Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 december

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fran,

Meissie, als jij je zielig wilt voelen dan ben je welkom om hier even te schuilen maar het heeft weinig nut ,verwacht ik.
Al word het ons alleenwonende niet gemakkelijk gemaakt in de FEESTmaand. Zou het daar aan kunnen liggen?

RV heeft natuurlijk haar recht om het ordi te vinden. Ik moet ook toegeven dat ik dacht:"UH, ze zal toch niet bedoelen wat ik denk wat ze bedoelt?" Maar als iemand het over dialect wil heben gaan ze toch gewoon hun gang. Ik lees er wel overheen als het mij niet bevalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze virtuele wereld van het forum heeft mij toch maar mooi geholpen om te stoppen met drinken.
En achter al deze virtuele forummers schuilen toch hartstikke echte mensen uit de echte wereld.
Aangezien ik in de echte wereld kerst pas de zaterdag na kerst vier, kan ik mooi de echte kerst hier in deze virtuele wereld komen vieren.
Ach, wat is echt en wat is virtueel? Wat is het verschil? Soms zie ik dat niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las vandaag dat sommige mensen nog steeds in een dip zitten. Het zal mijn tegendraadse zelf zijn maar ik voel mij nog steeds goed al werd gisteren de regen mij een beetje teveel mbt een verstopte regengoot. Wat een kabaal.:devil:
Doe niets bijzonders en ja soms ben ik verdrietig maar over het algemeen heb ik het ontzettend naar mijn zin.
Ik vind het weer best gezellig en vind zelfs de kerstliedjes leuk in de winkel. Het is dat ik op bezoek ga bij poppedeintje anders stond er vast al een kerstboom. ERRUG.
Kon dit jaar niet afstuderen maar ben wel bezig met het schrijven van een literair essay, humm moeilijk woord voor boekverslag. Ik heb zin om te koken en hoop dat het straks niet te koud wordt om heerlijk door de Engelse heuvels te lopen.
Ik heb er gewoon zin an.

Houtje,
Strijken vind ik niet erg maar het opruimen van de was, BLEHH! Wel een goed idee van je. mischien iets om wat mee te doen:light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...