Spring naar bijdragen

Woensdag 12 december 2007

safidepafi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, een fijne avond dan nog.

in een ziekenhuis valt er ook best wat te lachen. Mijn dokter floot een wijsje dat me zo bekend voorkwam dus ik vroeg wat het was. Jantjes Blues van Cornelis Vreeswijk (wie kent dat nou nog). Hebben we het samen luidkeels gezongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Anjo,
Ik denk aan je en aan je X. Zoiets is gewoon moeilijk.

@Blacky,
Echt, zitten zit er nog niet in. :huh:
Wat vergeten betreft. Tegenwoordig doe ik dat ook nogal eens. Zal wel komen omdat ik niet hoef te verberegen hoeveel ik drink.

@Anna,
Niet drinken is wel 'gemakkelijker' geworden, maar ik ben nog altijd blij dat ik 's avonds kan invullen dat ik niet gedronken heb. Zeker vanavond, want die fles port van die man van vanochtend zit al een tijd door mijn gedachten te spelen.

@Houtje,
Je hebt er flink wat voor over gehad gisteren. Hopelijk komt ze in de plusklas.
Pubergedrag is zo moeilijk in te schatten. Kan op wat ergernissen, irritaties en wat slaan met deuren na goed verlopen. Ga daar maar voorlopig vanuit. Die gebeurtenis van een paar weken geleden hoeft zich echt niet te herhalen.

@Benthe,
Oei, ga maar lekker niksen de rest van vandaag.

@Kate,
:)

@Ferry,

@RV,

@Knuffie,
Doe maar gezellig wat leuks met je dochtertje, nu je Kohtjes lekker toegestopt hebt.

@Mieke,
Veel plezier bij mr. Right.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zeker lekker niksen Corinne, en me verschrikkelijk laten verwennen. DVD, potje thee, vriendje naast me.
De misselijkheid trekt al redelijk weg.

Ik dacht dat je vanmorgen met die fles port bedoelde, een Groot Afschrikwekkend Voorbeeld van hoe het gelukkig niet meer hoeft. Kreeg je zowaar een gremlinnetje op je schouder?
Maar je hebt toch lekker de pil in dus je kan toch lekker niet drinken.

RV, als je dit nog leest, sorry ik was te laat met je te antwoorden. Maar fijn dat het goed gaat qua anti-alcoholidadodiee.
En een tang? Nou, een gemene rotmeid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeten we helpen meppen Corinne? Ik doe het graag hoor. Bij mij zijn alle gremlins weggevlucht toen ik mijn wc-pot vanmiddag innig omhelsde.
Nouuuu... niet helemaal. Er zit een restje kwaadheid in me en een recalcitrant gevoel dat zegt, 'k heb er helemaal geen plezier meer in, moet dit nou allemaal, pfff, kan ik er dan niet een keer een dag de brui aan geven?
Nee! Dat kan niet!
Jamaar... NEE!
Ik ga al met angst en beven op mijn acht maanden af.... Daar ben ik het bangst voor, dat recalcitrante gevoel om mijn kont tegen de krib te gooien en flink dwars te liggen. Maar ja, wie zit ik dan uiteindelijk dwars. Mezelf toch zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, gister weer eens flink onderuit gegaan, dus vandaag maar weer opnieuw beginnen.
@ Anjo, sterkte met alles!
@ Benthe, gefeliciteerd en sterkte.
@ Hai Knuf, is het gezellig bij Koh?
Nou, ik ga weer, anders brandt mijn pasta aan. De comp. is savonds vaak in gebruik, dus anders tot morgen. Liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Benthe,

:present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:

HEEL

:moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose::moon::rose:

ERG

:):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun::):sun:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

:heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light:

5 MAANDEN ALCOHOLVRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,
proficiat met 25 dagen!!!!:present::present::present:

Karel,
mooie prestatie 50 dagen droog!! :present::present::present::present::present::present:

Benthe,
je hebt je ziekenhuisbezoek gelukkig overleefd! Laat je maar lekker verwennen!

Corinne,
gelukkig gaat die ontsteking de goede kant op!

Alle anderen ik lees en leef mee!

Mijn schouder/arm gaat redelijk. Doordat ik veel achter de PC zit voor mijn werk merk ik echter wel dat ik thuis kalm aan moet doen. Erg moeilijk om niet teveel mee te schrijven op het forum
:angry:
Ik ga trachten me te beheersen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist, Benthe, met recalcitrant gedrag zit je alleen jezelf dwars. Daardoor slaagde mijn eerste behandeling niet, te druk met die verslavingsarts die ik niet kon luchten. Zou hem nog niet kunnen luchten, maar ja. Inmiddels drink ik lekker niet meer en ik hoef niet meer en ik wil niet meer en dan zit ik @#$%^&*&^%$#@ met zo een gedachte. Nou, ik heb er inmiddels een kopje erwtensoep overheen gegoten en dat helpt toch wel wat. Ik heb de poezen ook maar wat gegeven, want die keken de soep van mijn lepel.
Enfin, 't is nu al wat minder. Werd ook afgeleid door tel. van moeders en nu thuiskomst dochter.

@Visje,
Je zou wat vaker hier moeten komen, vooral als je naar dat spul getrokken wordt. En zorgen dat je niks in huis hebt.

@Gem,
ik lig-zit nu, maar zitten, nee, helaas, kan niet. Ik ontzie mijn ...
Ach, ik moet weer op de benen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Dochter naar de Sport gebracht nadat Zoon en ik weer een knallende aanvaring hadden. Hoe is dat nou toch mogelijk? Ik heb maar een heerlijke gevulde koek voor hem gekocht en op een speciaal bordje bovengebracht met een briefje :heart: dat ik vind ik hij zo goed zijn best goed>>>> positieve feedback blijven geven hè. En voor mezelf neem ik maar een valiumpje. Geintje. Maar oeoeoeoeoeoeiiiiiiiiiiiiiiioeoeoeeoeoeoeoiiiiiiii wat kan het soms misgaan. Staan we mekaar echt verrot te schelden maar ik heb gehoord dat het vaker voorkomt en dat je je grenzen moet blijven stellen, in geval van nood van schreeuwend. HHHHMMMMPPPPFFFFFFFFRRRRRRR. Dat zijn ook van de Gremlin-momenten.
Maar gelukkig heb ik nog een strijkje liggen (klinkt als een schattig orkestje :D) en die van mezelf want morgen komt mijn grote klant dus heb ik mijn eigen zooi graag in de kasten.

Taaaaarraaaaalllaaaalaaaalaaaaa pooomdipomdipommmmmmm het wordt wel weer bedtijd .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Zal ik nu maar eens een keer niet nee zeggen. Ik stuur je pb.
Het is geloof ik weer een gremlindag. Benthe had ze, ik heb denk ik net de laatste de deur uit en nu zit jij er mee.
Ik heb nog wat verdelger over, nl. verse erwtensoep. Beetje moeilijk om op te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Francesca,
Komt zo heftig over, vandaar.
Tweetalig onderwijs, daar komen ze alleen maar op als ze het zelf willen en natuurlijk ook in zich hebben. Zelfs op havo-niveau bieden ze het aan. Is dus niet speciaal voor hoogbegaafde kinderen.
Als een kind zich gaat vervelen in de klas, omdat het met een half uurtje al klaar is met al zijn taken, kan het toch geen kwaad om wat extra's op te krijgen. Als dat in een aparte klas kan, dan wordt een kind niet meteen voor mouwvegertje gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuseer, maar als kind van 12 heb je volgens mij heel weinig zelf te willen, hoor. En nee, het is niet leuk om je te vervelen op school. En ja, ik heb me dood verveeld. Maar ik heb iets tegen dat pushen als het er misschien gewoon niet in zit. Voor wie wil je het dan zo graag? Voor je kind of voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...