CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 @Soothe,Verkleinwoordje mag.Je bent een lieverd. :kiss; @Nee, Anna, ik probeer hem niet te versieren. Hij is helemaal voor jou.@Francesca,Af en toe wil ik me toch in mijn luchtkasteel kunnen terugtrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 ja Francesca daar heb je me... dat deuntje kan ik wel spelen, maar teksten schrijven kan ik niet, en zingen al helemaaaaaal niet... boehoehoe nou ben ik zielig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Fran,Meissie, als jij je zielig wilt voelen dan ben je welkom om hier even te schuilen maar het heeft weinig nut ,verwacht ik.Al word het ons alleenwonende niet gemakkelijk gemaakt in de FEESTmaand. Zou het daar aan kunnen liggen?RV heeft natuurlijk haar recht om het ordi te vinden. Ik moet ook toegeven dat ik dacht:"UH, ze zal toch niet bedoelen wat ik denk wat ze bedoelt?" Maar als iemand het over dialect wil heben gaan ze toch gewoon hun gang. Ik lees er wel overheen als het mij niet bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Nee, lieve Anjo, niet de feesten. Gewoon jeweetwel (en dan bedoel ik geen drank).Watertje: de tekst ligt al voor je klaar! Doedoeën maar! Ik zing wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Tja, deze wereld is misschien niet echt maar ik ben dat wel Jij toch ook, Fran? Water en Soothe, zijn jullie echt? Ik hoop het zo want anders heeft Anna een probleem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik begrijp je, lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik ben hartstikke echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Deze virtuele wereld van het forum heeft mij toch maar mooi geholpen om te stoppen met drinken.En achter al deze virtuele forummers schuilen toch hartstikke echte mensen uit de echte wereld.Aangezien ik in de echte wereld kerst pas de zaterdag na kerst vier, kan ik mooi de echte kerst hier in deze virtuele wereld komen vieren.Ach, wat is echt en wat is virtueel? Wat is het verschil? Soms zie ik dat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Then, she met a man called WaterDoedoedoedoedoeHe was a really cool guyDoedoedoedoedoeBut he was too, too, too shyDoedoedoedoedoeSo he wasn't worth wile...Doedoedoedoedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Thanks, Anjo!Hoe schrijf je wile? while? (wasn't worth wile?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bespeur ik hier enig gegeit?of is 't alleen maar meligheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Soothe is ook echt, Anjo. Hele mooie stem heeft'ie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Trees,Gij bespeurt geheid,enige vorm van gegeit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hetgeen mij zeer verblijdt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 @Francesca,En hij is ook knap om te zien.@Trees,We zijn hier sereneus bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik ben eindelijk mijn gremlins kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Corinne, je onderbreekt het gedicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 De wereld is zo wijd.Kom op met de geit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 En nooit meer gebleit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Zo, over dialect gesproken! Ik hoor net Jan Smit op de t.v, als die Volendams spreekt versta je er ook echt niets van! Maar ja, hij mag nu alleen maar Volendams zwijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Trees,Die gremlins kunnen niet tegen rijmen en dichten en geiten.Pippi,Heb ik wat gemist? Dat krijg je met al die mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik las vandaag dat sommige mensen nog steeds in een dip zitten. Het zal mijn tegendraadse zelf zijn maar ik voel mij nog steeds goed al werd gisteren de regen mij een beetje teveel mbt een verstopte regengoot. Wat een kabaal.Doe niets bijzonders en ja soms ben ik verdrietig maar over het algemeen heb ik het ontzettend naar mijn zin.Ik vind het weer best gezellig en vind zelfs de kerstliedjes leuk in de winkel. Het is dat ik op bezoek ga bij poppedeintje anders stond er vast al een kerstboom. ERRUG.Kon dit jaar niet afstuderen maar ben wel bezig met het schrijven van een literair essay, humm moeilijk woord voor boekverslag. Ik heb zin om te koken en hoop dat het straks niet te koud wordt om heerlijk door de Engelse heuvels te lopen.Ik heb er gewoon zin an.Houtje,Strijken vind ik niet erg maar het opruimen van de was, BLEHH! Wel een goed idee van je. mischien iets om wat mee te doen:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik ben mijn lief kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Francesca, wat schrijf je nou? Ben je echt je lief kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden