CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 "Wat zeggen wij dan?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik blijf gewoon Anna hoor BB! Ik zou niet anders kunnen. Soothe is eigenlijk een soort spook heb ik vanavond begrepen, ik weet niet of die kunnen veranderen. Was me trouwens nog niet opgevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Zo mensen, ga nog ff dvdtje kijken en dan slapen, hoop ik.Latersssss, weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Luitjes, fijn weekend, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Oogjes dicht en snaveltjes toe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Welterusten allen.Morgen houd ik het kurkdroog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Fran,heb jij het even mis.Lieverds ik ben voor jullie.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Gaat het over goudvissen. Kun je een beetje wennen aan jezelf Trees?Wou ook wel dat ik slapen kon, maarja... dat stomme ritme zit wel erg ingebakken!Moest altijd al het licht uit doen, en overdag komt er weer niets uit me. Nou ja, hier morgen ook weer sporten en andere drukte!Belt mijn vriendin net of ik wil BOB-ben naar Noorderslag.. Wil alleen nog maar bob zijn, heb je zo ineens een nwe functie. Nog wel een slag om de arm gehouden, zijn nooit echt nuchtere aangelegenheden..hmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Al die slapen gaan: welterusten!@Marjo,Ik ben ook zo iemand die de lichten uitdoet. Ik ben pas gerust genoeg als iedereen al een uur onder zeil is. Dus ik blijf je hier nog even gezelschap houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hè ja, gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Tja, ik zal geen beroepsBOB worden.'k Heb geen rijbewijs en geen auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Pippi,Hoezo? Plaag jij me dan? Niks van gemerkt.Enne heeft Karinneke niet een beetje gelijk in wat ze zegt?Zit jij wel goed in je vel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hoi Pipperdepip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Corinne, brb? burb? goudvis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Klopt toch dat brb staat voor be right back? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 ik kan niet meer wijs uit al die afkortingen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik ga naar bed.goede dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 ALs ik lekker in mijn vel zat, was ik hier in eerste instantie niet gekomen. Maar nu ik dat zo nu en dan wel zit, is het hier ook goed toeven..Mag je manier van doen juist wel Pippi, denk dat Karinneke misschien bedoeld dat er soms een soort afweermechanisme ofzo doorheen schemerd? Kan niet voor jullie denken natuurlijk (waarom doe ik dat dan?), maar (her)ken dit ook wel een beetje vanuit mezelf. Ook zo'n overblijfsel..Ach wat, dat zou idd niet best zijn.Nou ja, merk er eigenlijk niet zoveel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Trees, Daarom ben ik nogal terughoudend in het gebruik van afkorting. Voordat je het weet, heb je iets verkeerd gezegd. Ik msn en sms dus altijd voluit en gebruik alleen officiële afkortingen.Pippi voor onder de riem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Slaap lekker Trees.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Trees,Slaap lekker.Marjo,Wat je zegt. En hier vind ik begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Dit is het vierhonderdste bericht van deze draad.Ik ga even paffen, dat is van half negen geleden. Dan mag het wel weer eens.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hee.... Doe je dat op een speciale plek, Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Dus.. ook al een ROA, is dat in?Die van mij zit in de kamer hiernaast te pingelen, ook op zekere afstand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden