionisator ingebouwd, leek me wel wat voor hier met al die lichtbakkers en lichtwekkers...Oh ja, rare woorden: ver-frollertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 "ik heb mijn ver-frollertje verlorenoggot, dit doet mij zo'n verdrietalleen ken 'ie niet ver frollenslechts dichtbij, maar dat doet 'ie nou niet" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja, dat stinkt hè Kaia, een drank(w)asem. Heb jij ondanks dat ene exotische drankje toch maar mooi een frisse, heel eigen Kaia-adem.Hee Water, jij bent toch zo van de "oude" muziek? Ik heb vandaag een liedje in mijn hoofd, het gaat een beetje zo:"My boat sails stormy seasBattles oceans, full of tearsAt last, my port's in viewThat's when I discovered youAnd I give my life so lightly..."Kan dat van de Moody Blues zijn? Kan het op internet nergens vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja Benthe, dat is For My Lady van de Moody Blues:My boat sails stormy seasBattles oceans filled with tearsAt last my port's in viewNow that I've discovered youOh I'd give my life so lightlyFor my gentle ladyGive it freely and completelyTo my ladyAs life goes drifting byLike a breeze she'll gently sighAnd slowly bow her headThen you'll hear her softly cry.Oh I'd give my life so lightlyFor my gentle ladyGive it freely and completelyTo my ladyWords that you say when we're aloneThough actions speaklouder than wordsBut all I can say is I love you soTo drive away all my hurtOh I'd give my life so lightlyFor my gentle ladyGive it freely and completelyTo my ladySet sail before the sunFeel the warmth that's just begunShare each and every dreamThey belong to everyone.Oh I'd give my life so lightlyFor my gentle ladyGive it freely and completelyTo my lady(gegoogled op de eerste zin van jouw tekst, flauw he...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 wel heel mooi maar oh zo droevig. It's not a silly lovesong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 In deze angstaanjagende documentaire over natuurrampen speelt water de hoof-drol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja, ik wilde al zeggen, hoe kom je daar in J'naam nou zo snel op. Ik Googlede op Moody Blues. Jemig. Nu maar gauw binnenhalen met limewire. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 ... en of ik van de "oude" muziek ben? Nou, ik heb dat nummer nog op ELPEE hier in huis!Dus: ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Francesca... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Vind jij dat een droevige love-song Anjo? Waarom? Ik vind het juist heel lief. Maar je kunt het natuurlijk ook zien als een eindstation (at last my port's in view) en in het licht van jouw vriendin die gestorven is, is dat misschien wel een beetje droevig. Maar dan toch ook troostvol. Of vind je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ben nu bezig met dat liedje uit de reclame van T-Mobile en Orange, dat die twee meiden iedereen lopen te helpen enzo, met z'n tweeën doe je meer... mooi nummer! Het heet "Guide me Home", is geschreven door Buster Cottam en gezongen door Eloise. Kan alleen de akkoorden nog niet vinden, maar dat komt nog wel. En dat zingen dat denken we er dan maar bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ach wat, Water, als je een beetje goeie dikke muren hebt, kun je galmen wat je wil.Als avondboterham heb ik: een bruin broodje met boter, schijfjes banaan overgoten met honing en wat geitenkaas, en dat alles even onder de grill. Heel erg lekker. En dan ga ik nog even kijken wat er nou weer voor geks op tv is, (vannacht zat ik ineens in een film met een soort vampier, wat een lekker ding was dat) en voor morgen hoop ik voor jullie en mijzelf weer een droge, bewuste dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Trouwens bedankt voor het noemen van For My Lady, Benthe, 't is een mooi lied, makkelijke akkoorden, weer één erbij in mijn (ahem) repertoire... nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Mmmm dat klinkt eh ziet er heerlijk uit Benthe! Ik duik eens vroeg mijn bedje in, fijne avond nog en truste voor later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja mooi hè Water, ik zit er nu ook van te genieten.En voor Corinne, als je straks nog inlogt, ik had je al gemist, leuk dat je er vandaag weer even was. Maar ook goed dat je verder gaat met je leven. Laat je af en toe nog even wat weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Mensen,Ik wou hier rustig wat lezen en reageren, maar het lijkt wel of iedereen plotseling dichtbij mij wil zijn.Straks kom ik dus echt terug, als hier niet iedereen steeds over mijn rug zit mee te kijken en aan de computer wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Even een tv tip, zometeen op ned 2 komt Zembla met een programma over coma-drinken bij jongeren. Ietwat confronterend misschien maar ik ga wel kijken.21.50 uur begint het volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Benthe, ik las ook dat Houtje haar vingers verkocht had.. Ik kan het niet helpen dat ik steeds zo vrolijk word van dit soort kleine taalgrapjes. Vooral ook omdat ik van Houtje weet dat ze nogal goed met taal omgaat.Wat is het trouwens gezellig hier vanavond. Ik blijf nog even als jullie het goed vinden. Ik heb vanmiddag wat quality time met mijn zoon gehad. Ik heb een juweel van een steengrill/gourmet gekocht. Die hebben we vanavond ingewijd. Ooit had ik zo'n akelig apparaat dat maar niet warm wilde worden. Die heb ik dus wegggeven met het idee dat, dat gerommel aan tafel, niks voor mij is. Nou met deze is het écht hartstikke leuk en moet ik weer waken (Houtje verklapte het al) voor onmatigheid. Even zag ik mijzelf elke avond komende week aan tafel stoeien met gamba's, zalm en heerlijke Oosterse groente.Mijn zoon ligt moe en voldaan van zijn steengrillexperience uit te rusten.En ik ga deze dag even lezen hier.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Mojje, Pippi, da's niet echt een probleem geloof ik, ik hoor m'n eigen gitaar niet eens boven dat gesnurk uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 ... denk dat ik de elektrische plank maar even pak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Zo... wel weer even uitgeHotelCaliforniaad... nog even wachten tot de kat de weg naar huis heeft gevonden en dan is het alweer bedtijd, morgen een lange werkdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Of het publiek is gillend naar huis gerend, dat kan natuurlijk ook Kat is binnen, ik ga horizontaal, fijne avond verder en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Nu mijn kat nog, die ga ik maar even met de hond samen zoeken, dan kunnen wij ook platwas trouwens een indrukwekkende docu net over jongeren en alcohol, ben er nog een beetje confuus van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Het is stil, maar kat en hond zijn weer herenigd dus ik ga maar eens bijtijds slapenweltrusten allemaal! en gefeliciteerd wie het vandaag weer droog heeft gehouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Hallo allemaal,Mijn geliefde pottenkijkers zijn weg en ik heb nu de kamer voor mezelf.Probleem is alleen dat jullie nu ook allemaal zo stilaan op weg zijn naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden