Spring naar bijdragen

zaterdag 8 december 2007

Francesca

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Houtje, ik moest die nakomdreumes wel even 2 x lezen, dacht eerst dat het om een kind met een syndroom ging of zo ;-))) Maar weet je, onlangs alle ellende hebben jullie elkaar toch maar mooi! Voor mij klinkt het ideaal: een goede vriendschap + af en toe lekker bij elkaar logeren (neemt ie dan wel z'n eigen tandenborstel mee? :D ) , alleen als je echt verdrietig wordt omdat je elkaar te weinig ziet.....nouja komt tijd komt raad denk ik altijd met zulke dingen, als je iets écht wil, dan vind je daar samen wel iets op.....voor nu lijken jullie mij elkaars lichtpuntjes, heerlijk toch?!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Marjo maar een PeeBee gestuurd waarin ik het uitleg. Ik weet niet waarom ik die behoefte heb om het uit te leggen, waarschijnlijk een soort gevoel dat iedereen denkt dat ik een FANTASTISCH leven heb met alle weekends vrij en rollebollend door het leven van geluk met mijn ROA. Dus NIET hè. Waarom zou ik aan de JWW zijn gegaan (en af en toe nog willen)......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach en dat was nummer 2400. Koffie als beloning.
Over koffie gesproken ik kreeg laatst koffie met zo'n siroop erin, nou da doek nie meer. Het maakte mijn honger wakker naar Irisch Coffee, French Coffee, en alle andere alcoholische zooi waar ik nu vanaf ben (met gebruiken, maar nog niet met missen, gggggrrrrrrrmmmmmmmpppppppffffffff).

Misschien moet ik tóch eens naar de AA maar 1. die IS er niet hier in de buurt dan moet ik naar Utrecht en daar heb ik geen zin in 2. ik ben schijtbenauwd dat ik allemaal bekenden tegenkom 3. wat zeg ik tegen mijn kinderen 4. houd ik mezelf nou voor de gek 5. dan houd ik maar op met erover nadenken 6. want ik heb ook geen zin in die hogere macht (sorry ziza en bambam en de rest) 7. ik heb méér zin in een alleenstaande-moeder-groep waar ik mijn spanning kwijtkan en eens flink kan lachen om al mijn zorgen 8. maar die is er ook niet 9. en waarom richt ik die dan niet op? 10. dat weet ik niet omdat ik te lafbekkerig ben. 11. ggggggggrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad 1 t/m 11 : daar denk ik dus ook over na, maar dan - 3, want die heb ik niet, en 7 zou voor mij worden: een club vrijgezellen. 12: @#$%&*#@!! 13, je hoeft die 2400ste niet af te doen als ware het niks, jij Oppermepster @!

Als niks was was, was was niks? huh?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kaia,

Als jij me nodig hebt kom ik
BIJ JOU ALTIJD MEPPEN
WANT
.......HET HELPT
WANT
HET HEEFT GEHOLPEN
DUS
HET ZAL OOK IN DE TOEKOMST HELPEN
DUS
HEB JE ALTIJD EEN REMEDIE EN
dus
HOEF JE NOOIT MEER BANG TE ZIJN VOOR DIE GORE ROTZAKKEN.

yyyyyyyyeeeeeeeeaaaaaaaahhhhhhhh !!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er meerdere keren uit gegooid maar nu lijkt het wel te lukken dus op hoop van zegen:

Nu we het hebben over relaties (heb trouwens je verhaaltje gemist Houtje dus als het effe kan nog graag via Pb, wil graag ALLES weten:D) heb ik ook nog wel wat toe te voegen.

Toevallig heb ik een zielemaatje ontmoet toen ik zelf al in een relatie zat van 4 jaar. De man waar ik mee samen woonde was erg geliefd bij mijn familie en vrienden. En toch wist ik het toen ik mijn huidige man sprak, het gevoel dat je écht op elkaar afgestemd bent. Letterlijk op dezelfde golflengte zitten. Het is net alsof je de zender waarop de ander is afgestemd van zijn verlangen, humor, zorgen, interesses, gevoelens en gedachten feilloos kan ontvangen.

Het is in dit geval mijn grote romantische liefde geworden en ik dacht ook na een paar weken dat ik nog nooit eerder echt verliefd was geweest, niet zo als toen tenminste. Ik had bij het eerste échte gesprek ook het gevoel alsof ik hem al veel langer kende,iets vertrouwds, herkenning.
Nu is het mijn zielmaatje waar ik keer op keer iets van leer en leerde en die van mij leerde en leert. Lang niet altijd via de weg van de minste weerstand!

Maar niet iedereen die je zo ontmoet wordt je partner. Ik heb ook enkele mensen ontmoet die iets héél speciaals voor me hebben. Mijn huidige beste vriendin bv die specialer is dan mijn andere kennissen en altijd al is geweest.

Maar op het moment dat ik sommige mensen in de ogen keek zag ik als in een spiegel dat we samen iets speciaals deelden, ooit Dat ik hun al kende en gescheiden ben geweest maar nu weer herenigd ben. Het is erg moeilijk te omschrijven zonder mezelf of jullie te verwarren. Die enkele personen die ik ben tegen gekomen, waar ik dat bij voelde, daar voelde ik me gelijk op me gemak bij en dat gevoel was wederzijds. De herkenning van verlangen, humor, zorgen, interesses, gevoelens en gedachten voelde net zoals als bij mijn zielemaatje, mijn partner.

Tja wat wil ik hiernu mee zeggen?

