Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Da's een goeie..lef!is al geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Jammer.. wou ook zo graag weer hip zijn (ook zo'n lekkere term, huh?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @Marjo,Roken doe ik onder de dampkap in de keuken.@Pippi,Er is al een nieuw draadje geopend.@Karinneke,Paarden verzorgen. En wij maar denken dat je gaan pitten was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Dampkap is ook zo'n mooi woord, kwam jij van origine niet uit België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @Marjo,Juist, ik ben een tot Nederlander genaturaliseerde Vlaming. Een van de vele allochtone ingezetenen van Nederland.@Karinneke,Je bent een echte paardenliefhebber. Geen woorden, maar daden gebruik je.Gelijk heb je. Als een mens zijn been breekt of zelfs nog erger, dan wordt die toch ook niet naar de slachtbank gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @Karinneke,Slaap lekker!@Pippi,Het is eigenlijk wonderbaarlijk wat je stap voor stap kunt bereiken.Het stap voor stap-principe doet me altijd denken aan wat de mogelijkheden zijn als je een dommekracht gebruikt. Met een dommekracht heb ik ooit een oude treinwagon op zijn plaats gezet. In mijn uppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @Pippi,Dat was stukken makkelijker dan mijn leven op de rails zetten. Hier ben ik nog lang niet mee klaar en dat drinken heeft me een hele tijd op een zijspoor richting afgrond gezet. Ik heb nog een lange weg te gaan, dat besef ik wel. Zoiets bedoel jij ook, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik heb geen slaappil en vraag mijn huisarts ook maar niet meer om die voor te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Wilde me net tussen de lakens vlijen met een boekje... alle pillen op, zelfs de valeriaan! Nou we zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @Marjo,Vertrouw op je eigen slaapcapaciteiten. Kruip maar rustig met je boekje tussen de lakens.Slaap lekker.@Pippi,En soms is het drie stappen vooruit en twee achteruit. Hoe dan ook, zolang we eraan werken, gaan we vooruit. Daar gaat het om. We blijven niet bij de pakken neerzitten. En als we daar al toe neigen, zijn er hier genoeg mensen die ons overeind helpen. Soms schiet ik wel eens vooruit, maar dat is ook niet goed, dan loop ik ergens tegenaan en krijg een terugstoot van jewelste. Zoals nog niet zo lang geleden. Pfff. Ik ga nog eens onder de dampkap zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Gestaag doorwerken, en nemen zoals het komt!Bekertje warme melk zit erin... morgen weer de wekker!jullie ook lekker slapen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @Marjo,Slaap lekker.@Pippi,Ik hou ook van humor. Humor werkt bevrijdend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik ga eens kijken of ik nog een leuke droom in de kast kan vinden om mee in bed te nemen.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Meisjes, t'is de hoogste tijd....ZZZZZZzzzzzzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden