Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 december

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Marjo,
Juist, ik ben een tot Nederlander genaturaliseerde Vlaming. Een van de vele allochtone ingezetenen van Nederland.

@Karinneke,
Je bent een echte paardenliefhebber. Geen woorden, maar daden gebruik je.
Gelijk heb je. Als een mens zijn been breekt of zelfs nog erger, dan wordt die toch ook niet naar de slachtbank gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Karinneke,
Slaap lekker!

@Pippi,
Het is eigenlijk wonderbaarlijk wat je stap voor stap kunt bereiken.
Het stap voor stap-principe doet me altijd denken aan wat de mogelijkheden zijn als je een dommekracht gebruikt. Met een dommekracht heb ik ooit een oude treinwagon op zijn plaats gezet. In mijn uppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pippi,
Dat was stukken makkelijker dan mijn leven op de rails zetten. Hier ben ik nog lang niet mee klaar en dat drinken heeft me een hele tijd op een zijspoor richting afgrond gezet. Ik heb nog een lange weg te gaan, dat besef ik wel.
Zoiets bedoel jij ook, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marjo,
Vertrouw op je eigen slaapcapaciteiten. Kruip maar rustig met je boekje tussen de lakens.
Slaap lekker.

@Pippi,
En soms is het drie stappen vooruit en twee achteruit. Hoe dan ook, zolang we eraan werken, gaan we vooruit. Daar gaat het om. We blijven niet bij de pakken neerzitten. En als we daar al toe neigen, zijn er hier genoeg mensen die ons overeind helpen. Soms schiet ik wel eens vooruit, maar dat is ook niet goed, dan loop ik ergens tegenaan en krijg een terugstoot van jewelste. Zoals nog niet zo lang geleden. Pfff.

Ik ga nog eens onder de dampkap zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...