Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Benthe, ik snap je wel, ieder heeft zijn eigen problemen.
En die van mijn zijn op dit ook geen kattep!s, maar ik grijp soms nog weleens naar de fles en jij niet. Ik bedoel maar:wine:

Corinne, gelukkig zit het weer snor bij jou.

Geplaatst

Ja zeg, zit ik net de draden van de afgelopen dagen na te spitten, heb jij het over je ivoren wachters.
Watch out you mushmouth, they might grow on you!
En als we teveel drop eten hebben we geen wachters meer en spelen we met zwart.

Geplaatst

Marion, geweldig dat jullie dat morgen nu weer aanpakken! Ik heb bewondering voor jullie moed!
Veel succes!

Jeetje Houtje (het enige wat bij jou nog aan is, is je forumlampje!) je lijkt wel de perfekte huisvrouw! Er zijn mensen voor minder aan de drank gegaan! (grapje!)

Geplaatst

Benthe, ik weet er nog niet veel van, dat wordt me morgen uitgelegd. Het grappige is, dat Anjo mij een keer vroeg of ik daar werkte via een pb, want zij kende die instelling en nu ga ik daar solliciteren via Randstad. Er zitten ook hele zware tbs,ers, daar heb ik dus geen zin aan.
Ik hoor morgen wel.

Geplaatst

@Benthe,
Wou je niet lekker maken, maar nu jij er op terugkomt. Mmm. Snackbar is kwartier geleden gesloten. Zakje zoute chips dan maar.
Oeps sorry. Al die lijners. Ik zal wel kwark nemen en een paar mandarijntjes.

@Houtje,
Ik lust geen drop. Gelukkig maar voor mijn tanden. Hoewel colaatjes, zuurtjes, Turks fruit, maar nooit veel. Liever wat hartigs, maar dat ga ik niet opsommen, dan krijgt iedereen weer lekkere trek.
Ivoren wachters: leuke benaming.

@Marion,
Ik weet me meestal net op tijd te corrigeren met de wine en wink, ze zitten ook vlak bij mekaar.
Ik moet zeggen dat ik deze maand al te veel van die glazen en flessen gezien heb. Je wordt er gewoon mee om de oren gesmeten.

Geef maar gelijk een fles of twee.

Nee, laat maar. Kan nooit goed gaan.

@Trees.
:)

Geplaatst

Heb je zelf helemaal niet gespeeld Pippi? Maar wel heel leuk dat je bent geweest!
Helemaal geen gremlins gehad ook in dat café?

Brrr, nee Marion, dat lijkt me dus ook niks, tbs'ers. Maar succes morgen en we horen nog van je, hè?

Geplaatst

Toch ben ik niet geheel tevreden over de voorbije dag. Ik kan deze keer niet invullen: geen zin, niet gedronken. Ik heb niet gedronken, maar zat wel met gr gr gr.

@Pippi,
:)

Ik ga even anders hangen.

Geplaatst

Ja, Marion, de gremlins hebben zich weer teruggetrokken, mogelijk voor strategiebesprekingen!
Voor nu gaat het gelukkig weer goed, en ik heb er op het forum meer over gelezen, zo rond de achtste, tiende week, zo'n gevoel van: nou, en nu...
Ik denk dat dat het was! Maar goed, wat het was, het is weer effekes over!
Ik hoop zo dat je het werk van morgen leukvindt! Gauw laten weten hè?:heart:

Geplaatst

Corinne, je bent wel een kanjer maar superwoman ben je nou ook weer niet, gelukkig. Waarom zou je niet een keer kunnen invullen: wel trek, maar niet gedronken.
Ben het met Pippi eens, des te knapper van je....
Hihi, ik krijg meteen het idee, na al die felicitaties vandaag, om een superwoman-pak te kopen en zo op de nieuwjaarsbijeenkomst te verschijnen.
Nee maar vertel Corinne, wat was nou jouw grote trigger dat je vandaag wel zin had om te drinken? Ik bedoel, had je gewoon zin in een glas drank of zin om je te bezatten, en waarom?

Trees, dan wordt het tijd dat je tegenstrategieën gaat bedenken.

Geplaatst

Nuh? Af en toe flap ik er ook van alles uit Pippi. Nee ik heb indertijd mijn toenmalige man een superman-boxershort gegeven, en toen hij veelbelovend op mij af kwam met dat ding aan, kreeg ik zo verschrikkelijk de slappe lach (sorry maar het staat zo raar, zo'n tent in een broek) dat het hele huwelijk daarmee ten einde was.

Voor mijn mede-niet-slapenden, ik heb net een kop warme melk met honing gemaakt, dit wordt toch echt te gek.
Beetje rust zou wel fijn zijn, vinden jullie ook niet?

Geplaatst

@Pippi,
Dat is zo, maar als ik nou geen refusal slikte? Dan komt die twijfel weer bovendrijven.

@Benthe,
Toen ik die man vanochtend die fles port zag kopen en daarna op straat liefdevol aan die afsluiting, toen dacht ik van gelukkig maar dat ik dat niet meer hoef. Later op de dag kwam die fles weer in beeld, na al die regionale blaadjes voor reclame met andere jww's. En ik was erwtensoep aan het maken. Een bezigheid waarbij ik veel dronk en waar je helaas niet bij weg kunt lopen. Kop koffie zetten, boekje lezen, hier lezen, enz... En toch kwam het steeds terug. Verveling. Gelukkig was de soep uiteindelijk klaar en nam ik maar een voorschot op het avondeten. Dat hielp wel, gelukkig. Mijn zelfvertrouwen kende een dip. Maar het is weer helemaal terug. Gelukkig kook ik maar een keer per jaar erwtensoep.

Maar je gaat me toch niet wijsmaken dat die onderbroek de reden van je scheiding was!

Ik denk dat ik zo ook maar naar bed ga, om te slapen deze keer.

aangepast de man kocht en kwam niet

Geplaatst

Een hele goeieavond ( eigenlijk morgen ) allemaal.
Ben maar een beetje aan 't surfen hier en kijk af en toe eens mee hier op het forum, vandaar Pippi. Heb verder weinig te melden. Alhoewel, goed bericht gehad, zou deze verdere week
nog moeten werken maar kreeg vanmiddag bericht dat het project voor de rest van de week stil ligt. Betekend dus dat ik vanaf vandaag vakantie heb !
Groetjes...............

Geplaatst

Tja, Pippi,
Ik weet ook waarom ik niet meer wil drinken en het ook niet meer hoef.
Maar van zulke momenten kan ik toch wel leren en ze houden me wakker.
Alleen ze wijzen er ook op dat ik met acht maanden nog steeds even dicht sta bij de afgrond als na de eerste dag.
Maar ik ga er niet van wakker liggen. Ik ga naar bed en ga lekker dromen.
Eerst even nog een beetje lezen en een s.'je.

Tot morgen :):lips:
Slaap lekker.

Geplaatst

Okido luitjes, ga ik zeker doen, ervan genieten. Wel alert blijven want dit soort periodes zijn voormij altijd de instinkers geweest. Zo van je hebt toch niks te verletten, morgen kan je uitslapen, je kunt toch makkelijk van die drank afblijven als je dat wil..............Nee deze vakantie ga ik droog beleven B)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...