Dat men moet blijven vertrouwen in de mensheid, in vreemden die op je weg komen, om je zielmaatjes te blijven vinden. En hoe beter te doen als nuchter!

Ik wens iedereen een fijne zaterdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor jullie felicitaties. Het was niet allemaal makkelijk. Ik heb jullie slechts deelgenoot gemaakt van de meningsverschillen op het werk. Maar natuurlijk speelde alles in de familie. Ik heb afgelopen jaar veel spanningen meegemaakt. Eerst kreeg ik spontaan uit het niets te horen dat ik in februari zou worden ontslagen en, vervolgens bleek dit niet waar te zijn want mijn voormalig baas zei het niet klopte en dat ik goed functioneerde. In die periode heb ik me aangemeld bij Tactus. De eerste 6 weken gingen goed totdat ik dacht dat weer weer normaal kon drinken, dus had ik een bingeperiode van 1 week. Op het werk werd de spanningen erger en ik had veel projecten onder mij dus had ik geen tijd voor socialtalk.Mijn collega's verweten mij dat ik me afzijdig hield, maar ik had gewoon geen tijd om te kletsen. En waar ik totaal niet tegen kan is dat mensen over elkaar praten in negatief zin dus vandaar dat ik me niet bemoeide in discussies. Totdat een keertje het mij teveel werd toen heb ik in een aangeschoten bui een collega opgebeld en mijn hart uitgestort. De volgende dag heb ik haar mijn excuses aangeboden . IK vond dat ik haar niet moest belasten met mijn problemen. Deze collega heeft vervolgens het gesprek overgebrieft aan een ander collega. Vervolgens hoort een ander collega het gesprek en loopt daarmee naar de P&O met de mededeling dat ik niet goed in de groep lag. Jullie kunnen voorstellen hoe woedend ik werd toen mijn baas mij kwam vertellen dat ik gespreksonderwerp was. Neem van mij aan toenkreeg ik weer een binge, dat was ergens in juli. Sindsdien kan ik de spanningen beter an. In mijn familie kreeg ik constant ruzie met mijn vriend en we zittin in een fase van wel of niet doorgaan.
Al bij al was het niet een schitterend jaar, maar ik ben wel gegroeit en daar ben blij om. Ik kan nu de zaken beter aan . Ik ben bezig mezelf te ontwikkelen. Het is soms heel zwaar , maar nu weet ik dat ik de kleine dingen in het leven moet waarderen, dat maakt het leven de moeite waard.

Zo, volgens mij is dit mijn langste verhaal

Veel liefs
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, laatst zei ik tegen mijn lief: "Het leuke van jou vind ik, dat jij mij altijd snapt, ook al snap ik mezelf niet eens".
Hij schoot in de lach en antwoordde: "Ja maar ik doe maar net alsof, ik snap niks van je!"

Een total soulmate heb ik nog nooit ontmoet. Wel mensen die mij spontaan veel meer "doen" dan anderen, en dan is dit inderdaad meestal wederzijds. Dacht dat het zo iedereen verging? Of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog droog hier dus ik ga maar even lekker hard crossen door de modderplassen en de natuur met mijn hazewindhondje...en nu maar hopen dat we nog een paar konijnen zien.

Ik heb geen behoefte aan alcohol en vind het leven zo ook veel fijner en bewuster.
Waarom ik dan soms toch nog dronk ?
F%ck knows??!!!!!!

It's in the past and in the past it better be...it's HISTORY!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die laatste frase ga ik van je bewaren Safi, en denk erom, daar kan je gemeen mee om je oren worden geslagen :D
Ik moet zo ook naar buiten, maar heb er geen zin in.
Erger nog, eigenlijk moet ik naar een receptie vanavond en daar heb ik nog minder zin in. Ik ga niet... maar ik kan er eigenlijk niet onderuit... ja maar ik ga niet... maar ik kan er niet onderuit... pffff! Grrr!

Sandra, wat denk jij, heb je de drankloze maanden met alle moeilijkheden beter doorstaan dan dat je ze met alcohol had gedaan, of weet je het niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Sandra: ondanks het roerige leven lever jij toch maar even die 4 maanden klasseprestatie, met recht en van harte gefeliciteerd!!! En nu volhouden he! :present:

*Safi: ik wil oooooooook m'n 2lingziel :brokenheart:

*Benthe: het is gek, maar ik moest net onder het stofzuigen, hetgeen op zich al een unieke gebeurtenis is, eraan denken hoe verslavingen te maken hebben met zelfdiscipline (wederom verwijs ik naar mijn bijzondere stofzuigmoment), en dat het daarom niet gek is dat we vaak ook meerdere verslavingen tegelijk hebben, en toen bedacht ik me ineens dat ik nog nooit tegen jou heb gezegd hoe enorm STOER ik jou vind: zomaar even tussen neus en lippen door (bijna letterlijk;-))) ben je ook nog even met roken gestopt!!! Bij deze bied ik mij dan ook graag aan als nicotineduiveltjesverdelgster, ik ken namelijk al hun verleidingen en lust ze rauw! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoot in de lach bij deze unieke gebeurtenis Kaia.
Dat ik niet meer rook is niet zo stoer hoor. Ik raak steeds meer in contact met mensen die niet roken, en in hun gezelschap vond ik mijn kleren stinken. Nu ben ik nogal reukgevoelig van aard, dus ik schaamde me. De rookloze vakantie was een aanzet, een mooie afkickperiode. Twee vliegen in een klap, zeg maar, op vakantie en ook nog eens afkicken van het roken.
Gaat het nog lekker slecht met jouw gremlins? Heb je ze allemaal opgestofzoogd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...